Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Massa killar som frågade efter min MSN och shit när jag hade denna som profilbild på olika communitys. Smickrande men lite pinsamt när jag fick berätta för dom på MSN hur det låg till och de blockerade mig. :D Nåja... Inget photshopat/fixat med ljus eller nåt, blev bara så för jag hade persiennerna på fönstret uppdragna som ligger rakt framför mig och det var soligt ute.

Would you fuck me? I would fuck me!

Edit: Hm... Kanske borde lagt upp detta i "Bild på dig själv"-tråden men ville få svar på om jag verkligen ser ut som en tjej, men tjejer är ju heta så no problems... Ser bara normalt ut för mig för det var ju... så jag såg ut innan jag klippte mig.

Du har god potential... höhö, krävs en bättre bild för att kunna avgöras. På den bilden kan du ju vara vad somhelst om man inte sett armen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Massa killar som frågade efter min MSN och shit när jag hade denna som profilbild på olika communitys. Smickrande men lite pinsamt när jag fick berätta för dom på MSN hur det låg till och de blockerade mig. :lol: Nåja... Inget photshopat/fixat med ljus eller nåt, blev bara så för jag hade persiennerna på fönstret uppdragna som ligger rakt framför mig och det var soligt ute.

Would you fuck me? I would fuck me!

Edit: Hm... Kanske borde lagt upp detta i "Bild på dig själv"-tråden men ville få svar på om jag verkligen ser ut som en tjej, men tjejer är ju heta så no problems... Ser bara normalt ut för mig för det var ju... så jag såg ut innan jag klippte mig.

Kanske lite på håret, som fö va rätt snyggt där.

Men nej dina ögon samt näsa är inte feminina för 2 öre.

alltså är dina påtvingade msnkontakter homos!11

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm- nä.

Hon var lite småsötare när hon var yngre. Nu ser hon ut som en trasdocka.

Hon duger inte för dig, eller?

Inte min smak så att säga. Hon är säkert söt i någon annans ögon, dock inte i mina.

Okej, fair enough. Men seriöst - en trasdocka?

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor