RavenE Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Nej, i ett band. Jazz/Indie spelade dom. Hon sjöng. Om det inte var hon måste det varit värsta copycaten. Likadant hår, likadan kropp, ja. Om bandet var relativt känt, så borde dom väl ha en hemsida? Om du kommer ihåg namnet på bandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Om bandet var relativt känt, så borde dom väl ha en hemsida? Om du kommer ihåg namnet på bandet? Kommer inte ihåg namnet tyvärr, men tjejen hette Matilda! Redigerad 11 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 http://img233.imageshack.us/img233/7540/68hs10mku5.jpg CP-ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hon går i min klass.. Den där har du ju snott från FB. HAHAHAHA! Haha, nej. Rakt från DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Ett skämt som ofta förekommer i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är något alldeles speciellt med asiatiskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) http://img233.imageshack.us/img233/7540/68hs10mku5.jpg Hon ser ganska lik ut en tjej jag mötte för någon dag sedan också. Redigerad 12 december, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hon ser ganska lik ut en tjej jag mötte för någon dag sedan också. HON GÅR I MIN KLASS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hon ser ganska lik ut en tjej jag mötte för någon dag sedan också. Hon uppträdde i måndags i Kicken's aula säger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är något alldeles speciellt med asiatiskor. NI HAO ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Hon ser ganska lik ut en tjej jag mötte för någon dag sedan också. Mehdie.. HON GÅR I MIN KLASS! Kan vara möjligt egentligen... Nej just ja, det kan det förresten inte Hon uppträdde i måndags i Kicken's aula säger han. Ja det gjorde hon fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Kan vara möjligt egentligen... Nej just ja, det kan det förresten inte Ha! Ha! Jätteroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 HON GÅR I MIN KLASS! Dom där skämten börjar bli så extremt uttjatade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är något alldeles speciellt med asiatiskor. Tycker inte hon ser så asiatisk ut.. Men söt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tycker inte hon ser så asiatisk ut.. Men söt i alla fall. Nja, men hon är asiatiskt ursprung, och det syns irl iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Dom där skämten börjar bli så extremt uttjatade. Det är som Hallåandet på DH, det är ingenting man tycker om men det kommer alltid finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Det är som Hallåandet på DH, det är ingenting man tycker om men det kommer alltid finnas där. Hallåandet är ju iallafall tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Alltså, jag vet att Umberto postat dessa tidigare, men jag måste posta dom igen. Man blir ju helt förtrollad av henne. Kan mycket gärna vara den snyggaste kvinna jag sett på jorden. Vad heter hon förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Alltså, jag vet att Umberto postat dessa tidigare, men jag måste posta dom igen. Man blir ju helt förtrollad av henne. Kan mycket gärna vara den snyggaste kvinna jag sett på jorden. Vad heter hon förresten? Hennes näsa är ju i grad med Pinocchios. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Inte snygg alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts