Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Wait.. hur går det till? Alltså, inte öppna i Winrar, utan hur dom har packat ner sådär? Fina bilder, hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Wait.. hur går det till? Alltså, inte öppna i Winrar, utan hur dom har packat ner sådär? Undrar jag med. Berätta! Redigerad 26 februari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Undrar jag med. Berätta! Spara bilden jag postade ovanför Öppna med WinRar Läs instructions.txt "Right click fusion.txt push properties rename it fusion.bat Run it, and follow the enclosed instructions. I've left it in .txt form so that you can all see it wont' nuke your hd or anything. Cheers, Bipedal bipedal0@gmail.com" Gör som den säger. SIMPLE =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Fel. Redigerad 26 februari, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Spara bilden jag postade ovanför Öppna med WinRar Läs instructions.txt "Right click fusion.txt push properties rename it fusion.bat Run it, and follow the enclosed instructions. I've left it in .txt form so that you can all see it wont' nuke your hd or anything. Cheers, Bipedal bipedal0@gmail.com" Gör som den säger. SIMPLE =D Mjo, men hur packar man en rar fil så att det blir en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Mjo, men hur packar man en rar fil så att det blir en bild? Save this image and open it in winrar, contained is a script that will hide rars in either jpegs or pngs. Cheers -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Högerklicka och spara bilden. Högerklicka på bildfilen och ta "öppna med" väl winrar och wips så har du en hemlig bild liggandes där Edit: damn you Godfather Redigerad 26 februari, 2008 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Jag fattar hur man öppnar och kollar på dom, jag är ju inte cp! Jag undrar hur man packar dom på det viset! Redigerad 26 februari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag fattar hur man öppnar och kollar på dom, jag är ju inte cp! Jag undrar hur man packar dom på det viset! Men... lägg en rar med bilderna du vill gömma+en bild som de ska bli "gömda" i i mappen C:\FUSION, kör .bat-filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Vem gillar inte de? den ända som inte kanske konmit till dem ålder är väll kattälskaren [email=http://accel22.mettre-put-idata.over-blog.com/0/33/91/26/peyton/peyton6.jpg]http://accel22.mettre-put-idata.over-blog....ton/peyton6.jpg (vissrerligen e ja jävligt full,näsr ja skriber dettta ska nog gå bta Ha...ha...ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Men... lägg en rar med bilderna du vill gömma+en bild som de ska bli "gömda" i i mappen C:\FUSION, kör .bat-filen. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Snyggaste på Bilddagboken! Håller ni inte med? Alltså, ja. Jag är ironisk. Cheerupemokid var ju faktiskt söt. Dom andra kan ta sig någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Snyggaste på Bilddagboken! Håller ni inte med? Alltså, ja. Jag är ironisk. Haha lite andra från BDB. BTW kolla 00:50 tror jag att det är! KLICKA Redigerad 26 februari, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Cheerupemokid var ju faktiskt söt. Dom andra kan ta sig någonstans. Jo men percis, vi alla gillar fjortisemo'SÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Btw, Cheerupemokid kallas fisköga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Undrar jag med. Berätta! Söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Fan vad lame ni är att sitta med .bat filer och inte fatta ett jävla skit. Lägg en valfri bild + valfri rar i en valfri mapp (C:\ är ypperligt då CMD är där som standard) Iaf, oavsätt var CMD är från start så ska du till C:\.. Är du inte där så skriv "cd.." sen enter tills du kommer dit. Skriv helt enkelt detta copy /b "<bildnamn>.jpg" + "<rarnamn>.rar" "<rarbildensnamn>.jpg". Woalla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 TA AV DIG DIN TRUCKERKEPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Såg Austin Powers för kanske femte gången när den sändes på tv ikväll, blev då påmind om Elizabeth Hurley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts