Tux Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Sångerskan i The Ting Tings [youtube-old]GF5wvycotuo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Rory! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Gilmore Girls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Wow hon var väldigt söt. Fint hår också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Får jag bara säga en sista sak angående EbonyElin? Hon har redan lagt ut sin MSN under en utav sina bilder. Så hon är dum i huvudet som skriver till folk att ge fan i att fråga efter den "för att hon inte vill adda". (Hade låtit vettigare om hon skrivit "för att jag redan lagt ut den offentligt") Och alla som ber henne adda är väll också lite smådumma, dels eftersom dom inte klarar av att leta upp den själva, och dels för att hon ser ut som en clown i ansiktet. Ja, f'låt för att jag fortsätter diskutera EbonyElin. Jag lägger ut en bild på en annan kvinna istället för att på något vis gottgöra't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Gilmore Girls? Mmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Sångerskan i The Ting Tings [youtube-old]GF5wvycotuo[/youtube-old] Men snälla, Alizze äter henne till frukost... [youtube-old]q69-GB6tyok[/youtube-old] *Börjar tvångs-titta på videon om igen och igen och igen och igen...* Edit: Har inte sett videon på säkert ett halvår nu. Lyckades få kontroll över mitt Alizze-beroende fram till nyss. Det är f*n sjukt hur vacker hon är. Kan inte sluta kolla... >< Redigerad 4 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Men snälla, Alizze äter henne till frukost... *Börjar tvångs-titta på videon om igen och igen och igen och igen...* Edit: Har inte sett videon på säkert ett halvår nu. Lyckades få kontroll över mitt Alizze-beroende fram till nyss. Det är f*n sjukt hur vacker hon är. Kan inte sluta kolla... >< Alizée. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Alizée. Gaah!!! Skulle vilja ha den som skrivbordsunderlägg. Men det vågar jag inte... Sparar den i min hemliga mapp istället. Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 OH GOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 OH GOD @ Boomer: Njäh, hon är inte snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 http://userserve-ak.last.fm/serve/_/4442243.jpg Söt. Så sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Kebab, skämtar du? Jag skulle ge den där tjejen... 2/10. Högst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Kebab, skämtar du? Jag skulle ge den där tjejen... 2/10. Högst. Jag tänkte samma sak första gången jag såg henne, men hon växer verkligen på en. Särskilt på första bilden, där är hon sjukt vacker, imo. Lite Cate Blanchett-esque. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Kebab, skämtar du? Jag skulle ge den där tjejen... 2/10. Högst. Dude.. Wait, what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Godno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Nä..hä? Vad är det med henne som inte går hem hos er? Är det det faktum att det finns så många som ser ut som hon och att hon därför inte är så speciell, eller tycker ni faktiskt att hon är ful? Kollar vi på samma bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts