L_Voll Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Förvisso, men jag hatar typ den här tråden. Eller jag älskar den för att den är så lol. Alla har en så skev syn på skönhet. Det är ju lite svårt att ta in andra aspekter än just utseende genom en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 God damnit. Hon ser sådär smart-söt ut. Jag vill också ha glasögon. Vad fan är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 God damnit. Hon ser sådär smart-söt ut. Jag vill också ha glasögon. Du har lika dålig smak när det gäller tjejer som när det gäller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Du har lika dålig smak när det gäller tjejer som när det gäller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Förvisso, men jag hatar typ den här tråden. Eller jag älskar den för att den är så lol. Alla har en så skev syn på skönhet. wo000000rd stjärtfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Vad fan är det där? lol. HOW COULD I KNOW THAT THIS COMMENT WOULD APPEAR!? Skulle bara se hur det blev när man bröt av slitztjejerna. MyStiC; du, smak för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 lol. HOW COULD I KNOW THAT THIS COMMENT WOULD APPEAR!? Skulle bara se hur det blev när man bröt av slitztjejerna. MyStiC; du, smak för spel? Men tycker du hon är snygg då? Jag är inte heller mycket för alla Slitztjejerna, men jag tyckte inte hon var så vacker heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Men tycker du hon är snygg då? Inte ful, men inte direkt en tia. Och tröjan är hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Inte ful, men inte direkt en tia. Och tröjan är hemsk. Kan tänka mig att hon ser bra ut när hon inte blir sönder flashad och ser helt off ut.. Redigerad 17 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Hon såg väldigt söt ut på det där estetiska sättet. Lite Söder-tjej typ. Men ingen smickrande bild direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) God damnit. Hon ser sådär smart-söt ut. Jag vill också ha glasögon. Erkänn att hon har lite Downs Syndrom-look. De sneda ögonen, det runda ansiktet och LÄPPARNA! Edit: Visst är det något med den där öppna munnen! Som om lite saliv precis ska droppa ur. Redigerad 17 mars, 2008 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Ah, DÄR har vi riktig skönhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Ah, DÄR har vi riktig skönhet! *Nickande smiley* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Ah, DÄR har vi riktig skönhet! *Nickande smiley* P-C var nog aningen sarkastisk med sin kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 P-C var nog aningen sarkastisk med sin kommentar. Aningen? Mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 P-C var nog aningen sarkastisk med sin kommentar. Jag? Nääääähhh.. Jag älskar trådsmala, lättklädda thaihoror. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hon va så vacker innan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Tjejen som dansar under Nordmans uppträdande på Melodifestivalen är sewt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Vad är det egentligen med Scrubs som alltid har heta brudar? Christa Miller Tara Reid Meredith Roberts Lindsey Stoddart http://www.geddes.net/law/stoddart%20lindsey/default.jpg Amy Smart Sarah Lancaster Julianna Margulies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts