Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Haha..

Kolla så fort nån säger nå "tokigt" börjar alla andra och är minst lika roliga..

Är det bara för ni är roliga eller för att på något sätt försöka trycka ner mig, stärka internetsjävlkänslan lite??

Nej jag tar inte åt mig, inte alls, men det är faktiskt ganska barnsligt =)

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eva Mendes är sjukt jävla snygg men hennes arsle är på tok för litet! Jävla .... miniarsle.

Å, stör mig lite på mig själv som delar ut moralkakor, men man ska inte ha en diskussion kring någons arsel! Det är inte bra!

Visst, säg att en tjej är fin och var uppskattande men det är alltid onödigt att tala negativt om någons utseende eller kanske i synnerhet analysera vissa delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å, stör mig lite på mig själv som delar ut moralkakor, men man ska inte ha en diskussion kring någons arsel! Det är inte bra!

Visst, säg att en tjej är fin och var uppskattande men det är alltid onödigt att tala negativt om någons utseende eller kanske i synnerhet analysera vissa delar.

Jag tycker diskussioner om folks rumpor är ett väldigt intressant ämne, mer intressant än att diskutera dagens inrikespolitik iaf!

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du egentligen, jag ser inte liknelsen mellan diskussion om någons rumpa och att mörda någon, förklara!

Båda sakerna kan tyckas intressanta, men båda är fel. Det är liknelsen.

Men nu är det bara min åsikt jag säger. Och den är att det är fel att prata negativt om rumpor eftersom det i många fall kan vara sexistiskt.

Du stöter förmodligen ifrån så fort du hör ordet. Sexist. Men det betyder iallafall nedvärderande när det gäller kön. Manligt och kvinnligt. Att prata om t.ex. en rumpa som dålig så objektivifierar du kvinnan = det är det som är dåligt. Det är därför jag kommenterade skribb. Inte lika dåligt som att döda någon såklart men jag gjorde en lite extrem överdrivelse för att skoja till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Båda sakerna kan tyckas intressanta, men båda är fel. Det är liknelsen.

Men nu är det bara min åsikt jag säger. Och den är att det är fel att prata negativt om rumpor eftersom det i många fall kan vara sexistiskt.

Du stöter förmodligen ifrån så fort du hör ordet. Sexist. Men det betyder iallafall nedvärderande när det gäller kön. Manligt och kvinnligt. Att prata om t.ex. en rumpa som dålig så objektivifierar du kvinnan = det är det som är dåligt. Det är därför jag kommenterade skribb. Inte lika dåligt som att döda någon såklart men jag gjorde en lite extrem överdrivelse för att skoja till det.

Får man inte diskutera hur tjejer ser ut ens? Om jag och mina kompisar diskuterar och säger att en tjej har så himla fin rumpa, objektifierar vi henne då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte diskutera hur tjejer ser ut ens? Om jag och mina kompisar diskuterar och säger att en tjej har så himla fin rumpa, objektifierar vi henne då? :)

Nej, men ni snackar om ett objektiv ändå, rumpan. Men det är inte nedlåtande eller någonting. Om man snackar om en tjej, eller killes personlighet är det väl också ett objektiv? Ett samtalsämne. Bara för att man tycker en tjej har en snygg rumpa betyder inte det direkt att man tycker att hon bara är ett objekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men ni snackar om ett objektiv ändå, rumpan. Men det är inte nedlåtande eller någonting. Om man snackar om en tjej, eller killes personlighet är det väl också ett objektiv? Ett samtalsämne. Bara för att man tycker en tjej har en snygg rumpa betyder inte det direkt att man tycker att hon bara är ett objekt.

But still everybody knows she is <

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdå det är inte säkert, men om ni typ sitter i korridoern och betygsätter brudarna som går förbi och någon säger lite halvdiskret "Åå.. fan vad hon är äcklig", då är det dags att bli moralpolis och idiotförklara personen. Men sen är det klart att man kan säga att nån är fin, i synnerhet till personen i fråga direkt.

emo: och nu återgår jag till det jag sa till dig först. Tänk lite längre. Det finns faktiskt kvinnor även på GTAsajten.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor