RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Eva Mendes är en vacker kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Haha.. Kolla så fort nån säger nå "tokigt" börjar alla andra och är minst lika roliga.. Är det bara för ni är roliga eller för att på något sätt försöka trycka ner mig, stärka internetsjävlkänslan lite?? Nej jag tar inte åt mig, inte alls, men det är faktiskt ganska barnsligt =) Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Nej jag tar inte åt mig, inte alls, men det är faktiskt ganska barnsligt =) Ungefär lika barnsligt som att säga åt folk att de borde skära sig. Redigerad 24 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Tycker det är lite över barnslignivån då barn inte har en anning vad det innebär... Däremot dumt,fjantigt eller onödigt kan det vara Redigerad 24 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Tycker det är lite över barnslignivån då barn inte har en anning vad det innebär... Däremot dumt,fjantigt eller onödigt kan det vara Stick om det inte passar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 FerkurZ är faktiskt en gammal hederlig medlem. Visa lite lojalitet ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Fan vad alla är käftiga här inne, posta bilder på vackra människor istället. Exempel : Oh yeah. Eva Mendes är en vacker kvinna. Bilden funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Bilden funkar inte. Funkar för mig, men här har du länk:http://wallpapers.skins.be/eva-mendes/eva-...x1024-26098.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Funkar för mig, men här har du länk:<a href="http://wallpapers.skins.be/eva-mendes/eva-mendes-1280x1024-26098.jpg" target="_blank">http://wallpapers.skins.be/eva-mendes/eva-...x1024-26098.jpg</a> +mellanrum(space) efter adressen, annars blir det samma bild igen. Redigerad 24 januari, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Eva Mendes är sjukt jävla snygg men hennes arsle är på tok för litet! Jävla .... miniarsle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 +mellanrum(space) efter adressen, annars blir det samma bild igen. Då skiter jag i att göra en länk istället: http:// wallpapers.skins.be/eva-mendes/eva-mendes-1280x1024-26098.jpg Ni som vill se bilden, ta bort mellanrummet mellan "http://" och "wallpapers". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Eva Mendes är sjukt jävla snygg men hennes arsle är på tok för litet! Jävla .... miniarsle. Å, stör mig lite på mig själv som delar ut moralkakor, men man ska inte ha en diskussion kring någons arsel! Det är inte bra! Visst, säg att en tjej är fin och var uppskattande men det är alltid onödigt att tala negativt om någons utseende eller kanske i synnerhet analysera vissa delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Å, stör mig lite på mig själv som delar ut moralkakor, men man ska inte ha en diskussion kring någons arsel! Det är inte bra! Visst, säg att en tjej är fin och var uppskattande men det är alltid onödigt att tala negativt om någons utseende eller kanske i synnerhet analysera vissa delar. Jag tycker diskussioner om folks rumpor är ett väldigt intressant ämne, mer intressant än att diskutera dagens inrikespolitik iaf! Redigerad 24 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag tycker diskussioner om folks rumpor är ett väldigt intressant ämne, mer intressant än att diskutera dagens inrikespolitik iaf! Tänk lite längre då. Det är är nog intressant att mörda folk också, för att göra en smärre överdriven liknelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Tänk lite längre då. Det är är nog intressant att mörda folk också, för att göra en smärre överdriven liknelse. Hur menar du egentligen, jag ser inte liknelsen mellan diskussion om någons rumpa och att mörda någon, förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Hur menar du egentligen, jag ser inte liknelsen mellan diskussion om någons rumpa och att mörda någon, förklara! Båda sakerna kan tyckas intressanta, men båda är fel. Det är liknelsen. Men nu är det bara min åsikt jag säger. Och den är att det är fel att prata negativt om rumpor eftersom det i många fall kan vara sexistiskt. Du stöter förmodligen ifrån så fort du hör ordet. Sexist. Men det betyder iallafall nedvärderande när det gäller kön. Manligt och kvinnligt. Att prata om t.ex. en rumpa som dålig så objektivifierar du kvinnan = det är det som är dåligt. Det är därför jag kommenterade skribb. Inte lika dåligt som att döda någon såklart men jag gjorde en lite extrem överdrivelse för att skoja till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Båda sakerna kan tyckas intressanta, men båda är fel. Det är liknelsen. Men nu är det bara min åsikt jag säger. Och den är att det är fel att prata negativt om rumpor eftersom det i många fall kan vara sexistiskt. Du stöter förmodligen ifrån så fort du hör ordet. Sexist. Men det betyder iallafall nedvärderande när det gäller kön. Manligt och kvinnligt. Att prata om t.ex. en rumpa som dålig så objektivifierar du kvinnan = det är det som är dåligt. Det är därför jag kommenterade skribb. Inte lika dåligt som att döda någon såklart men jag gjorde en lite extrem överdrivelse för att skoja till det. Får man inte diskutera hur tjejer ser ut ens? Om jag och mina kompisar diskuterar och säger att en tjej har så himla fin rumpa, objektifierar vi henne då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Får man inte diskutera hur tjejer ser ut ens? Om jag och mina kompisar diskuterar och säger att en tjej har så himla fin rumpa, objektifierar vi henne då? Nej, men ni snackar om ett objektiv ändå, rumpan. Men det är inte nedlåtande eller någonting. Om man snackar om en tjej, eller killes personlighet är det väl också ett objektiv? Ett samtalsämne. Bara för att man tycker en tjej har en snygg rumpa betyder inte det direkt att man tycker att hon bara är ett objekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Nej, men ni snackar om ett objektiv ändå, rumpan. Men det är inte nedlåtande eller någonting. Om man snackar om en tjej, eller killes personlighet är det väl också ett objektiv? Ett samtalsämne. Bara för att man tycker en tjej har en snygg rumpa betyder inte det direkt att man tycker att hon bara är ett objekt. But still everybody knows she is < Redigerad 24 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Får man inte diskutera hur tjejer ser ut ens? Om jag och mina kompisar diskuterar och säger att en tjej har så himla fin rumpa, objektifierar vi henne då? Nejdå det är inte säkert, men om ni typ sitter i korridoern och betygsätter brudarna som går förbi och någon säger lite halvdiskret "Åå.. fan vad hon är äcklig", då är det dags att bli moralpolis och idiotförklara personen. Men sen är det klart att man kan säga att nån är fin, i synnerhet till personen i fråga direkt. emo: och nu återgår jag till det jag sa till dig först. Tänk lite längre. Det finns faktiskt kvinnor även på GTAsajten. Redigerad 24 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts