kicken Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Lite äldre kvinnor, som inte är emo's, bjuder jag på denna juldag. 1. 2. 3. 4. 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) Men ska det här dra in i det andra århundradet för denna topic? Dags för nya bilder, imo - Edit: Ah, Kicken, nya bilder! -Snyggast- 2 5 4 3 1 Redigerad 20 december, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 sida toohandred Snygga bilder kicken, gillar 1 o 5 mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Och det känns också bra att inte vara den enda som ogillar SlewME här Nej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 @eXotic: Haha @Kicken: Nehe, inte går det många emo's på Eskil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 @eXotic: Haha @Kicken: Nehe, inte går det många emo's på Eskil? Jo, typ varje klass har minst ~4 emo's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Ja. Och särskilt snygga är de inte heller. Det är ju HELT VANLIGA TJEJER som man ser VARJE DAG. Vad i hela friden är det att sitta och glo på internet på? Porr, visst, det fyller åtminstone en funktion, men att hitta "söta" tjejer som posar i speglar litegranna, jag menar, gå ut i riktiga livet istället, börja ES, bli socialt kapabel, gör vad som helst istället, så får ni dessa "söta" tjejers närhet samtidigt som ni till slut kanske inte ens behöver porr. Äh, jag vet inte. Tycker bara det är lite lustigt. Amatörporr i all ära liksom, men det här? Lägg av, Andy "Woody Allen" Warhol. Kan det vara så att den stereotypa "nörden", som kanske inte har allt för lätt att identifiera sig med omgivningen och framförallt det sociala spelet, i emo-flickan ser en sorts samhörighet, kanske rentav en romantisk möjlighet? Han ser en flicka som liksom han är annorlunda och avviker från den etablerade normen, de står ju båda definitionsmässigt utanför den sociala kärnan och tillhör subkulturer. Det leder till att han direkt känner en undermedveten sexuell attraktion och uppskattning till henne, även trots att hon kanske inte stämmer in på en mer "allmän" definition av skönhet. Theories, theories.. ----------- Personligen tycker jag inte att emos är speciellt attraktiva. Jag föredrar naturlig skönhet och finns det en skönhet i emo-tjejer så är det ofta en onaturlig sådan. Hehe, kanske. Men emos är inte direkt onormala. Är man i Stockholm ser man minst en emo varje dag, och är man på bilddagboken ser man 50. Jag tycker emos är tragiska då de är precis som fjortisar fast med annan fasad. Hycklarmässigt skräp. Faktum kvarstår dock att många emobrudar är en jävel framför spegeln och nästan lika många är otroligt snygga, om man bortser från det förbannade HÅRET. ARGH. För att inte göra det för komplicerat, kan man väl säga att det är en vanesak också. Så längde det finns ett symetriskt ansikte i grunden går det väl att lära sig tycka om alla typer av flickor. Helt rätt: Experiments have found that women are more attracted to men who have features that are more symmetrical than other men. One study even found that women have more orgasms during sex with men who were more symmetrical, regardless of their level of romantic attachment or the guys' sexual experience. The connection between body symmetry and mate selection began to make sense when researchers started finding correlations between symmetry and health. One study found that men with asymmetric faces tend to suffer more from depression, anxiety, headaches and even stomach problems. Women with facial asymmetry are less healthy and more prone to emotional instability and depression. This finding is consistent with people's preference for symmetric shapes, because they contain less information than asymmetric, but otherwise identical shapes. [...] timuli with less information are not only more pleasing, but also easier to process, as measured, for example, by recognition speed. "A stimulus becomes attractive if it falls into the average of what you've seen and is therefore simple for your brain to process." [...] "What you like is a function of what your mind has been trained on." [...] "This parsimonious explanation accounts for cultural differences in beauty — and historical differences in beauty as well — because beauty basically depends on what you've been exposed to and what is therefore easy on your mind." Science knows all. Anteckna det, pojkar och eventuell flicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Anteckna det, pojkar och eventuell flicka. Flicka? Var? *stirrar omkring med vidöppna ögon* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Flicka? Var? *stirrar omkring med vidöppna ögon* IceCubeGirl-nånting och miRRe . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 IceCubeGirl-nånting och miRRe . IceCandy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 IceCandy? Så var det visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vem har snyggast bröst? 1. 2. 3. 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Vem har snyggast bröst? 4, och jag gissar att det är Jessica Simpson? -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 @Kicken: Jag håller mig till 2. Lite för smal kropp, ock. Men brösten var det inget fel på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Trean. http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Aha. För att inte härmas tar jag ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Ettan eller fyran, svårt att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 3 an för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 IceCubeGirl-nånting och miRRe . Muckaru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 4, och jag gissar att det är Jessica Simpson? -- @Kicken: Jag håller mig till 2. Lite för smal kropp, ock. Men brösten var det inget fel på ;D 3:an är Nicole Sherzinger(?) (Hon som sjöng i Pussycat Dolls). 4:an är Tyra Banks. 1:an och 2:an vet jag inte vilka det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts