Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 jag säger black, låter bra i mina öron För du är typ, "imma cap sum foo's and ride in ma lowridah biyatch imma rap abot yuor deth yeah". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Internet. Serious Business. Funny business med, tydligen. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 För du är typ, "imma cap sum foo's and ride in ma lowridah biyatch imma rap abot yuor deth yeah". Ungefär så, men det är väll för att jag är uppväxt i the mean streets of stockholm. funderar på att bli en bloodz också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Funny business med, tydligen. Inte. Misslyckas skämtet är man ju inte seriös. Universala ursäkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Har inte du skrivit exakt samma sak en gång förut. Inte exakt men samma budskap! Men vem bryr sig om vad han tycker, han kysser pojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Inte exakt men samma budskap! Men vem bryr sig om vad han tycker, han kysser pojkar Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Neje, jag frågade bara Saleen om han trodde han var rolig. Det var det jag trodde, men när saleen försökte lägga vikten på mig var jag tvungen att ge ett svar... Saleen: fight your own battles Funny business med, tydligen. Inte. Misslyckas skämtet är man ju inte seriös. Universala ursäkten. Men det var självaste fan vad ni skulle haka upp er på det. Släpp det. Ny sida, nya brudar! ... Killar också för dem som vill det såklart. Redigerad 2 januari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Men det var självaste fan vad ni skulle haka upp er på det. Släpp det. Ny sida, nya brudar! ... Killar också för dem som vill det såklart. OCH NEGRAR!! Närå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Närå. Jorå. http://micida.files.wordpress.com/2007/09/cover-bob-dylan-studio-c10086117.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Tycker du Nas e fin eller vad? Han e en bra rappare. men verkligen inte söt eller snygg, ful som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jorå. Närå var inte om bilden jag postade, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Närå var inte om bilden jag postade, såklart. Förstod jag mycket väl, ville bara knyta ihop våra inlägg lite mysigt sådär... ------ http://pici.se/pictures/PCgdwdIWM.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Förstod jag mycket väl, ville bara knyta ihop våra inlägg lite mysigt sådär... Tänkte nästan det, ursäkta. *bild* Jorå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Haha, det är tragiskt och väldigt underligt. Snacka om förvriden kvinnosyn. GAAAH DÖ ALLA NI FÖRSTÖRDA PORRSURFARE en kvinna är en kvinna är en kvinna ni kommer alla sluta upp med jättefula flickvänner men ni kommer nog bli glada ändå för en fitta är en fitta är en fitta men ni kommer säkert fortsätta porrsurfa ändå sitta där och runka till porrikoner med "perfekt" utseende och sen går ni till sänghalmen till ert missfoster till flickvän och säger "hej älskling" och lägrar henne titta er själva i spegeln okej. Stämmer egentligen men samtidigt så är det ju faktiskt så att alla har olika smak. Men nej, beggars can't be choosers. Suki suki five dolla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hell yes! http://www.imgsvr.com/sd/hayden174800x600.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Suki suki five dolla? Det dar fick mig att tanka pa South Park! -------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Stämmer egentligen men samtidigt så är det ju faktiskt så att alla har olika smak. Men nej, beggars can't be choosers. Suki suki five dolla? Trust me, he really sucks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Har inte du skrivit exakt samma sak en gång förut. Jo, jag kom på det ganska direkt när jag hade börjat skriva, men tänkte fuck ni är så dumma ändå så ni förstår det nog ändå inte. Och då menar jag inte det faktum att jag har skrivit det två gånger, utan det faktum att ni verkligen inte förstår det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Jo, jag kom på det ganska direkt när jag hade börjat skriva, men tänkte fuck ni är så dumma ändå så ni förstår det nog ändå inte. Och då menar jag inte det faktum att jag har skrivit det två gånger, utan det faktum att ni verkligen inte förstår det. Jo vi fattar, vi är förstörda porrsurfare med en förvriden kvinnosyn, och det kom du fram till för att vi inte tycker att alla tjejer som postas här är snygga och ger en lite taskig (oftast sarkastisk) kommentar. Du verkar tycka att man inte ska säga att någon är ful även fasst det är sin åsikt (på forumet), det får mig att tro att du är en person som är rädd för att "rub people the wrong way"! Redigerad 2 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts