Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Får jag bara säga en sista sak angående EbonyElin? Hon har redan lagt ut sin MSN under en utav sina bilder. Så hon är dum i huvudet som skriver till folk att ge fan i att fråga efter den "för att hon inte vill adda". (Hade låtit vettigare om hon skrivit "för att jag redan lagt ut den offentligt") Och alla som ber henne adda är väll också lite smådumma, dels eftersom dom inte klarar av att leta upp den själva, och dels för att hon ser ut som en clown i ansiktet.

Ja, f'låt för att jag fortsätter diskutera EbonyElin. Jag lägger ut en bild på en annan kvinna istället för att på något vis gottgöra't.

post-4961-1215198146_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sångerskan i The Ting Tings :(

[youtube-old]GF5wvycotuo[/youtube-old]

Men snälla, Alizze äter henne till frukost... :P

[youtube-old]q69-GB6tyok[/youtube-old]

*Börjar tvångs-titta på videon om igen och igen och igen och igen...*

Edit: Har inte sett videon på säkert ett halvår nu. Lyckades få kontroll över mitt Alizze-beroende fram till nyss. Det är f*n sjukt hur vacker hon är. Kan inte sluta kolla... ><

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, Alizze äter henne till frukost... :P

*Börjar tvångs-titta på videon om igen och igen och igen och igen...*

Edit: Har inte sett videon på säkert ett halvår nu. Lyckades få kontroll över mitt Alizze-beroende fram till nyss. Det är f*n sjukt hur vacker hon är. Kan inte sluta kolla... ><

Alizée. :(

alizee140rv_905281_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor