P-C Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Du vet alltså inte? AHMEN LOL DE E JU LINA NILSSON, TYP SVERIGES STÖRSTA VARA-EMO-OCH-TA-BILDER-PÅ-SIG-SJÄLV-I-DÅLIG-KVALITÉ! Eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 finns ju faktiskt de som har kolla på vilka de lägger upp bilder på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 HEHEH ni är de roligaste personerna jag någonsin skådat. Skär er, snälla Varför referrerar du alltid till att folk ska skära sig? Hur är det relevant till ämnet? Felknullade äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Varför referrerar du alltid till att folk ska skära sig? Hur är det relevant till ämnet? Felknullade äckel. Tycker vissa borde göra det bara.Du behöver ju inte ta det personlig ;< Sen hur relevant är det att kalla någon felknullat äckel? Men det gör inte, jag tycker du är cool ändå ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Sen hur relevant är det att kalla någon felknullat äckel? Ungefär lika relevant som att säga åt folk att skära sig. Jag är en hycklare, du är en fitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Ungefär lika relevant som att säga åt folk att skära sig. Jag är en hycklare, du är en fitta. Skillnade är väl att du är störd å verkligen tror du är rolig/cool när du säger det. jag säger det mest för att vara jobbig och att idioter som dig ska ta åt sig och börja grina... *END OF DISCUSSION* (ja, jag är cool å tror ja kan bestämma, du kommer förmodligen kontra med något coolt HEHEH) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Skillnade är väl att du är störd å verkligen tror du är rolig/cool när du säger det. Tack för att du vet precis hur jag tänker. Precis så jag tänker. Japp. jag säger det mest för att vara jobbig och att idioter som dig ska ta åt sig och börja grina... Så du säger att du är ett troll? Ajabaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 finns ju faktiskt de som har kolla på vilka de lägger upp bilder på Orka stalka folk för att sedan kunna deras namn, flickan jag postade är vilken scene-girl som helst. Vad är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Orka stalka folk för att sedan kunna deras namn, flickan jag postade är vilken scene-girl som helst. Vad är ditt problem? Vilken scene girl som helst, varför sa du inte bara det från början? Jag frågade om det var någon du kände (vilket tydligen va helt befängt?) Eller om du visste vad hon hette, vilket också va helt utanför lådan(då det kanske stod ett namn i bild namnet eller sidan du tog den ifrån) Mitt problem är väl att flera på det är forumet verkligen inte kan bete sig vettigt, folk och försöker göra nå tokroligt av allting. Till och med att svara på en fråga är avancerat och går knappt, istället spammar man med samma gammla tokiga komentarer, som "det är min syster hööhhö" "nä det är min mamma" Undrar om nån kontrar med "buhuhu synd om dig , stick då" (just därför kommer någon göra det, bara för att bevisa att ni är 12år) Redigerad 23 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 CAN'T SEE SHIT CAPTAIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Vilken scene girl som helst, varför sa du inte bara det från början? Jag frågade om det var någon du kände (vilket tydligen va helt befängt?) Eller om du visste vad hon hette, vilket också va helt utanför lådan(då det kanske stod ett namn i bild namnet eller sidan du tog den ifrån) Mitt problem är väl att flera på det är forumet verkligen inte kan bete sig vettigt, folk och försöker göra nå tokroligt av allting. Till och med att svara på en fråga är avancerat och går knappt, istället spammar man med samma gammla tokiga komentarer, som "det är min syster hööhhö" "nä det är min mamma" Undrar om nån kontrar med "buhuhu synd om dig , stick då" (just därför kommer någon göra det, bara för att bevisa att ni är 12år) Får jag förresten fråga varför du måste veta vad hon heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Möh. Redigerad 23 januari, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Får jag förresten fråga varför du måste veta vad hon heter? Efter som jag är den första som frågar om namn på random tjejer? Om du läser tråden så skrev jag faktiskt "Sjukt lik en kompis, vem är det?" (nej det var inte ett av era skit torra skämt utan en seriöst fråga) och eftersom ingen svarade på vem det var. Så då tänkte jag, tänk om det är hon, det vore ju lite intressant om hon kommit upp på ett internet forum där massa skeva barn sitter å ratar tjejer.. Kort å gott, Jag undrade om det var den tjejen jag kände. Därför frågade jag om hennes namn. Hade det varit samma namn hade det förmodligen varit samma tjej. jag vet att jag skriver hackigt, är faktiskt meningen =) Redigerad 23 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Är det bara mina ögon, eller "laggar" det också för er när ni läser inlägg av FerkurZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Är det bara mina ögon, eller "laggar" det också för er när ni läser inlägg av FerkurZ? Får fpsdropp när jag läser hans inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 jag vet att jag skriver hackigt, är faktiskt meningen =) Den universala ursäkten strikes again. "de var meningen!!11" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Den universala ursäkten strikes again. "de var meningen!!11" Du får ju inte glömma "jag är trött" eller "klockan är mycket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Du får ju inte glömma "jag är trött" eller "klockan är mycket". "jag var inte seriös". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 "jag var inte seriös". "Orka skriva seriöst på ett jävla internetforum!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Fan vad alla är käftiga här inne, posta bilder på vackra människor istället. Exempel : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts