spajdermän Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/jpuudb8mnujz.png någon var visst på cityfesten fast du verkar ha stått närmre scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 någon var visst på cityfesten fast du verkar ha stått närmre scenen. Längst fram, yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Men gahahaha. Herregud, pojkar. HERREGUD! Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vad? Hon var inte snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 (redigerad) Hon var inte snygg. Och då ska man alltså skriva ett sådant inlägg som egentligen betyder: "HAHhahaah, grabbar grabbar. Stackars er. Skämtar ni eller?"? Är det något som är sjukt enskilt så är det väl olika utseenden - kläder såsom tjejer. Den där tjejen ser ju toppen ut. Långt ifrån översminkad fjortis eller dylikt, hon ser ju bara skitsöt ut. Den som faktiskt påstår att hon är ful - verkligen ful - kan inte mena allvar, för även om man har olika smak så är man nog vettig nog att se att denna kvinna är OFU EDIT: Nu skrev du "inte snygg" och jag orkar inte ändra, men inte snygg och ful ser jag som samma sak. Redigerad 14 augusti, 2008 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 EDIT: Nu skrev du "inte snygg" och jag orkar inte ändra, men inte snygg och ful ser jag som samma sak. Det borde du inte göra (fast jag tycker hon var ful). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Elin Lanto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Elin Lanto! Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Elin Lanto! Hon ser ut som en sån där som suger för en femma och en bulle. På ett dåligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Hon ser ut som en sån där som suger för en femma och en bulle. På ett dåligt sätt. Ett praktluder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <: [youtube-old]-u5ejzMVhYs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 (redigerad) Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <: Vi har fattat. Du älskar Hayley i Paramore. Och bandet. Men ja.. hon är gullig/söt. Redigerad 16 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <: [youtube-old]-u5ejzMVhYs[/youtube-old] Jag förstår exakt vad du menar, och håller med. Sjukt söt. Det oskyldiga skriket i slutet bröt mig inifrån av gullighet. Kändes som skärmen svämmade över av söta saker...typ...vispgrädde med godisbitar i. Svårt att förklara... The point is! Det är något speciellt, nåt sensuellt och sexigt med tjejer som är på det där sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Hur jävla(ja!) gullig och söt som helst. Helt incredible. Visst ser och agerar hon som en 5-åring, men det förstärker ju bara sötkänslan <: Jag förstår exakt vad du menar, och håller med. Sjukt söt. Det oskyldiga skriket i slutet bröt mig inifrån av gullighet. Kändes som skärmen svämmade över av söta saker...typ...vispgrädde med godisbitar i. Svårt att förklara... The point is! Det är något speciellt, nåt sensuellt och sexigt med tjejer som är på det där sättet. Wordword Ett ordord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Jag förstår exakt vad du menar, och håller med. Sjukt söt. Det oskyldiga skriket i slutet bröt mig inifrån av gullighet. Kändes som skärmen svämmade över av söta saker...typ...vispgrädde med godisbitar i. Svårt att förklara... The point is! Det är något speciellt, nåt sensuellt och sexigt med tjejer som är på det där sättet. Åh, Weener. Din sensuella beskrivning gör mig alldeles glad inmobords. Självklart håller jag med till fullo och jag kan verkligen inte sluta efter att tittat på den en gång. Men då är jag ju lite mer besatt också <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Usch, den där videon gav mig starka fjortisvibbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Usch, den där videon gav mig starka fjortisvibbar. Jag var tvungen att titta på den efter den där kommentaren och jag vet inte vad jag ska säga. Lider hon av något syndrom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v307/148/38/122501898/n122501898_33260861_8244.jpg http://www.lastfm.se/user/bunnehbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v307/148/38/122501898/n122501898_33260861_8244.jpg http://www.lastfm.se/user/bunnehbot Vafan, de där ser ut som ett barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Vafan, de där ser ut som ett barn?MEN VAD ÄR DET MED ER PÅ DET HÄR STÄLLET HUR FAN SER EN VUXEN KVINNA UT DÅ HÄNGBRÖST OCH LYSRÖRSLJUS ELLER VADÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts