Karatemorfar Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nu ska jag vara gay och posta en bild på en kille, men FUCK vad snygg han är, seriously. Men för i helvete.. Hur fan uppfostrade era föräldrar er? Hela det här jävla forumet översvämmas av emos. Det räcker nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Nu ska jag vara gay och posta en bild på en kille, men FUCK vad snygg han är, seriously. Ser nästan ut som krille hörru du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Men för i helvete.. Hur fan uppfostrade era föräldrar er? Hela det här jävla forumet översvämmas av emos. Helt rätt! ANA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Men för i helvete.. Hur fan uppfostrade era föräldrar er? Hela det här jävla forumet översvämmas av emos. HAHA, ooord! Fattar inte ett skit. Det är nånting med den här mannen..: Och stilmässigt vinner nog Style Council som snyggaste bandet någonsin..: Och det är någonting mer med den här mannen, snyggaste killen NÅGONSIN..: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 *Bilder på någon gubbstackare.* Håller icke med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Håller icke med. w0rd Förövrigt, Karatemorfar den flickan du postade ser ut som något anorexiabarn. Edit: Kicken, hur tycker du det där ser ut som Krille? Inte ens nära ffs. Redigerad 27 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Det är nånting med den här mannen..: Ja han har en äcklig mole under ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 w0rd Förövrigt, Karatemorfar den flickan du postade ser ut som något anorexiabarn. Edit: Kicken, hur tycker du det där ser ut som Krille? Inte ens nära ffs. Jag tycker det. Han känns så. Håret är nästan lika. Kroppen också. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Jag tycker det. Han känns så. Håret är nästan lika. Kroppen också. D: Håret och kroppen är inte ens lika O: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Håret och kroppen är inte ens lika O: Meh, kejrrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Förövrigt, Karatemorfar den flickan du postade ser ut som något anorexiabarn. Hon har små bröst, resten av kroppen är ju heeelt normal, betydligt större än alla anorexiemotjejer. Kolla armarna liksom, ser de anorektiska ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Men för i helvete.. Hur fan uppfostrade era föräldrar er? Hela det här jävla forumet översvämmas av emos. Det räcker nu.. Ja men många emosnubbar är snygga. Tjejer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Hon har små bröst, resten av kroppen är ju heeelt normal, betydligt större än alla anorexiemotjejer. Kolla armarna liksom, ser de anorektiska ut? Äh, det var bara ett desperat försök till en kontring, förstår du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Äh, det var bara ett desperat försök till en kontring, förstår du väl. Hon har större armar än mig, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Äh, det var bara ett desperat försök till en kontring, förstår du väl. Inte direkt, vad jag ser om jag utgår ifrån hennes kroppsform så måste hon ha någon sorts ätstörning, fast vad vet jag. Visst, hon ser bra ut men alldeles för smal för mig, släng på ett par kg och det skulle genast bli bättre. Redigerad 28 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Själv tycker jag Fronda är jävligt snygg (Y). Skönt att inte en rappare klär sig som en. Skulle vara så fult annars. http://www.fronda.se/images/press_01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Är det något fel i homosexuella begär? Jag förstår inte vad du menar. Förklara! Nope, never said that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Själv tycker jag Fronda är jävligt snygg (Y). Skönt att inte en rappare klär sig som en. Skulle vara så fult annars. Haha, ful. Nope, never said that. Vad menade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Vad menade du då? Att det bara är fult att ha sånna bilder, oavsett vem de e man hånglar med. Jag vet inte vad personen försöker utge sig för att vara, men den där bilden, och hans flaggande med den visar att han är homo-eller bisexuell. Därmed inte sagt att något av det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Att det bara är fult att ha sånna bilder, oavsett vem de e man hånglar med. Jag vet inte vad personen försöker utge sig för att vara, men den där bilden, och hans flaggande med den visar att han är homo-eller bisexuell. Därmed inte sagt att något av det är dåligt. Men det var ju fördjävligt nyss? Är inte det dåligt? Vad skulle glömmas och förlåtas ifall han ångrade sig? Kyssen, som du nu säger inte är något dåligt? Jag förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts