Adriian Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Men, vad har jag dragit igång nu då...? Lägg ner snälla. Alla har sin egna smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hon ser ut som en gris. Mer som en biblotikarie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mer som en biblotikarie! Vore det så skulle jag besöka biblioteket oftare! *hey-oo!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Vore det så skulle jag besöka biblioteket oftare! *hey-oo!* Ragga-dish! Dock kan du ju ha otur och stöta på den här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mer som en biblotikarie! Man är ju inte biblotekarie bara för att man bär glasögon. Jävla skev kvinnosyn du har, du ser ut som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Man är ju inte biblotekarie bara för att man bär glasögon. Jävla skev kvinnosyn du har, du ser ut som en gris. Nej nu blommar löken! Såklart att man är biblotikarie om man har glasögon. Nått annat existerar inte i min värld. Det är samma sak om en tjej har brödsmulor runt munnen, då är hon ett matvrak. Eller om hon har en kniv i handen och en kebab i bakfickan, då är hon en invandrare. Min kvinnosyn är fullkomligt normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Nej nu blommar löken! Såklart att man är biblotikarie om man har glasögon. Nått annat existerar inte i min värld. Det är samma sak om en tjej har brödsmulor runt munnen, då är hon ett matvrak. Eller om hon har en kniv i handen och en kebab i bakfickan, då är hon en invandrare. Min kvinnosyn är fullkomligt normal. Jag visste det! Den där jävla Ante är ett jävla turkälskade fanskap! Stena honom pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag visste det! Den där jävla Ante är ett jävla turkälskade fanskap! Stena honom pojkar! Han ska stenas! *tänder facklan, tar med min högaffel och ansluter mig till folkmassan som är på väg mot Antes hus.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Han ska stenas! *tänder facklan, tar med min högaffel och ansluter mig till folkmassan som är på väg mot Antes hus.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hahahaha, fy fan. Tråden har spårat ut totalt.....and i like it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/30/57/0000033057_20060926153828.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Edit: Den smilien håller mig både offtopic och ontopic på samma gång. Redigerad 21 januari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ragga-dish! Dock kan du ju ha otur och stöta på den här istället OTUR?!?!?!?! http://www.rate-pictures.com/pics/singlehotD0TT3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Blir kanske en v 1.4 snart. -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 *Bild* Molly Sims, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Blir kanske en v 1.4 snart. -- Scarlett har en jättejättejättejättefin näsa och en mumsig mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Scarlett har en jättejättejättejättefin näsa och en mumsig mun. Well duuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Scarlett har en jättejättejättejättefin näsa och en mumsig mun. Hon kan peta ut ögat på nån med den där spetsnäsan. Beware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hon kan peta ut ögat på nån med den där spetsnäsan. Beware! Hoppas hon petar ut ditt öga! Lily Thai kan man väl ändå inte klaga på. Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Hoppas hon petar ut ditt öga! Lily Thai kan man väl ändå inte klaga på. Seriöst. Thailuder. Nej tack. Att hon heter Thai gör det bara komiskt. STENA HÄXAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts