Martin-123 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Gör du inget annat än att googla hot babes hela dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Gör du inget annat än att googla hot babes hela dagarna? Det är ju hans kompis hårddisk juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Det är ju hans kompis hårddisk juh! Precis, fast några har man ju hämtat själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Elizabeth bogush. Tyckte hon såg väldigt bra ut när hon spelade Alex i scrubs (första sesongen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/htqhlaajqzvo.jpg Helt okej. Redigerad 12 mars, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Helt okej. Bra att hon "duger" åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Bra att hon "duger" åt dig. På nätet får man vara hur kräsen man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 På nätet får man vara hur kräsen man vill! Haha. Jag tycker inte att hon var speciellt snygg. Hon såg ok uy. Men jag skulle inte säga wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Jag tycker inte att hon var speciellt snygg. Hon såg ok uy. Men jag skulle inte säga wow. Alltså blir det inte jävligt snett när du ska gå ut och träffa tjejer som man säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Äsch, det är klart man får vara lite kräsen på internet. Och bara för att en tjej postas i den här tråden så betyder väl inte det att man måste tycka att hon är snygg? Eller, på något sätt känns det som att jag missade poängen här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Äsch, det är klart man får vara lite kräsen på internet. Och bara för att en tjej postas i den här tråden så betyder väl inte det att man måste tycka att hon är snygg? Eller, på något sätt känns det som att jag missade poängen här.. Förvisso, men jag hatar typ den här tråden. Eller jag älskar den för att den är så lol. Alla har en så skev syn på skönhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Förvisso, men jag hatar typ den här tråden. Eller jag älskar den för att den är så lol. Alla har en så skev syn på skönhet. Vad är skönhet enligt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad är skönhet enligt dig? Vad är skönhet enligt DIG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 God damnit. Hon ser sådär smart-söt ut. Jag vill också ha glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Vad är skönhet enligt DIG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts