Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Oj, hon lär ju behöva rejält med skinn på näsan för att klara sig i lumpen.. Kan tänka mig att man är rätt utsatt om man är tjej, speciellt om man är blond och "snygg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/02/celebrity-pictures-audrey-hepburn-classy-girls.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Fortfarande sjukt snygg och sexig. http://www.youtube.com/watch?v=q69-GB6tyok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Fortfarande sjukt snygg och sexig. Och jag kan fortfarande inte förstår hur folk kan tycka att hon är snygg. Enligt mig är hon riktigt jäkla ful Men vi har different smak så jag ska väl inte klaga. Redigerad 21 februari, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Fortfarande sjukt snygg och sexig. http://www.youtube.com/watch?v=q69-GB6tyok Kul att du postade henne. Jag kom för någon vecka sedan ihåg att hon fanns, och lyckades hitta två dvd's med en massa framträdanden och intervjuer. Tänkte posta henne då, men jag orkade inte. Det är ju ungefär 50/50 som antingen älskar eller hatar hennes utseende. Redigerad 21 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Kul att du postade henne. Jag kom för någon vecka sedan ihåg att hon fanns, och lyckades hitta två dvd's med en massa framträdanden och intervjuer. Tänkte posta henne då, men jag orkade inte. Det är ju ungefär 50/50 som antingen älskar eller hatar hennes utseende. Ja hon är sjukt snygg! Precis som fotomodellen Raven Riley! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Ja hon är sjukt snygg! Precis som fotomodellen Raven Riley! http://myspace-535.vo.llnwd.net/00485/53/56/485266535_l.jpg Jag har bara sett två bilder på henne. Delvis den där, där hon ser väldigt fin ut, och en annan, där hon ser mycket äldre ut, och inte alls lika snygg. Vet inte vad jag ska tycka om henne. Har tittat på en hel del videos med Alizeé dock. Hon ser aldrig ful ut. Hon verkar helt perfekt. Sen om man pausar videon, så ser hon alltid ful ut. Oavsett vart i videon man gör det. Tur att man inte kan pausa verkligheten. Redigerad 21 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Ja hon är sjukt snygg! Precis som fotomodellen Raven Riley! Fotomodell var väl lite att ta i va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Ja hon är sjukt snygg! Precis som fotomodellen porrskådisen Raven Riley! Fixed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Fixed. Tack, var på väg att editera Vice. inlägg själv. Fotomodell och porrskådis (nu är hon ju bara porrmodell, inga filmer vad jag vet) är på helt olika nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Fotomodell och porrskådis (nu är hon ju bara porrmodell, inga filmer vad jag vet) är på helt olika nivåer. Inga långfilmer, men en hel drös kortare filmer har hon i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Inga långfilmer, men en hel drös kortare filmer har hon i alla fall. 2minuters runkfilmer är ingen merit på listan för att bli porrskådis, yarly. srsly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Inga långfilmer, men en hel drös kortare filmer har hon i alla fall. RavenE kan sina saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 2minuters runkfilmer är ingen merit på listan för att bli porrskådis, yarly. srsly. Så du menar att man måste vara skådis i exempelvis "pirates" för att ens komma i närheten av listan or what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) 2minuters runkfilmer är ingen merit på listan för att bli porrskådis, yarly. srsly. True, men jag har för mig att hon gjort några längre filmer också. Fast jag kan ju blanda ihop henne med nån. \o/ RavenE kan sina saker Klart! Nått måste man ju kunna. Redigerad 21 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Fotomodell var väl lite att ta i va? Fixed. Tack, var på väg att editera Vice. inlägg själv. Fotomodell och porrskådis (nu är hon ju bara porrmodell, inga filmer vad jag vet) är på helt olika nivåer. Sluta förstöra min fantasivärld!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Så du menar att man måste vara skådis i exempelvis "pirates" för att ens komma i närheten av listan or what? prsdicuc din liola fitta. ska man knuykkka på film är man porrskpdis. lävla hora gtasajten hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 prsdicuc din liola fitta. ska man knuykkka på film är man porrskpdis. lävla hora gtasajten hora. Yäyy!! Full stell @ the forum men ja. Ska det va så ska det fanimej va ordentligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Yäyy!! Full stell @ the forum men ja. Ska det va så ska det fanimej va ordentligt! Ibland undrar jag hur en medlem lyckas öppna datorn, trycka på Internet ikonen, gå in på GTAsajten, klicka sig in i tråden och trycka på Reply när han är full.. hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Ibland undrar jag hur en medlem lyckas öppna datorn, trycka på Internet ikonen, gå in på GTAsajten, klicka sig in i tråden och trycka på Reply när han är full.. hm sug min hora,. OOEOEOEOEOEE som grudberg söger, porrskopis då haar mna knuklllat en lingfilm, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts