Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Ja du, alla har olika smak, kära du, om jag tycker det är snyggt o se ut så så tycker jag så, end of story ;)

Du missförstår mitt budskap. Jag försökte subtilt syfta på att du endast följer flocken (vare sig det är mainstream eller ej) och egentligen inte tycker som du säger. Är det inte lagom sammanträffande att du även lyssnar på dessa båda människors band?

Jag hävdar inget särskilt, och jag låter allt vara osagt, men... som sagt, om du behåller samma smak om fem år, då kommer jag att tro dig.

Men vadå, att tycka killar är snygga är väll inget fel heller? :):P

Nej, absolut inte. Dum fråga. I ditt fall så han dock ut som en kvinna - inget fel i det, men ack så olämpligt i många sitationer, till exempel den Stell skrev om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du missförstår mitt budskap. Jag försökte subtilt syfta på att du endast följer flocken (vare sig det är mainstream eller ej) och egentligen inte tycker som du säger. Är det inte lagom sammanträffande att du även lyssnar på dessa båda människors band?

Jag hävdar inget särskilt, och jag låter allt vara osagt, men... som sagt, om du behåller samma smak om fem år, då kommer jag att tro dig.

Nej, absolut inte. Dum fråga. I ditt fall så han dock ut som en kvinna - inget fel i det, men ack så olämpligt i många sitationer, till exempel den Stell skrev om.

Jag kommer kanske eller antagligen byta smak senare, men jag tycker Dani filth är ett exemplar på en snygg kille, så är det bara, sen om jag lyssnar på dem eller inte spelar ingen roll

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att han såg lite tjejig ut, men kan tycka att det ser bra ut på vissa :lol:

Och man hade nog hört på hans röst om man träffade honom på en bar, inte om han pratade ljus och feminimt kanske. Men jag tror man hade hört iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor