Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Fortfarande sjukt snygg och sexig. :lol:;):):D

Kul att du postade henne. Jag kom för någon vecka sedan ihåg att hon fanns, och lyckades hitta två dvd's med en massa framträdanden och intervjuer. Tänkte posta henne då, men jag orkade inte. Det är ju ungefär 50/50 som antingen älskar eller hatar hennes utseende.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du postade henne. Jag kom för någon vecka sedan ihåg att hon fanns, och lyckades hitta två dvd's med en massa framträdanden och intervjuer. Tänkte posta henne då, men jag orkade inte. Det är ju ungefär 50/50 som antingen älskar eller hatar hennes utseende. :(

Ja hon är sjukt snygg!

Precis som fotomodellen Raven Riley! :lol:;):):D

485266535_l_928846_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja hon är sjukt snygg!

Precis som fotomodellen Raven Riley! :lol:;):):D

http://myspace-535.vo.llnwd.net/00485/53/56/485266535_l.jpg

Jag har bara sett två bilder på henne. Delvis den där, där hon ser väldigt fin ut, och en annan, där hon ser mycket äldre ut, och inte alls lika snygg.

Vet inte vad jag ska tycka om henne.

Har tittat på en hel del videos med Alizeé dock. Hon ser aldrig ful ut. Hon verkar helt perfekt.

Sen om man pausar videon, så ser hon alltid ful ut. Oavsett vart i videon man gör det.

Tur att man inte kan pausa verkligheten. :(

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2minuters runkfilmer är ingen merit på listan för att bli porrskådis, yarly. srsly.

True, men jag har för mig att hon gjort några längre filmer också. Fast jag kan ju blanda ihop henne med nån. \o/

RavenE kan sina saker :lol:

Klart! Nått måste man ju kunna. ;)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor