MyStiC Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Rihanna jättepanna. Din mamma har en jättepanna!!11!ettett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 hawt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 hawt Hon är najs men hon har faktiskt en stor panna, men det är okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hon är najs men hon har faktiskt en stor panna, men det är okej En stor näsa skulle jag vilja säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 En stor näsa skulle jag vilja säga. Ja, hon är ju trots allt black, typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Ja, hon är ju trots allt black, typ.. NEGER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 NEGER? http://img519.imageshack.us/img519/7552/qqeuh3pf7weo5jhuklbeeozld5.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) NEGER? Hur tänkte du när du skrev det där? Alltså, ärligt. Vad skulle vara roligt? Ingen lär ju bli stött för att du kallade henne neger om du ville vara lite utmanande. Redigerad 2 januari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hon är najs men hon har faktiskt en stor panna, men det är okej Hon DUGER åt dig eller? Haha. Ni är tragiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hon DUGER åt dig eller? Haha. Ni är tragiska. Aa men durå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hon DUGER åt dig eller? Haha. Ni är tragiska. Haha, det är tragiskt och väldigt underligt. Snacka om förvriden kvinnosyn. GAAAH DÖ ALLA NI FÖRSTÖRDA PORRSURFARE en kvinna är en kvinna är en kvinna ni kommer alla sluta upp med jättefula flickvänner men ni kommer nog bli glada ändå för en fitta är en fitta är en fitta men ni kommer säkert fortsätta porrsurfa ändå sitta där och runka till porrikoner med "perfekt" utseende och sen går ni till sänghalmen till ert missfoster till flickvän och säger "hej älskling" och lägrar henne titta er själva i spegeln okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Haha, det är tragiskt och väldigt underligt. Snacka om förvriden kvinnosyn. GAAAH DÖ ALLA NI FÖRSTÖRDA PORRSURFARE en kvinna är en kvinna är en kvinna ni kommer alla sluta upp med jättefula flickvänner men ni kommer nog bli glada ändå för en fitta är en fitta är en fitta men ni kommer säkert fortsätta porrsurfa ändå sitta där och runka till porrikoner med "perfekt" utseende och sen går ni till sänghalmen till ert missfoster till flickvän och säger "hej älskling" och lägrar henne titta er själva i spegeln okej. Och här har vi anledning till hur idén om papperspåsar på skallen kom till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Haha, det är tragiskt och väldigt underligt. Snacka om förvriden kvinnosyn. GAAAH DÖ ALLA NI FÖRSTÖRDA PORRSURFARE en kvinna är en kvinna är en kvinna ni kommer alla sluta upp med jättefula flickvänner men ni kommer nog bli glada ändå för en fitta är en fitta är en fitta men ni kommer säkert fortsätta porrsurfa ändå sitta där och runka till porrikoner med "perfekt" utseende och sen går ni till sänghalmen till ert missfoster till flickvän och säger "hej älskling" och lägrar henne titta er själva i spegeln okej. I don't rap to get the women, fuck bitches Give me a fat slut that cooks and does dishes -"eminem" Väldigt poetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Hur tänkte du när du skrev det där? Alltså, ärligt. Vad skulle vara roligt? Ingen lär ju bli stött för att du kallade henne neger om du ville vara lite utmanande. Det var mer som en fråga till emo, vad han menade när han skrev "black, typ..". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Det var mer som en fråga till emo, vad han menade när han skrev "black, typ..". Välformulerad fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Välformulerad fråga. Internet. Serious Business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Välformulerad fråga. Var det till mig du frågade? isf svarar jag med att jag inte säger neger eller svart eller afrosvensk jag säger black, låter bra i mina öron Redigerad 2 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Var det till mig du frågade? isf svarar jag med att jag inte säger neger eller svart eller afrosvensk jag säger black, låter bra i mina öron Neje, jag frågade bara Saleen om han trodde han var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Haha, det är tragiskt och väldigt underligt. Snacka om förvriden kvinnosyn. GAAAH DÖ ALLA NI FÖRSTÖRDA PORRSURFARE en kvinna är en kvinna är en kvinna ni kommer alla sluta upp med jättefula flickvänner men ni kommer nog bli glada ändå för en fitta är en fitta är en fitta men ni kommer säkert fortsätta porrsurfa ändå sitta där och runka till porrikoner med "perfekt" utseende och sen går ni till sänghalmen till ert missfoster till flickvän och säger "hej älskling" och lägrar henne titta er själva i spegeln okej. Har inte du skrivit exakt samma sak en gång förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Neje, jag frågade bara Saleen om han trodde han var rolig. Det var det jag trodde, men när saleen försökte lägga vikten på mig var jag tvungen att ge ett svar... Saleen: fight your own battles Redigerad 2 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts