Juster Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Helt seriöst? http://i12.photobucket.com/albums/a232/and...nightley_cc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) Helt seriöst? Om du nu använder hjärnan och går in på adressen som är skriven i det högra hörnet så ser du sedan att bilden är omgjord. Redigerad 7 januari, 2009 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Haha, jag och en kompis roade oss med att göra listor över snygga tjejer. Efter ett tag kom vi fram till att det fanns två typer av kändistjejer - de man ville ha sex med och de man ville gifta sig med. Här är min lista. One night stand: 1. Elisha Cuthbert 2. Megan Fox 3. Rachel Bilson Bubblare: Jessica Alba Giftermål: 1. Scarlett Johansson 2. Keira Knightley 3. Natalie Portman Bubblare: Kate Nash och Emma Watson Ja! Listor! Asnice idé! Du har Scarlett Johansson på rätt plats, Natalie Portman (för övrigt är hon asbra i filmen Paris Je T Aime) med, Kiera Knightley är jag lite skeptisk till men jag förstår. Din one nightstand känns ganska vanlig, iof är det ju en one nightstand så det spelar ingen större roll. Jag har inte tid att göra en lista själv nu men ja, det kan komma en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Aight, hoppar på listtåget! One night stand: 1. Scarlett Johansson 2. Elisha Cuthbert 3. Katherine Moennig (heta tjejen i L Håller med till 100%!) Bubblare: Bill Murray Giftermål: 1. Natalie Portman 2. Aurey Tautou 3. Rachel Weisz Bubblare: Keira Knightley, Penelope Cruz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Om du nu använder hjärnan och går in på adressen som är skriven i det högra hörnet så ser du sedan att bilden är omgjord. Aight, men denna bilden är skrämmande nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 ja, båda 2 har sjukt läskiga ögonbryn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) One night stand: 1. Elisha Cuthbert Oh, ord my brotha'. Redigerad 7 januari, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Bra att google har skitbilder. Victoria Pratt, mums. Fick syn på henne av ren flaxx då hon var med på ett avsnitt Xena när jag hade på TV6 i bakgrunden i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Ebba Von Sydow är grymt sötsnygg. http://bayimg.com/image/famiiaabn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vem är det? Carrie Underwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Ebba Von Sydow är grymt sötsnygg. Agreed. Dock ej på översta bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Carrie Underwood I'm carrying underwo.. nah, gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Indeed. (no offence, Siana ;D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Hon måste ju känna sig lite ensam nu när de är så långt ifrån varandra. Siana borde ge mig hennes adress när jag bor så nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 http://www.axelhammarback.com/junk/naughty3.gif Bienvenudo a GTASajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Hmm, vet inte hur jag ska reagera här riktigt. Jo, jag vet... ... GET THE FUCK AWAY FROM HER!!! Edit: Du kunde väl åtminstone haft bilden oredigerad och sagt att vi båda var snygga. Curly: Hon kommer hit igen i februari, gtfo. Redigerad 9 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts