RavenE Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Haha, hur visste jag att du skulle göra en "ja'ande" smiley så fort han postade det där Är jag så förutsägbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Mums. Vad heter han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vad heter han? Oj, nu blev det pinsamt för dig. Det är en så kallad kvinna. Jag vet att det kan vara svårt att skilja en hamster från en ekorre om man aldrig sett en ekorre förut men .. nu vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Oj, nu blev det pinsamt för dig. Det är en så kallad kvinna. Jag vet att det kan vara svårt att skilja en hamster från en ekorre om man aldrig sett en ekorre förut men .. nu vet du! Nice try. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Nice try. Ahum ahum. P-C, jag visste att det var en kvinna. Men det jag ville påpeka med min tidigare post var att kvinnan såg ut som en man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Mums. Galet vacker. Vacker alltså, inte bara sexig, eller snygg. Eller jo, det är hon också, men främst vacker. Som hon i början av Sin City, hon som får eld av Josh Hartnett. Hon är också vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Galet vacker. Vacker alltså, inte bara sexig, eller snygg. Eller jo, det är hon också, men främst vacker. Som hon i början av Sin City, hon som får eld av Josh Hartnett. Hon är också vacker. *hoppar upp och ner på stolen* JA, JA! MEN ELLER HUR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ser ut som en kille, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag tycker fortfarande att den här tjejen är jättesöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Någon har sett på Gossip Girl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Någon har sett på Gossip Girl. Haha lätt Inget fel på grabbarna i snook. Veronica Maggio i musikvideon "Inga Problem" är snygg! [youtube-old]Bj5WozNl4ik[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag tycker fortfarande att den här tjejen är jättesöt. Ganska söööt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Haha lätt Inget fel på grabbarna i snook. Veronica Maggio i musikvideon "Inga Problem" är snygg! [youtube-old]Bj5WozNl4ik[/youtube-old] har faktiskt hiphop hälsat med daniel adams-ray! Khilen är snygg i videon. Redigerad 18 maj, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 JAILBAIT http://www.fkn0wned.com/forum/uploads//1200721658/gallery_133334_20_19451.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 JAILBAIT Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 JAILBAIT Why dont you take a seat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Serj Tankian måste nog vara en utav dom snyggare på den manliga sidan PUNKT. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/SerjTankian_2007.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Han har alltid så sköna/snygga kläder! Serj Tankian måste nog vara en utav dom snyggare på den manliga sidan PUNKT. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/SerjTankian_2007.jpg Nu kommer jag drömma mardrömmar! Hoppas du blev glad Borat? (Nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts