Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 ...anar att jag levererar den här bilden i helt fel läge. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 ...anar att jag levererar den här bilden i helt fel läge. Hon ser ju ut att vara typ 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Herregud. Nu tror jag visserligen att du hade skrivit sådär vilken bild jag än hade postat (med tanke på min kommentar ovanför bilden), men jag kan erkänna att ett "herregud" var lite befogat. Men det är något visst med vissa personers ögonbryn alltså, de kan verkligen göra en hel bild! Hon ser ju ut att vara typ 13. -91, om jag minns rätt. Edit: Lade till en smiley för att visa att jag inte tycker det här är så seriösa business som det kanske verkade. Redigerad 16 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Nu tror jag visserligen att du hade skrivit sådär vilken bild jag än hade postat (med tanke på min kommentar ovanför bilden), men jag kan erkänna att ett "herregud" var lite befogat. Men det är något visst med vissa personers ögonbryn alltså, de kan verkligen göra en hel bild! -91, om jag minns rätt. Edit: Lade till en smiley för att visa att jag inte tycker det här är så seriösa business som det kanske verkade. Haha! Det tycker inte jag heller. Och jag tror inte jag gjort det oavsett bild, tjejen du var kär i förr (och den rätt så nyligen) var ju båda hur söta som helst. Det är din internet-tjejersmak som är... hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Det är din internet-tjejersmak som är... hemsk. Ska erkänna att jag har flera bilder som jag tänkt, men inte har vågat visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Förstörda, söndertatuerade, slitpiercade crackwhores. Så ska de se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 http://bbs.exet.nu/sb/src/1220875515786.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Ja tack! Edit: Lärde mig att göra en nickade smiley Redigerad 17 september, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kinda cute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kinda cute. Hon bevakar min bilddagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Mitt expertöga säger mig att den där kontorsstolmodellen finns/har funnits till försäljning i Jysk-varuhus. Priset torde ligga kring (snabb omräkning i huvudet) ca 400 kr. Ja, det är relativt billigt men ett problem med modellen är att armstöden tenderar att brista/spricka så det gäller för den potentielle inköparen att noga överväga om det lönar sig att köpa en dylik modell eller om det vore bäst att gå upp några prisklasser, och därmed få en kontorsstol av högre kvalitet. Personligen rekommenderar jag faktiskt det senare. Kinda cute. Kinda. Redigerad 17 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Mitt expertöga säger mig att den där kontorsstolmodellen finns/har funnits till försäljning i Jysk-varuhus. Priset torde ligga kring (snabb omräkning i huvudet) ca 400 kr. Ja, det är relativt billigt men ett problem med modellen är att armstöden tenderar att brista/spricka så det gäller för den potentielle inköparen att noga överväga om det lönar sig att köpa en dylik modell eller om det vore bäst att gå upp några prisklasser, och därmed få en kontorsstol av högre kvalitet. Personligen rekommenderar jag faktiskt det senare. As a matter of fact; jag hade en sådan stol för ett halvår sedan. Jag hade dock inga problem med spruckna armstöd, utan var faktiskt väldig nöjd med den. Men sedan hände en olycka, och sittdynan blev trasig. Så nu sitter jag i en annan stol ifrån samma butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Edith Backlund. Hon är naturligt vacker/söt. Fast det är ju min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Är det bara jag som anser att Lena PH ser bättre ut än väntat för sin ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Är det bara jag som anser att Lena PH ser bättre ut än väntat för sin ålder? Vi är två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Vi är två. +3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 4. Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 http://www.pressbild.com/chinateatern/lena..._mb3026_100.jpg 56k-varning då bilden är 2600x1734. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 http://www.pressbild.com/chinateatern/lena..._mb3026_100.jpg 56k-varning då bilden är 2600x1734. Ja, jag förstår vad du menar... Nej, men dåligt exempel, inte många ser bra ut uppochner. Jäkla gravitation. Och jag håller med om att hon ser faktiskt väldigt bra ut, tyckte bara att bilden var ett dåligt exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts