Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag menar att en stor majoritet av alla meddlemar på detta forum är i 14 - 16 års åldern, sitter mest vid datorn hela dagarna och har i stort sett bara sett photoshoppade versioner av kvinnokroppar. Är det verkligen så? Jag tycker ändå rätt många här verkar göra mycket annat än att hänga vid datorn. Jacker, du har rätt i det du säger. Gtasajten känns dock lite mognare än så, och jag tror faktiskt de flesta fattar att alla modeller retuscheras. Det finns dock en hel uppsjö med CS-forum och privattracker-forum där ute, och DÄR stämmer det du beskrev in riktigt bra. Äh. Mooreprenumeranten Ante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Mmm, jag håller i princip med The Dude (can't believe I said that) men jag tycker ändå att det är okej med såna här trådar så länge man håller det på en smakfull nivå och inte objektifierar kvinnor. Tyvärr är det ju inte alltid så vilket vissa tidigare inlägg vittnar om. Jag såg det där fotot som postades tidigare och imo var det en bild på en helt normal tjej och att kalla henne för "gris" var dumt och onödigt. edit: Håller med Axel också btw. Redigerad 20 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Äh. Mooreprenumeranten Ante. Jag tycker de är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Håller med, fast å andra sidan: hur många på detta forum tror är vuxna och har flickvän? Vuxen vill jag inte kalla mig (det vill oftast ingen annan heller ), men Flickvän har jag... Håller med dig och The dude, 99% av tjejerna som postas här är fantasitjejer allt. 14-brudar. Inget fel med det i och för sig, men att få en fullkomligt perfekt tjej finns inte. Dessutom, så tycker man inte att ens tjej/kille är så översnygg efter ett tag. Allting "normaliseras" efter ett tag! Alltså, jag menar inte att man börjar tycka att ens partner är ful, men man tycker alltid att folk är snyggare och vackrare i början när man är nykär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Nej, en som du tycker är. Okej, visst. Det går bara att bedöma fysiskt, så det är ju ingen större idé. Men släng upp något som du tycker är snyggt så har vi en start i alla fall. Ska jag vara helt ärlig har jag svårt att tycka personer jag aldrig träffat är "10 poängare".. Då jag har ingen som helst relation till dem på tv/inet har ofta svårt å tycka personer är skit snygga där.. Å nej, jag tänkte inte slänga upp bilder på privatpersoner, då jag tycker det är så jävla fel... Visst om man har tillåtelse, men hur många i den här tråden har det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag kan upplysa att hon inte alls såg ut som en gris. Jävligt onödigt av Weener att skriva så om en tjej som har ett helt normalt utseende. Det är därför sånna här trådar precis som herrtidningarna Slitz, FHM, liknande inte bör läsas eller köpas. Skev kvinnosyn. Jag har inte skev kvinnosyn, tro mig, jag har fallit för både det ena och det andra som inte hade passat i en enda tidning. Dock står jag fast vid min åsikt. Hon såg ut som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag har inte skev kvinnosyn, tro mig, jag har fallit för både det ena och det andra som inte hade passat i en enda tidning. Dock står jag fast vid min åsikt. Hon såg ut som en gris. Man säger inte så om en person ändå, även om det är ens åsikt. Ska jag verkligen behöva uppfostra dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag kan hålla med om att det var onödigt, taskigt och plumpt sagt, det kan jag. Vad hade jag för orsak? Jag vet inte! Jag kände att jag var tvungen att få det ur mig. För killens bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Jag gjorde bort mig lite =) Redigerad 20 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 "Mitt i allt så kom det en lodis och en liten negerunge" Känns som det inte är någon idé.. Ja, jag tycker det är nervärderande att säga neger, spelar ingen roll om du känner en som tycker det är ok. Eller att de kallar varandra det.. För killens bästa? seriöst.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) jag har aids Redigerad 20 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 han skrev så i en annan tråd.. Det jag vill ha sagt: Det verkar som han pratar nervärderande om de mesta. Påstår du att jag skrev det där om negern och lodisen? Nu har du fått något om bakfoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hahah, Oj förlåt så hemskt mycket..var tydligen exotic.. Fattar inte förknippar alltid hans avatar med dig, den där tigern.. Förstår inte varför. Förlåt igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Påstår du att jag skrev det där om negern och lodisen? Nu har du fått något om bakfoten. Hihi, jag är personen som tydligen nedvärderar negrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hahah, Oj förlåt så hemskt mycket..var tydligen exotic.. Fattar inte förknippar alltid hans avatar med dig, den där tigern.. Förstår inte varför. Förlåt igen ^^ Haha, lungt mannen. Jag hade samma avatar som honom för nått år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Men sug min kuk vad det ska klagas på allt. Om folk tycker om retuscherade kvinnor, låt dem det. Om de har skeva kvinnosyner, låt dem då ha det. Skapa en diskussion om det ämnet i en ny tråd om det skall vara så omständigt för syftet med den här tråden var inte att prata om vem som är mest manlig och har minst skev kvinnosyn. Det handlar om att uppskatta män och kvinnors utseende. Så fuck you. http://img266.imageshack.us/img266/9853/brask5.jpg Nu tog jag bara en bild för att vara snäll och on-topic också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Nu tog jag bara en bild för att vara snäll och on-topic också. Hon ser ut som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Hon ser ut som en gris. Nä vilken skev kvinnosyn du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Nä vilken skev kvinnosyn du har. Kärring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Kärring. Bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts