skribb Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Excuse me... Am I missing something here Visst ser hon OK ut, men wow? En fejkblond (ser det ut som i alla fall), i überfjortisdräkt (förhoppningsvis rör det sig om en halloweenkostym). Sen ser man i stort sett inget, då hennes ansikte täcks av ett par överdimmensionerade brills. Dudden är en sucker för cigaretter, methinks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Dudden är en sucker för cigaretter, methinks. Sanningen är att det var okka, som numera har lämnat sajten (pga Vinnie), som hade denna flicka som visningsbild på MSN och jag var tvugen att kolla upp om hon hade ett namn. Och jo hon är fin, haffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Sanningen är att det var okka, som numera har lämnat sajten (pga Vinnie), som hade denna flicka som visningsbild på MSN och jag var tvugen att kolla upp om hon hade ett namn. Och jo hon är fin, haffa. Ah. Haffa = haja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Ah. Haffa = haja? Om hon är fin haffa, det är bara haffa haffa! Kan du inte din Ison&Fille? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Sidan till ära så tänkte jag lägga upp en bild på en någorlunda attraktiv herre. http://www.scarypsychos.com/Jeffrey%20Dahmer_files/dahmer2.png Och bara för att vara snäll så... kolla in tösen till vänster Summer Glau be tha shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Och bara för att vara snäll så... kolla in tösen till vänster Summer Glau be tha shit Awww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Om hon är fin haffa, det är bara haffa haffa! Kan du inte din Ison&Fille? Haha. Ledsen, lyssnar inte på radio / kollar inte på TV. Nu ljög jag, men jag gör det kanske 0,01% av min tid, vilket är essentiellt sett aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ledsen, lyssnar inte på radio / kollar inte på TV. Nu ljög jag, men jag gör det kanske 0,01% av min tid, vilket är essentiellt sett aldrig. Annars hade vi ju Easy-e här på forumet. "Hur ska jag kunna haffa henne?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) Annars hade vi ju Easy-e här på forumet. "Hur ska jag kunna haffa henne?" Okej, har inte sett det inlägget tyvärr. ---------- http://img136.imageshack.us/img136/7996/wallpaperfn5.jpg Redigerad 16 januari, 2008 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hot or Nat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hon ser fasligt hoptryckt ut i skallen! Jag började faktiskt skratta (Min gissning är att spegeln är lite skev. http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hot or Nat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hot or Nat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Hot or Nat? Lalalalaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hot or Nat? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hot or Nat? Ful som stryk faktist. Antagligen hela BH'n full med utfyllningar likaså. Usch, vart hittade du detta människa?! T: HAFF-LAFF!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Fin gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Ful som stryk faktist. Antagligen hela BH'n full med utfyllningar likaså. Usch, vart hittade du detta människa?! Sant... T: HAFF-LAFF!1111 ...och det där skåpet är inte mycket bättre... Fin gitarr Nu börjar det därremot likna något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Hot or Nat? http://i11.tinypic.com/82jrsp3.jpg .... Soet? Redigerad 17 januari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 ...och det där skåpet är inte mycket bättre... Skiter i hur hon ser ut. Gamerbrud med bodypaintade pattar med Half-Life loggan på är Win-Win. Så STFU. Vill du ha smexeh fjortisbrud, varsergod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts