emo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det är bara en sak man säger. Jag menade inte det bokstavligen talat. Aha jaja, ungefar som nar man sager "sug min kewk" till en snubbe, man forvantar sig ju inte att dem ska gora det... (mainstreem kanske) ziiiiiing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Aha jaja, ungefar som nar man sager "sug min kewk" till en snubbe, man forvantar sig ju inte att dem ska gora det... (mainstreem kanske) ziiiiiing! Perfekt exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Perfekt exempel! Jag vet, tankte forst skriva nar man sager "sug min kewk" till en tjej men insag att man kanske inte forvantar sig att dem ska gora det men man hoppas ju... lite grann iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.paramorelatino.com/galeria/albums/TRL%20hayley/Hayley_TRL__ParamoreLatino_(1).jpg ALLTSÅ, ÅH. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 ALLTSÅ, ÅH. <3 Vem är det? Säg inte att det är den där tomten som kicken är besatt av, då blir jag galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vem är det? Säg inte att det är den där tomten som kicken är besatt av, då blir jag galen. Jo, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) ww.paramorelatino.com/galeria/albums/TRL%20hayley/Hayley_TRL__ParamoreLatino_(1).jpg Verkar onekligen så. Redigerad 24 augusti, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Vem är det? Säg inte att det är den där tomten som kicken är besatt av, då blir jag galen. Jo, det är det. /.../20hayley/Hayley_TRL__ParamoreLatino_(1).jpg SÅ snygg är hon inte. Damnit, kvaddadpadda! Redigerad 24 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 SÅ snygg är hon inte. Den där bilden visar verkligen hur snygg hon är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 /.../20hayley/Hayley_TRL__ParamoreLatino_(1).jpg SÅ snygg är hon inte. Damnit, kvaddadpadda! Tillräckligt snygg för att platsa i den här tråden. Hon är ju ingen photoshopad fjortis iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Tillräckligt snygg för att platsa i den här tråden. Hon är ju ingen photoshopad fjortis iallafall. Javisst, snygg är hon. Men att Kicken postat 397 bilder på henne, och sen allt fler börjar. Vi vet hur hon ser ut nu, liksom. Kan vara jag som klagar mycket på grund av lite mat + sömn idag/-natt, men ändå. Redigerad 24 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Javisst, snygg är hon. Men att Kicken postat 397 bilder på henne, och sen allt fler börjar. Vi vet hur hon ser ut nu, liksom. Kan vara jag som klagar mycket på grund av lite mat + sömn idag/-natt, men ändå. Jag lyssnade på Paramore innan Kicken, jag visste hur hon såg ut innan Kicken. Jag tror att jag har postat en bild på Hayley för längesen i tråden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag lyssnade på Paramore innan Kicken, jag visste hur hon såg ut innan Kicken. Jag tror att jag har postat en bild på Hayley för längesen i tråden också. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Okej? Jag kände mig rätt dum efter den där posten. Vad spelar det för roll hur många gånger man postar en tjej? Bara hon ser bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag kände mig rätt dum efter den där posten. Vad spelar det för roll hur många gånger man postar en tjej? Bara hon ser bra ut. Betyder det att jag får posta 25 bilder på hon jag träffade i fredags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Betyder det att jag får posta 25 bilder på hon jag träffade i fredags? Ja, vi skulle behöva lite omväxling. Nu har vi sett Halie sedan 10 sidor tillbaka. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Betyder det att jag får posta 25 bilder på hon jag träffade i fredags? Do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja, vi skulle behöva lite omväxling. Nu har vi sett Halie sedan 10 sidor tillbaka. Tihi. Håller med till 100%! Icecandy brukar vara bra på sånt här. Hoppas bara hon läser detta och ger sig in i /s/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag tycker det är mycket snack och lite verkstad överhuvudtaget i den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Do it. Inte så bra på sånthär med bilder och länkar och shizzle, men ja. Hon till Vänster i mario tröja Redigerad 24 augusti, 2008 av Wahlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts