Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

http://ebonyelin.bilddagboken.se/p/show.ht...mp;directlink=1

Bara att klicka på nästa bild och nästa bild och nästa bild och nästa bild och nästa bild..

Åååh fyfan, jag vill kräkas på både henne och alla patetiska killar som kommenterar hennes bilder.

Putande vaselinläppar... :doh:

Ser ut som en jävla clown...

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://ebonyelin.bilddagboken.se/p/show.ht...mp;directlink=1

Bara att klicka på nästa bild och nästa bild och nästa bild och nästa bild och nästa bild..

Haha! Det roligaste är ju att hon sedan skriver att hon inte addar någon och inte har camsex osv. Att hon i stort sett hatar människor som gör det. Men det får hon väl tåla om hon lägger ut sådana horiga bilder på sig själv? Hennes fel alltihop.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Det roligaste är ju att hon sedan skriver att hon inte addar någon och inte har camsex osv. Att hon i stort sett hatar människor som gör det. Men det får hon väl tåla om hon lägger ut sådana horiga bilder på sig själv? Hennes fel alltihop.

Du är på god väg till att argumentera för våldtäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår ingenting. Jag ansåg bara att hon får skylla sig själv om hon håller på så. Ingenting om eller nära våldtäkter :lol:

Man kan istället skriva att hon borde förvänta sig sådana komentarer eftersom killar oftast tänker med penis. Man kan dock inte försvara killarna genom att säga att hon får skylla sig själv om hon fläker ut sig.

Det är ju som att säga att en random person får skylla sig själv att dennes mobil blev stulen när han/hon var stolt och ville visa upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor