VaXXoR Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 (redigerad) Grymt smala armar. Grattis till tjej-skaffandet, btw. Haha hon är ganska liten, 162 cm. Fast så smal är hon inte om man ser henne irl Edit: Tackar Redigerad 18 januari, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Åh, ganska förtjusande. Eventuell jailbait-varning för yours truly dock.. Your point being? "Absurda lagar uber alles" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Your point being? "Absurda lagar uber alles" eller? Mmm, ungefär så ja, lagen och sociala normer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Mmm, ungefär så ja, lagen och sociala normer. Shit, jag glömde - du är ju en sån där konformistisk traditionalist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Shit, jag glömde - du är ju en sån där konformistisk traditionalist! Grejen med jailbaits / barnmodeller är att underåriga verkligen inte bör utnyttjas i sexuella, kommersiella (eller vad man ska säga) sammanhang, det håller du nog också med om? Även om detta bara var nån som tagit kort på sig i cam så skapar det intresse -> ökar marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) Söt eller vad? Hon går i min klass. Redigerad 19 januari, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Söt eller vad? Hon går i min klass. Inte söt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 såg lite för "barnaktig" ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hon såg ut som en gris, no offense! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Söt eller vad? Hon går i min klass. Yup, tycker hon ser söt ut, inga kanonbilder dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hon såg ut som en gris, no offense! Hmm, kan verkligen inte se likheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Grejen med jailbaits / barnmodeller är att underåriga verkligen inte bör utnyttjas i sexuella, kommersiella (eller vad man ska säga) sammanhang, det håller du nog också med om? Även om detta bara var nån som tagit kort på sig i cam så skapar det intresse -> ökar marknaden. Vad menar du? jag tycker itne att vuxna kvinnor ska utnyttjas i några som helst sammanhang heller. har jag missförstår eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hey.. how you doin'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Söt eller vad? Hon går i min klass. Ser ingen bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Ser ingen bild? Han editerade bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Hey.. how you doin'? How YOU doin? http://bestuff.com/images/images_of_stuff/210x600/how-you-doin-21611.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Han editerade bort den. Jupp, jag gillar egentligen inte att lägga upp bilder på folk jag känner utan tillstånd. Så jag hade bara uppe dom i en kvart eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jupp, jag gillar egentligen inte att lägga upp bilder på folk jag känner utan tillstånd. Så jag hade bara uppe dom i en kvart eller nått. Jag kan upplysa att hon inte alls såg ut som en gris. Jävligt onödigt av Weener att skriva så om en tjej som har ett helt normalt utseende. Det är därför sånna här trådar precis som herrtidningarna Slitz, FHM, liknande inte bör läsas eller köpas. Skev kvinnosyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag kan upplysa att hon inte alls såg ut som en gris. Jävligt onödigt av Weener att skriva så om en tjej som har ett helt normalt utseende. Det är därför sånna här trådar precis som herrtidningarna Slitz, FHM, liknande inte bör läsas eller köpas. Skev kvinnosyn. Kan bara säga ord på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag kan upplysa att hon inte alls såg ut som en gris. Jävligt onödigt av Weener att skriva så om en tjej som har ett helt normalt utseende. Det är därför sånna här trådar precis som herrtidningarna Slitz, FHM, liknande inte bör läsas eller köpas. Skev kvinnosyn. Du har fan en poäng där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts