okka Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jo vi fattar, vi är förstörda porrsurfare med en förvriden kvinnosyn, och det kom du fram till för att vi inte tycker att alla tjejer som postas här är snygga och ger en lite taskig (oftast sarkastisk) kommentar. Du verkar tycka att man inte ska säga att någon är ful även fasst det är sin åsikt (på forumet), det får mig att tro att du är en person som är rädd för att "rub people the wrong way"! Du tycker och tror så mycket men kan du inte bara börja ta allting jag säger med en gnutta salt? Jag är en oerhört oseriös person och ler när du försöker analysera mig utefter mitt beteende som det framställs på ett internetforum. Kram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Du tycker och tror så mycket men kan du inte bara börja ta allting jag säger med en gnutta salt? Jag är en oerhört oseriös person och ler när du försöker analysera mig utefter mitt beteende som det framställs på ett internetforum. Kram. Och anledningen till din oseriositet på forumet är för att du tror att du är bättre än folket här, det är därför du bara leker runt och driver med alla. Att du har tappat intresset och hellre ser forumet som ett ställe där du kan göra psykologiska experiment på "dagens ungdom" är ju också en anledning till din maner. GENOMSKÅDA HONOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 jag vill ha vafan ge mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Och anledningen till din oseriositet på forumet är för att du tror att du är bättre än folket här, det är därför du bara leker runt och driver med alla. Att du har tappat intresset och hellre ser forumet som ett ställe där du kan göra psykologiska experiment på "dagens ungdom" är ju också en anledning till din maner. GENOMSKÅDA HONOM! Och det är synd! Jag gillade okka jättemycket bättre när han faktiskt försökte. Men det är väl förståeligt att han tröttnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Hur otroligt roligt det än är att se det ni skriver off-topic, så tycker jag att ni borde följa Martin-123's exempel och lägga ner tjaffset. @okka: Jag älskar verkligen att läsa det du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Och det är synd! Jag gillade okka jättemycket bättre när han faktiskt försökte. Men det är väl förståeligt att han tröttnade. Det är synd, sant, jag gillade honom också jättemycket bättre när han faktiskt försökte, men dum som jag är har jag fel och om jag verkligen försöker så förstår jag att det finns andra saker här i världens om är så mycket viktigare, t.ex. Burma, rädda barn, ge pengar åt små byar med små svarta människor i, bära palestinasjal, sprida en kristen värderingsgrund, bygga brunnar, bära palestinasjal, spränga gränser, skaffa adoptivbarn, bära palestinasjal, etc. etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Det är synd, sant, jag gillade honom också jättemycket bättre när han faktiskt försökte, men dum som jag är har jag fel och om jag verkligen försöker så förstår jag att det finns andra saker här i världens om är så mycket viktigare, t.ex. Burma, rädda barn, ge pengar åt små byar med små svarta människor i, bära palestinasjal, sprida en kristen värderingsgrund, bygga brunnar, bära palestinasjal, spränga gränser, skaffa adoptivbarn, bära palestinasjal, etc. etc... När du ändå är här kan du ju försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Det dar fick mig att tanka pa South Park! Eller Full Metal Jacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 http://uppladdning.net/bilder/0/c16903ebca38d09d10c1cd3eea7a643e.jpg vet inte vem det är ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 (redigerad) Redigerad 3 januari, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Snygg hylla. vet inte vem det är ;< Söt. Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Borde jag ha en smäll, med tanke på att jag finner Linda Bengtzing attraktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Borde jag ha en smäll, med tanke på att jag finner Linda Bengtzing attraktiv? Nja.. inte en smäll, men kanske en örfil. Jovars, hon funkar men itne mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 TUX VEM ÄR DJURET I DIN SIGNATUR? http://uppladdning.net/bilder/0/c16903ebca38d09d10c1cd3eea7a643e.jpg vet inte vem det är ;< En på deviantART. Kan inte användarnamnet. Nåt med stock är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 http://uppladdning.net/bilder/0/c16903ebca38d09d10c1cd3eea7a643e.jpg vet inte vem det är ;< Åh, hon var grymt söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 En på deviantART. Kan inte användarnamnet. Nåt med stock är det iaf. http://yellow-stock.deviantart.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 http://uppladdning.net/bilder/0/c16903ebca38d09d10c1cd3eea7a643e.jpg vet inte vem det är ;< Den fina kvinnan är tillverkad vid slutet av 1980-talet i alternativ stil. Under den alternativa stilperioden dominerade de mjuka formerna, ofta med inslag av extraordinära motiv som den tejpade munnen så fint här vittnar om. Denna typ av kvinnor blev väldigt populära och de tillverkades i stora serier, ett stort antal finns faktiskt i många svenska hem i dag. De mer exklusiva kvinnorna tillverkades av lika delar passion och lust och kunde vara rikt dekorerade med sångbegåvning, kvasiintelligens och c-kupor. Ett utropspris på auktion för denna inte helt ovanliga modell är cirka 4000 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 http://yellow-stock.deviantart.com/ http://yellow-stock.deviantart.com/art/Wha...e-Hell-41116038 Model: Jasmin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 5 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2008 Den fina kvinnan är tillverkad vid slutet av 1980-talet i alternativ stil. Under den alternativa stilperioden dominerade de mjuka formerna, ofta med inslag av extraordinära motiv som den tejpade munnen så fint här vittnar om. Denna typ av kvinnor blev väldigt populära och de tillverkades i stora serier, ett stort antal finns faktiskt i många svenska hem i dag. De mer exklusiva kvinnorna tillverkades av lika delar passion och lust och kunde vara rikt dekorerade med sångbegåvning, kvasiintelligens och c-kupor. Ett utropspris på auktion för denna inte helt ovanliga modell är cirka 4000 kronor. Det är vad som stod i broscyren. Det framkom senare att de flesta saknade sångbegåvning, vilket kompenserades av variation i tonarter. Även c-kupa brukade vara ett felaktigt påstående, och dagens blivande ägare luras till att tro att det faktiskt stämmer, genom exempelvis push-upbehå, toapapper/geleinlägg i behån. De höga priserna som uppnås på dessa brukar uppnås på krogar, då även våldsamma dueller mellan potentiella köpare brukar uppstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts