Halo Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Me like, speciellt på sista bilden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Ger Kebabs bidrag 6,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Precis som AngryAxel säger, vid första titten på bild nr1 så var det: Men sedan tittar man en andra gång och, oj. Sedan tittar man en tredje gång och, oj! Jag vågar inte titta en fjärde gång. På bild ett var hon sjukt söt i alla fall. Jag gillar ögonen och frisyren på den bilden, de andra två var hon inte lika söt men fortfarande väldigt söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Nä..hä? Vad är det med henne som inte går hem hos er? Är det det faktum att det finns så många som ser ut som hon och att hon därför inte är så speciell, eller tycker ni faktiskt att hon är ful? Kollar vi på samma bilder? Lite Hitler fasoner på dig faktiskt! Du gillar dem blonda, smala och blåögda. Höh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Nä..hä? Vad är det med henne som inte går hem hos er? Är det det faktum att det finns så många som ser ut som hon och att hon därför inte är så speciell, eller tycker ni faktiskt att hon är ful? Kollar vi på samma bilder? Hon ser finsk ut! Får riktiga beckvibbar. gullig på sista bilden dock. varför skriver jag såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Hon ser finsk ut! Får riktiga beckvibbar. gullig på sista bilden dock. varför skriver jag såhär? 'Att se finsk ut' är väl inget att placera en glad smily efter!? För att motbevisa mig kan ni väl posta lite finskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 'Att se finsk ut' är väl inget att placera en glad smily efter!? För att motbevisa mig kan ni väl posta lite finskor. http://z.about.com/d/shoes/1/0/t/X/red_shoes.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Borde jag.... nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hon ser finsk ut! Hon ser ut som en lappjävel imo, inge fel med det. ELLER?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Nä..hä? Vad är det med henne som inte går hem hos er? Är det det faktum att det finns så många som ser ut som hon och att hon därför inte är så speciell, eller tycker ni faktiskt att hon är ful? Kollar vi på samma bilder? Hon ser ut som den där finska haggan som är med i "Tomten är far till alla barnen". Det räcker enligt mig för att vara tillräckligt avtändande. Redigerad 11 juli, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Nä..hä? Vad är det med henne som inte går hem hos er? Är det det faktum att det finns så många som ser ut som hon och att hon därför inte är så speciell, eller tycker ni faktiskt att hon är ful? Kollar vi på samma bilder? Bild nummer ett är ganska mainstream, och till på köpet är hon rätt svettig. Bild nummer två... Där är hon verkligen inte snygg. Bild nummer tre är ok, men inget speciellt. 4/10. Fast... I'd hit it. Edit: Hittade de gamla bilderna på Beffo. Fjortistjejer, men fan vad heta... Tror det är tredje gången jag visar dem... Vadå då!! ...Kan väl visa något annat hett när vi håller på... Redigerad 11 juli, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hittade de gamla bilderna på Beffo. Fjortistjejer, men fan vad heta... Ladies is pimps too-bruden är ju het. Den andra vet jag inte riktigt, kan nog ha att göra med att hennes haka är fastklistrad i axeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ladies is pimps too-bruden är ju het. Den andra vet jag inte riktigt, kan nog ha att göra med att hennes haka är fastklistrad i axeln.Hahaha, det har jag faktiskt inte tänkt på! Hon är lite småsöt tycker jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 ...Kan väl visa något annat hett när vi håller på... Mmm. Daimstrut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Bild nummer ett är ganska mainstream, och till på köpet är hon rätt svettig. Bild nummer två... Där är hon verkligen inte snygg. Bild nummer tre är ok, men inget speciellt. 4/10. Fast... I'd hit it. Edit: Hittade de gamla bilderna på Beffo. Fjortistjejer, men fan vad heta... Ouch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Alizée. Lol. Nvm Redigerad 12 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hon är ju seriöst jätteful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Hon är ju seriöst jätteful. Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Rabarben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts