Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay. @Tweak: Grymt! Så långt vågar jag nog inte gå, men att pussa en kille på munnen är inga problem. Haha. Det var väl egentligen mer tungkyss än hångel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay. @Tweak: Grymt! Så långt vågar jag nog inte gå, men att pussa en kille på munnen är inga problem. Jag skulle inte direkt kalla mig homofob. Även om jag väl inte kan säga helt nej heller I den situationen går sådana regler helt bort. Girl on girl är hett. Tweak också!? Haha, så länge inte Kebab kommer och säger att han kladdat på pojkar är jag lugn. Redigerad 23 december, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Jag hånglade med två killar för några helger sen. Du blir generad? Varför? Tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Du blir generad? Varför? Tönt. Åh, cooling! Man är ju sån homofob bara för att man i nyktert tillstånd inte vill tungkyssas med en man! Ut och hångla med killar själv, istället. Tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Nä grabbar, slagsmål löser ingenting. Försök att bli vänner och återgå till trådens ämne. Redigerad 23 december, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Fight, fight, fight! Och du är rädd för en femte varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Åh, cooling! Man är ju sån homofob bara för att man i nyktert tillstånd inte vill tungkyssas med en man! Ut och hångla med killar själv, istället. Tönt. lol, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Postar henne igen för hon är f*n det snyggaste på den här planeten! Skulle kunna offra, både mina armar och ben för att få..eh..."lära känna henne"... The one and only, Raven Riley Redigerad 23 december, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Skulle kunna offra, både mina armar och ben för att få..eh..."lära känna henne"... Du borde ta bort din internet historik nu. Din flickvän kanske inte uppskattar att du skriver så. ;OD;;D;D;D;;D;D;D;D;D. Jag är trött, fuck you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Du borde ta bort din internet historik nu. Din flickvän kanske inte uppskattar att du skriver så. ;OD;;D;D;D;;D;D;D;D;D. Jag är trött, fuck you. På jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 På jobbet... Hahaha, kalas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Åh, cooling! Man är ju sån homofob bara för att man i nyktert tillstånd inte vill tungkyssas med en man! Ut och hångla med killar själv, istället. Tönt. lol, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 lol, va? Missuppfattade jag din post? Förklara gärna isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Missuppfattade jag din post? Förklara gärna isåfall. Vi missuppfattade säkert varandra för jag har en känsla av att jag fick ett annat intryck av ditt inlägg än vad du ville att man skulle få. Det faktum att du använde en rodnande smilie fick mig att tro att du skämdes över att ha kysst någon av samma kön. Och därför är du då en tönt i mina ögon som inte vågar stå upp för det du gör och inte ta skit från andra så att säga. Men om du inte gjorde det på eget bevåg och var full, tja, då är det väl en annan grej antar jag. För mig var det liksom "jag är bög men skäms för det"-aktigt. Sånt accepterar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay. Tihi, en jättekul grej, jag är i den situationen varje dag. Minst en gång i veckan hånglar tjejer över min bröstkorg i en fin säng där vi alla ligger. Ärligt, jag lever värsta American Pie-killarnas drömliv. Jag är i en incestuös vänskara med många tjejer och väldigt många pussar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Vi missuppfattade säkert varandra för jag har en känsla av att jag fick ett annat intryck av ditt inlägg än vad du ville att man skulle få. Det faktum att du använde en rodnande smilie fick mig att tro att du skämdes över att ha kysst någon av samma kön. Och därför är du då en tönt i mina ögon som inte vågar stå upp för det du gör och inte ta skit från andra så att säga. Men om du inte gjorde det på eget bevåg och var full, tja, då är det väl en annan grej antar jag. För mig var det liksom "jag är bög men skäms för det"-aktigt. Sånt accepterar jag inte. Haha. Jag var full, och det var på sanning och konsekvens. Men jag skäms inte direkt, nej då. Fast jag är inte homosexuell, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Varför händer sånt här alltid mig..? Se din sign... Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Se din sign... Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt. Oj, har du blivit kristen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Se din sign... Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt. Är det något fel i homosexuella begär? Jag förstår inte vad du menar. Förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Se din sign... Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt. Adblocka den bara om du stör dig så mycket på den? Förövrigt tycker jag okka's signatur är mys, när får jag min puss då okka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts