Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Boxxy?! Redigerad 2 februari, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Boxxy is our queen. Boxxy is our queen. Boxxy is our queen. Boxxy is our queen. Boxxy is our queen. Boxxy is our queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Hon är ju typ 14 år pojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Hon är ju typ 14 år pojkar. Ska du säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Ska du säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
landstedt Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Titta vad man hitta! Redigerad 3 februari, 2009 av landstedt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Boxxy är konstig. Konstig, men söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 [youtube-old]NoP6HkxjS38[/youtube-old] Nej, alltså, jag förstår mig inte på henne. Hon var rätt söt på bilden som postades på förra sidan, men efter jag såg filmen var hon bara för udda för att vara söt, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 bokstavsbarn =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 [youtube-old]NoP6HkxjS38[/youtube-old] Nej, alltså, jag förstår mig inte på henne. Hon var rätt söt på bilden som postades på förra sidan, men efter jag såg filmen var hon bara för udda för att vara söt, typ. Uhh, känner likadant. Är det verkligen henne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Uhh, känner likadant. Är det verkligen henne då? Yes. Boxxy är rätt känd på 4chan, det är därifrån "Boxxy is our queen" kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Jag tycker Boxxy är ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Yes. Boxxy är rätt känd på 4chan, det är därifrån "Boxxy is our queen" kommer. Ahaa, där ser man. Tycker dock att hon såg sötare ut på bilden än i videon, kanske har någonting med hennes beteende att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Jag tycker Boxxy är ful! Ful? Mkay. Hon må vara sjuk i huvudet men hon är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Ful? Mkay. Hon må vara sjuk i huvudet men hon är fin. Precis. Visst fan är hon fin. Men skulle ni vilja ha sex med henne? Hon skulle bara ligga där, rycka till varannan sekund och säga "My name is Boxxy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Precis. Visst fan är hon fin. Men skulle ni vilja ha sex med henne? Hon skulle bara ligga där, rycka till varannan sekund och säga "My name is Boxxy" Hur som helst så var hon faktiskt sötare i den där filmen än på bilden imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Precis. Visst fan är hon fin. Men skulle ni vilja ha sex med henne? Hon skulle bara ligga där, rycka till varannan sekund och säga "My name is Boxxy" Hur som helst så var hon faktiskt sötare i den där filmen än på bilden imo. Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Bra uttryckt, jag började skriva ett svar men kom inte på vad jag ville få ut, allting kändes bara så fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Bra uttryckt, jag började skriva ett svar men kom inte på vad jag ville få ut, allting kändes bara så fel. Well. Det var någonting sådant jag menade också. Hon är söt, men, när man ser hur hon beter sig. Allting känns bara fel. Edit: Är det förresten någon annan som får Lonelygirl15-vibbar av Boxxy's videos? Redigerad 4 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts