Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Hon var inte snygg.

Och då ska man alltså skriva ett sådant inlägg som egentligen betyder: "HAHhahaah, grabbar grabbar. Stackars er. Skämtar ni eller?"? Är det något som är sjukt enskilt så är det väl olika utseenden - kläder såsom tjejer. Den där tjejen ser ju toppen ut. Långt ifrån översminkad fjortis eller dylikt, hon ser ju bara skitsöt ut. Den som faktiskt påstår att hon är ful - verkligen ful - kan inte mena allvar, för även om man har olika smak så är man nog vettig nog att se att denna kvinna är OFU

EDIT: Nu skrev du "inte snygg" och jag orkar inte ändra, men inte snygg och ful ser jag som samma sak.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <:

[youtube-old]-u5ejzMVhYs[/youtube-old]

Jag förstår exakt vad du menar, och håller med. Sjukt söt. Det oskyldiga skriket i slutet bröt mig inifrån av gullighet. Kändes som skärmen svämmade över av söta saker...typ...vispgrädde med godisbitar i. Svårt att förklara...

The point is! Det är något speciellt, nåt sensuellt och sexigt med tjejer som är på det där sättet. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <:

Jag förstår exakt vad du menar, och håller med. Sjukt söt. Det oskyldiga skriket i slutet bröt mig inifrån av gullighet. Kändes som skärmen svämmade över av söta saker...typ...vispgrädde med godisbitar i. Svårt att förklara...

The point is! Det är något speciellt, nåt sensuellt och sexigt med tjejer som är på det där sättet. :naughty:

Wordword

Ett ordord. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, Weener. Din sensuella beskrivning gör mig alldeles glad inmobords. Självklart håller jag med till fullo och jag kan verkligen inte sluta efter att tittat på den en gång. Men då är jag ju lite mer besatt också <:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor