VickeX Skrivet 17 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut. Svårt att förklara vad det är. Hon ser bra ut bara. Vad får oss att tycka det? Ja, det är som sagt väldigt svårt att förklara. Om inte omöjligt? Hon ser för övrigt ut som en blandning mellan två tjejer i min klass, på något konstigt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut. Jag tror att det är hennes dans som ställt till det i folks huvuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut. Inte jag heller. Huah-ligen för sånt hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Inget riktat mot enbart dig men jag förstår inte vad det är med henne som fått folk att tycka att hon ser bra ut. Så sant som det är sagt. Jag har aldrig förstått vad som är speciellt med henne. Hon är inte vidare speciellt söt, inte snygg för den delen heller. Men det är väl ännu en gång en smaksak som jag nästan säger bara för att Tweak inte ska attackera mig ( ). Redigerad 18 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Men det är väl ännu en gång en smaksak som jag nästan säger bara för att Tweak inte ska attackera mig ( ). Vadå, vågar du inte säga vad du egentligen tycker? Redigerad 18 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Så sant som det är sagt. Jag har aldrig förstått vad som är speciellt med henne. Hon är inte vidare speciellt söt, inte snygg för den delen heller. Men det är väl ännu en gång en smaksak som jag nästan säger bara för att Tweak inte ska attackera mig ( ). Söt? Johodu.. Snygg? Aye.. Det är alltid en smaksak med alla bilder som postats i den här tråden.. Det behöver vi inte ens diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Vadå, vågar du inte säga vad du egentligen tycker? Nja, ibland struntar jag i det. Brukar ibland få så hårda 'attacker' emot mina åsikter, men samtidigt måste jag säga dom för annars kommer alla klaga ändå. Vanligtvis skriver jag vad jag tycker, men ibland finns det dagar då man inte orkar med. Du förstår aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har han klätt ut sig till VickeX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Nja, ibland struntar jag i det. Brukar ibland få så hårda 'attacker' emot mina åsikter, men samtidigt måste jag säga dom för annars kommer alla klaga ändå. Vanligtvis skriver jag vad jag tycker, men ibland finns det dagar då man inte orkar med. Du förstår aight? Att inte våga framföra sina åsikter för att man bemöts med hård kritik är ju way wrong tankesätt, tycker jag. Har själv haft otaliga duster med Tweak och flera andra förr i tiden, men man får absolut inte ta åt sig så kraftigt att man inte ens vågar säga vad man tycker. Då är man toffel. Redigerad 18 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Att inte våga framföra sina åsikter för att man bemöts med hård kritik är ju way wrong tankesätt, tycker jag. Har själv haft otaliga duster med Tweak och flera andra förr i tiden, men man får absolut inte ta åt sig så kraftigt att man inte ens vågar säga vad man tycker. Då är man toffel. Jag skrev ett långt inlägg och gav min syn på saken. Men Kicken är ju fan inte riktigt klok i huvudet, så skitsamma. Jag förstår mig inte på dig alltså. Så, nu sätter vi punkt här. Redigerad 18 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Har han klätt ut sig till VickeX?Haha! Nej inte riktigt. Han och hans kompisar hade en maskerad med temat påhittade superhjältar. Han är väl Mustaschmannen eller liknande. Kanske Westsidemannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Björn Gustafsson! Eller "Benjamin" snarare. Skitlikt, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Björn Gustafsson! Eller "Benjamin" snarare. Skitlikt, faktiskt.HAHA! Det kommer han inte bli glad över att få höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Suicide girls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Jag tror att jag vet vad hon heter. Är säkert fel ute, men Amanda? Kan det vara en Amanda som bor(?) i Helsingborg du menar? Vet vem det är isf. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Suicide girls http://i.data.bg/06/05/25/9196_orig.jpg Monkey would hit that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Får jag också vara med? Denna kvinna skulle jag vilja va', men framförallt HA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Får jag också vara med? Denna kvinna skulle jag vilja va', men framförallt HA. Bästa bilden på länge! Edit: Ingen ironi i det här inlägget. Punkt. Redigerad 19 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 (redigerad) Bästa bilden på länge.. red... hihi... Jag vet inte om du är ironisk eller seriös, och jag skiter i vilket. Here's another redhead. Redigerad 19 april, 2008 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts