Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut.

Svårt att förklara vad det är. ;) Hon ser bra ut bara. Vad får oss att tycka det? Ja, det är som sagt väldigt svårt att förklara. Om inte omöjligt?

Hon ser för övrigt ut som en blandning mellan två tjejer i min klass, på något konstigt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut.

Så sant som det är sagt. Jag har aldrig förstått vad som är speciellt med henne. Hon är inte vidare speciellt söt, inte snygg för den delen heller. Men det är väl ännu en gång en smaksak som jag nästan säger bara för att Tweak inte ska attackera mig ( ;) ).

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så sant som det är sagt. Jag har aldrig förstått vad som är speciellt med henne. Hon är inte vidare speciellt söt, inte snygg för den delen heller. Men det är väl ännu en gång en smaksak som jag nästan säger bara för att Tweak inte ska attackera mig ( ;) ).

Söt? Johodu..

Snygg? Aye..

Det är alltid en smaksak med alla bilder som postats i den här tråden.. Det behöver vi inte ens diskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå, vågar du inte säga vad du egentligen tycker? ;)

Nja, ibland struntar jag i det. Brukar ibland få så hårda 'attacker' emot mina åsikter, men samtidigt måste jag säga dom för annars kommer alla klaga ändå. Vanligtvis skriver jag vad jag tycker, men ibland finns det dagar då man inte orkar med. Du förstår aight?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, ibland struntar jag i det. Brukar ibland få så hårda 'attacker' emot mina åsikter, men samtidigt måste jag säga dom för annars kommer alla klaga ändå. Vanligtvis skriver jag vad jag tycker, men ibland finns det dagar då man inte orkar med. Du förstår aight?

Att inte våga framföra sina åsikter för att man bemöts med hård kritik är ju way wrong tankesätt, tycker jag. Har själv haft otaliga duster med Tweak och flera andra förr i tiden, men man får absolut inte ta åt sig så kraftigt att man inte ens vågar säga vad man tycker. Då är man toffel. ;)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att inte våga framföra sina åsikter för att man bemöts med hård kritik är ju way wrong tankesätt, tycker jag. Har själv haft otaliga duster med Tweak och flera andra förr i tiden, men man får absolut inte ta åt sig så kraftigt att man inte ens vågar säga vad man tycker. Då är man toffel. ;)

Jag skrev ett långt inlägg och gav min syn på saken. Men Kicken är ju fan inte riktigt klok i huvudet, så skitsamma. Jag förstår mig inte på dig alltså. Så, nu sätter vi punkt här.

post-8449-1208533264_thumb.png

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor