Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Varför ser du ut som du gör? Folk är olika.

Besvarade inte min fråga. Förväntar mig svar från någon annan än du i och med att jag har svårt att ta dig seriöst. Tack.

Emos är utstickande och något gör ju att vissa föredrar dessa framför det, som gemeneman anser vara normalt, framför det mer normala utseendet.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Besvarade inte min fråga. Förväntar mig svar från någon annan än du i och med att jag har svårt att ta dig seriöst. Tack.

Emos är utstickande och något gör ju att vissa föredrar dessa framför det, som gemeneman anser vara normalt, framför det mer normala utseendet.

Vad är ett "normalt utseende"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej....detta är väl en smaksak då. Vissa gillar emo's, vissa indies, vissa 'normala', vissa tjocka, vissa smala osv osv..

Det handlar väl om olika persorners stil om jag inte fått något om bakfoten.

Är min fråga verkligen så svårbesvarad?

Kan motivera vad som gör att jag gillar blondiner och brunetter med kläder som följer dagens mode. Har inget bildexempel men kan ändå motivera. Gillar välsminkade, inte speciellt starka sminkningar. Ska helst inte ha rak lugg då det inte alls faller mig i smaken. Piersings förstör ansiktet och det ser ut som att man har ramlat i morfars snickarlåda. Sedemera så är det kul med välvårdade frisyrer och inte någon som klivit ur duschen precis.

Precis som ni kanske tycker att piersings är jättesnyggt, men frågan kvarstår, vad gör att ni gillar just emotjejer? Är det pga. sminket? Pga. att dessa tjejer sticker ut? vad vad vaaaad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan motivera vad som gör att jag gillar blondiner och brunetter med kläder som följer dagens mode. Har inget bildexempel men kan ändå motivera. Gillar välsminkade, inte speciellt starka sminkningar. Ska helst inte ha rak lugg då det inte alls faller mig i smaken. Piersings förstör ansiktet och det ser ut som att man har ramlat i morfars snickarlåda. Sedemera så är det kul med välvårdade frisyrer och inte någon som klivit ur duschen precis.

Precis som ni kanske tycker att piersings är jättesnyggt, men frågan kvarstår, vad gör att ni gillar just emotjejer? Är det pga. sminket? Pga. att dessa tjejer sticker ut? vad vad vaaaad?

Inte för att jag vill stå på någons sida, men förklara gärna. Nu skrev du bara vad du gillade, inte varför.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, typ.

Varför gillar du inte starka sminkningar? Varför inte rak lugg? Varför är det kul med välvårdade frisyrer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den är väldigt lätt förklarad, men du gör det hela mer komplex än vad det hela igentligen är.

Då kan jag även motivera mitt val av kvinnor, jag anser att kläderna, håret de har och stilen av smink ger ett speciellt utseende som är attraktivt i mina ögon. Det är även bara en viss typ av "emos" som jag anser är attraktiva, det är de smala, piercingar är guldstjärna på provet.

Det här är vad som gör världen intressant - med olika åsikter om just kvinnor som ett exempel. Så många olika kvinnor, så många val, så många utseenden man kan gilla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag vill stå på någons sida, men förklara gärna. Nu skrev du bara vad du gillade, inte varför.

Precis vad jag vill få fram. VAAAD!!?!?!?!? VAD GÖR ATT FOLK GILLAR EMOTJEJER!?!?!?!? Jag skrev vad som gör att jag gillar tjejer som jag gillar. För att luggen är som jag förklarade, tjejerna har lätta sminkningar osv.

Nåväl, fortsätter svara på seriösa inlägg, resten ignoreras :confused:

Titta:

Mordos has it! Han besvarade min fråga. Stort cred till honom faktiskt :wub: Kul att någon faktiskt lyckades. Kanske ger mig mer inblick.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag vill få fram. VAAAD!!?!?!?!? VAD GÖR ATT FOLK GILLAR EMOTJEJER!?!?!?!? Jag skrev vad som gör att jag gillar tjejer som jag gillar. För att luggen är som jag förklarade, tjejerna har lätta sminkningar osv.

Nåväl, fortsätter svara på seriösa inlägg, resten ingnoreras :confused:

Varför gillar du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåväl, fortsätter svara på seriösa inlägg, resten ingnoreras :confused:

Lingonvecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor