RavenE Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Vad menar du? Kanske: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vgl2nyzfabib.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Aaa, okej, humor! Det jag vill komma fram till är iallafall att hon är jättevacker, vilket ni alla borde veta redan. Hon är så vanlig. Så oerhört vanlig. Så... Underligt vanligt oerhört snygg snygg. Extraordinärt vanligt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Aaa, okej, humor! Det jag vill komma fram till är iallafall att hon är jättevacker, vilket ni alla borde veta redan. Hon är så vanlig. Så oerhört vanlig. Så... Underligt vanligt oerhört snygg snygg. Extraordinärt vanligt snygg. Tar hon den i tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Aaa, okej, humor! Det jag vill komma fram till är iallafall att hon är jättevacker, vilket ni alla borde veta redan. Hon är så vanlig. Så oerhört vanlig. Så... Underligt vanligt oerhört snygg snygg. Extraordinärt vanligt snygg. Ge mig. Fan vad snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Hur mycket ska du ha per timme? Jag behöver inget arvode. Aaa, okej, humor! Det jag vill komma fram till är iallafall att hon är jättevacker, vilket ni alla borde veta redan. Hon är så vanlig. Så oerhört vanlig. Så... Underligt vanligt oerhört snygg snygg. Extraordinärt vanligt snygg. Jag tycker hon är "ful". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Många är förmodligen reposts, men who gives a flygande knull? De är snygag jueh. Så, basically, det här är min smak. Som alla hatar - yaay! More girls for ME mufuckaz. Japp, som om jag någonsin kommer hitta en snygg tjej Vad heter NR.5? Hon med sagge vid läppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Vad heter NR.5? Hon med sagge vid läppen! Mindy Main. Hon är så jävla het. Och hennes röst är underbar. Och hon har den coolaste tatueringen (en isglass i korsryggen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Din äckliga jävla bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 (redigerad) Din äckliga jävla bög Ja, riktigt jävla moget av dig att säga så, eller??! Redigerad 22 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Ja, riktigt jävla moget av dig att säga så, eller??! vad skrev du innan du editerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 vad skrev du innan du editerade? Han kanske rättade ett stavfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 vad skrev du innan du editerade? Ja, rktigt jävla moget av dig att säga så, eller??! the truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Din äckliga jävla bög Varför händer sånt här alltid mig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Varför händer sånt här alltid mig..? För att du pussar på folk med snopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Ja, riktigt jävla moget av dig att säga så, eller??! Håller med till 100%!, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 För att du pussar på folk med snopp Det gjorde jag idag, och det är inget fel med det . (Tyvärr Zack, jag är hetero ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Det gjorde jag idag, och det är inget fel med det . (Tyvärr Zack, jag är hetero ändå) HAHAHA! Var det gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 HAHAHA! Var det gott? Jag hånglade med två killar för några helger sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 HAHAHA! Var det gott? Jag hånglade med två killar för några helger sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) HAHAHA! Var det gott? Har du sett American Pie 2? ungefär den situationen satt vi i. Kallar du dig homofob? Homofober är gay. @Tweak: Grymt! Så långt vågar jag nog inte gå, men att pussa en kille på munnen är inga problem. Redigerad 23 december, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts