Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Herregud. :)

Nu tror jag visserligen att du hade skrivit sådär vilken bild jag än hade postat (med tanke på min kommentar ovanför bilden), men jag kan erkänna att ett "herregud" var lite befogat. :( Men det är något visst med vissa personers ögonbryn alltså, de kan verkligen göra en hel bild!

Hon ser ju ut att vara typ 13. :whistling:

-91, om jag minns rätt.

Edit: Lade till en smiley för att visa att jag inte tycker det här är så seriösa business som det kanske verkade.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tror jag visserligen att du hade skrivit sådär vilken bild jag än hade postat (med tanke på min kommentar ovanför bilden), men jag kan erkänna att ett "herregud" var lite befogat. :whistling: Men det är något visst med vissa personers ögonbryn alltså, de kan verkligen göra en hel bild!

-91, om jag minns rätt.

Edit: Lade till en smiley för att visa att jag inte tycker det här är så seriösa business som det kanske verkade.

Haha! Det tycker inte jag heller. Och jag tror inte jag gjort det oavsett bild, tjejen du var kär i förr (och den rätt så nyligen) var ju båda hur söta som helst. Det är din internet-tjejersmak som är... hemsk. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt expertöga säger mig att den där kontorsstolmodellen finns/har funnits till försäljning i Jysk-varuhus. yes_1021002_0.gif Priset torde ligga kring (snabb omräkning i huvudet) ca 400 kr. Ja, det är relativt billigt men ett problem med modellen är att armstöden tenderar att brista/spricka så det gäller för den potentielle inköparen att noga överväga om det lönar sig att köpa en dylik modell eller om det vore bäst att gå upp några prisklasser, och därmed få en kontorsstol av högre kvalitet. Personligen rekommenderar jag faktiskt det senare. yes_1021002_0.gif

Kinda cute. yes_1021002_0.gif

post-8685-1221735339_thumb.jpg

Kinda.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt expertöga säger mig att den där kontorsstolmodellen finns/har funnits till försäljning i Jysk-varuhus. yes_1021002_0.gif Priset torde ligga kring (snabb omräkning i huvudet) ca 400 kr. Ja, det är relativt billigt men ett problem med modellen är att armstöden tenderar att brista/spricka så det gäller för den potentielle inköparen att noga överväga om det lönar sig att köpa en dylik modell eller om det vore bäst att gå upp några prisklasser, och därmed få en kontorsstol av högre kvalitet. Personligen rekommenderar jag faktiskt det senare. yes_1021002_0.gif

As a matter of fact; jag hade en sådan stol för ett halvår sedan. Jag hade dock inga problem med spruckna armstöd, utan var faktiskt väldig nöjd med den. Men sedan hände en olycka, och sittdynan blev trasig. Så nu sitter jag i en annan stol ifrån samma butik. yes_1021002_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor