Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag vill se ut som han där Sebastian Dráb.

Oh shi-

Äsch, tönt.

Men Sebastian (Diphallia) är faktiskt väldigt snygg (och trevlig innerst inne!), men verkar ha gömt sina forum-manér någonstans. En god vän till mig sedan knappt något år tillbaka, och för några månader sedan fick jag veta att Weener och han gick i samma skola (det är för övrigt Sebastian som skymtar i slutet av Colourblind).

post-8685-1233707617_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Visst fan är hon fin. Men skulle ni vilja ha sex med henne? Hon skulle bara ligga där, rycka till varannan sekund och säga "My name is Boxxy"

:D :(Det första som ploppar upp när man ser en fin tjej brukar ju inte vara hurvida hon rycker och beter sig då man har sex dock.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, tönt.

Men Sebastian (Diphallia) är faktiskt väldigt snygg (och trevlig innerst inne!), men verkar ha gömt sina forum-manér någonstans. En god vän till mig sedan knappt något år tillbaka, och för några månader sedan fick jag veta att Weener och han gick i samma skola (det är för övrigt Sebastian som skymtar i slutet av Colourblind).

Världen är allt bra liten! :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor