Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay.

@Tweak: Grymt! Så långt vågar jag nog inte gå, men att pussa en kille på munnen är inga problem.

Jag skulle inte direkt kalla mig homofob. Även om jag väl inte kan säga helt nej heller :)

I den situationen går sådana regler helt bort. Girl on girl är hett.

Tweak också!?

Haha, så länge inte Kebab kommer och säger att han kladdat på pojkar är jag lugn.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Missuppfattade jag din post? Förklara gärna isåfall.

Vi missuppfattade säkert varandra för jag har en känsla av att jag fick ett annat intryck av ditt inlägg än vad du ville att man skulle få.

Det faktum att du använde en rodnande smilie fick mig att tro att du skämdes över att ha kysst någon av samma kön. Och därför är du då en tönt i mina ögon som inte vågar stå upp för det du gör och inte ta skit från andra så att säga. Men om du inte gjorde det på eget bevåg och var full, tja, då är det väl en annan grej antar jag. För mig var det liksom "jag är bög men skäms för det"-aktigt. Sånt accepterar jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay.

Tihi, en jättekul grej, jag är i den situationen varje dag. Minst en gång i veckan hånglar tjejer över min bröstkorg i en fin säng där vi alla ligger.

Ärligt, jag lever värsta American Pie-killarnas drömliv. Jag är i en incestuös vänskara med många tjejer och väldigt många pussar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi missuppfattade säkert varandra för jag har en känsla av att jag fick ett annat intryck av ditt inlägg än vad du ville att man skulle få.

Det faktum att du använde en rodnande smilie fick mig att tro att du skämdes över att ha kysst någon av samma kön. Och därför är du då en tönt i mina ögon som inte vågar stå upp för det du gör och inte ta skit från andra så att säga. Men om du inte gjorde det på eget bevåg och var full, tja, då är det väl en annan grej antar jag. För mig var det liksom "jag är bög men skäms för det"-aktigt. Sånt accepterar jag inte.

Haha. Jag var full, och det var på sanning och konsekvens. Men jag skäms inte direkt, nej då. Fast jag är inte homosexuell, vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se din sign...

Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt.

Är det något fel i homosexuella begär? Jag förstår inte vad du menar. Förklara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se din sign...

Det glöms och förlåts snabbt om du var full den kvällen och ångrar dig, men om du flaggar med det genom att slänga upp det i din sign så att det syns upprepade gånger varje sida, då är det tamejfan fördjävligt.

Adblocka den bara om du stör dig så mycket på den?

Förövrigt tycker jag okka's signatur är mys, när får jag min puss då okka? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor