Zack Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hallåandet är ju iallafall tradition. Om man inte vet historien bakom "Hallå" så får man inte skrika hallå. Det är reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Om man inte vet historien bakom "Hallå" så får man inte skrika hallå. Det är reglerna. Please, tell us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Om man inte vet historien bakom "Hallå" så får man inte skrika hallå. Det är reglerna. Det kommer väl från "Heeeeeej, kaj - hallåååååååååå börje?" om jag inte är ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det kommer väl från "Heeeeeej, kaj - hallåååååååååå börje?" om jag inte är ute och cyklar. Som jag minns det var det någon random CSnoob som blev förbannad på DHS04, skrek fitta eller hora högt som fan så att hela D-hallen hörde det i princip, varpå folk skrattade och någon sa något i stil med "Hallå, mensbarn". Folk snappade upp Hallå't, varpå fler folk började skrika hallå till varandra. Undrar fan inte om det var så jävligt att CSnooben blev förbannad för dom visade fotboll på storbilden, och sverige gjorde mål, varpå han inte hörde vad han spelade och dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Det helade började på DH03 då jag och en klan som hette Banan drog till DH. De är ganska högljudda lanare och skrek hela tiden. När de gick med i CSkompot så skrek de som värst. Varje gång de dödade någon skrek hela klanen Banan allt de orkade. Självklart var de några idioter som inte hörde vad de skrek så de skrek Hallå tillbaka. Efter ett litet tag så satt två rader och skrek Hallå! Hallå! Hallå! i någon minut. På DH04 så skrek någon hallå och alla började haka på mer och mer. Kan vara att några andra skrek hallå av en annan anledning. Men det var inte så på DH02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Varje gång de dödade någon skrek hela klanen Banan allt de orkade. Haha , fyfan vad kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Hon är snygg . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Haha , fyfan vad kul. Noes, inte särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Noes, inte särskilt. Nej det var nog jobbigt att lyssna på. Men själva scenariot var roligt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Det helade började på DH03 då jag och en klan som hette Banan drog till DH. De är ganska högljudda lanare och skrek hela tiden. När de gick med i CSkompot så skrek de som värst. Varje gång de dödade någon skrek hela klanen Banan allt de orkade. Självklart var de några idioter som inte hörde vad de skrek så de skrek Hallå tillbaka. Efter ett litet tag så satt två rader och skrek Hallå! Hallå! Hallå! i någon minut. På DH04 så skrek någon hallå och alla började haka på mer och mer.Kan vara att några andra skrek hallå av en annan anledning. Men det var inte så på DH02. Banan var det ju, för satan! Fan fick jag hora/fitta ifrån.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://img169.imageshack.us/img169/5981/dsc02616uv9.jpg Skiter i vad ni tycker och tänker om Avril. Jag skulle råknulla henne, även om jag inte fick chansen. Med det här säger jag godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 (redigerad) http://img169.imageshack.us/img169/5981/dsc02616uv9.jpg Skiter i vad ni tycker och tänker om Avril. Jag skulle råknulla henne, även om jag inte fick chansen. Med det här säger jag godnatt. Hon är verkligen . Redigerad 14 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Vackrare och sötare finns ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Fuck är det för fel på er, folket? Tänker ni på utseendet rent fysiskt eller kan ni inte sluta hänga upp er på hennes kläder? För jag vet att det är lätt att föra över klädernas "snygghet" till personen. Inget fel på hennes fejs det vill jag medge, men plattare arsle får man ju leta efter. Här kommer mitt bidrag för december http://img524.imageshack.us/img524/7901/ertertrtzf1.jpg /tråkmånsen, över och ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 http://img524.imageshack.us/img524/7901/ertertrtzf1.jpg Inget fel på dom, ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 men plattare arsle får man ju leta efter. Tycker inte hon har ett sådant platt arsle. Jag tycker till och med om hennes arsle. Och hennes utseende är typ. <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Här får ni en till bara för att jag är så snäll och cool. http://img257.imageshack.us/img257/813/image5mc1.jpg Gillar den skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Här får ni en till bara för att jag är så snäll och cool. Gillar den skarpt. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Här får ni en till bara för att jag är så snäll och cool. http://img257.imageshack.us/img257/813/image5mc1.jpg Gillar den skarpt. Din smak för kvinnor är ganska kass. Östermalmsflickor är verkligen något jag inte tycker är attraktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts