T-Ryder Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Naee, haft den på datorn så länge jag kan minnas. Kollat sönder den Fast blev påmind av tv4 och såg den igen senare samma kväll Hah, Den äger : ) Fick filmen i julklapp, och sen dess har jag sett den 5-6 gånger ^^ Excuse me för offtopic men är det någon som vet vad bilen dom andvänder heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hah, Den äger : ) Fick filmen i julklapp, och sen dess har jag sett den 5-6 gånger ^^ Excuse me för offtopic men är det någon som vet vad bilen dom andvänder heter? Ford Grand Torino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mycket fin. Vem? Min flickvän. Äh, okej, me kiddin', me kiddin'. Hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Min flickvän. Äh, okej, me kiddin', me kiddin'. Hon. FjååtiIzzZ varning på både hennes namn och på henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 FjååtiIzzZ varning på både hennes namn och på henne... Jag skrev ju att hon var en fjortis. Huvudsaken är att hon är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag skrev ju att hon var en fjortis. Huvudsaken är att hon är snygg. Hon var faktiskt inte så jävla snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hon var faktiskt inte så jävla snygg. Smaken är som baken, delad. Jag hade i varje fall inte tackat nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Så hitta lite nya snyggingar Kille, Dani Filth (Sångaren i Cradle of Filth): Tjej,Angela Gossow (Sångaren i Arch Enemy): Föresten, finns inte nå grymmare än tjejer som growlar Redigerad 9 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Xemtoth, kom tillbaks om fem år och påstå samma sak - endast då kommer jag att tro dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Xemtoth, kom tillbaks om fem år och påstå samma sak - endast då kommer jag att tro dig. Ja du, alla har olika smak, kära du, om jag tycker det är snyggt o se ut så så tycker jag så, end of story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ja du, alla har olika smak, kära du, om jag tycker det är snyggt o se ut så så tycker jag så, end of story Exakt! http://img297.imageshack.us/img297/6770/11509808vq8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Exakt! http://img297.imageshack.us/img297/6770/11509808vq8.jpg Hon var jävligt het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hon var jävligt het. It´s a dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 HAHAHAHAAAA HAHA HA haaa HAHAHAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 It´s a dude K-k-k-knoooockout! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 It´s a dude HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hon var jävligt het. Du skojade väl? (säg inte att jag hånar dig nu, jag frågar bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ehm... jag...var... ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Men vadå, att tycka killar är snygga är väll inget fel heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ehm... jag...var... ironisk. Shit, du var inte det? Hahahaha, det var kul Iofs säger det väl mer om emos än om din smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts