MyStiC Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Ja, snälla. ITS A TRAP! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zo7eh05zdmw8.gif MMMMMMMMMMMMFG NASTY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Ja, snälla. ITS A TRAP! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zo7eh05zdmw8.gifBeffo Uploads regler says no. Tog bort gif-snutten. Använd annan valfri uppladdningstjänst för uppladdning av porrbilder. Redigerad 18 oktober, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Beffo Uploads regler says no. Tog bort gif-snutten. Använd annan valfri uppladdningstjänst för uppladdning av porrbilder. Puttinuttigt da´h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Puttinuttigt da´h. Forumets regler säger också no. Borde du inte du som admin vara gott föredöme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Forumets regler säger också no. Borde du inte du som admin vara gott föredöme? Det är Stell vi pratar om. He can do whatever the fuck he wants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Det är Stell vi pratar om. He can do whatever the fuck he wants. Inte så konstigt heller. Kan jag också göra på Beffo Upload, jag äger det. Men hans val av bild fungerade här på GTAsajten men inte på Beffo Upload pga. regler. Livet är inte alltid rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Att ni äns bryr er. Jag förstår Slem fullständigt. Inte en jävel vill ha shemale's på sin server. Och som Röven snabbt var inne och påpekade. Jag är Stell, jag gör vad fan jag vill tills jag drar ner mig själv i graven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Att ni äns bryr er. Jag förstår Slem fullständigt. Inte en jävel vill ha shemale's på sin server. Och som Röven snabbt var inne och påpekade. Jag är Stell, jag gör vad fan jag vill tills jag drar ner mig själv i graven. Vad gjorde du? La upp en bild på en shemale? Snitsiga namn. Jag är kuken vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Ja, snälla. ITS A TRAP! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zo7eh05zdmw8.gif moar CP. Edit: Forumets regler säger också no. Borde du inte du som admin vara gott föredöme? Behövs inga goda föredömmen här. Enda goda föredömmet man kan lägga fram GTAsajten är väl om du kommer på ett riktigt bra personangrepp och folk tycker om det. Vi är så mogna här. Redigerad 18 oktober, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 moar CP. Edit: Behövs inga goda föredömmen här. Enda goda föredömmet man kan lägga fram GTAsajten är väl om du kommer på ett riktigt bra personangrepp och folk tycker om det. Vi är så mogna här. Tack Mordos. Du är ett sött litet rövhål som har fattar vad det handlar om. Folk ser fortfarande GTAsajtens forum som det var när hemsidan fortfarande fanns. GTA delen är mer eller mindre död numera, och det är Allmänt som folk reggar sig för (Nu snackar vi inte om horungarna som reggar sig och skriver en post i gtaforumen och sen sticker). Detta är inte samma forum längre. Detta är där alla vi inåtvridna och idiotiska nissar sittar dag ut och dag in för vi inte har något bättre för sig. Detta är våran undanflykt då dagarna är tråkiga och det är här vi har båda vänner och fiender. Våra regler finns för att det inte ska urarta i en kaskad av porr/rasism/nazism och annat trams. Det finns här, och det finns inget vi kan göra åt det. Bara det håller sig i ordnade former ser jag inget fel med det längre. Detta forumet har nått botten av sitt forna jag, och kommer förbli där. Lev med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Tack Mordos. Du är ett sött litet rövhål som har fattar vad det handlar om. Folk ser fortfarande GTAsajtens forum som det var när hemsidan fortfarande fanns. GTA delen är mer eller mindre död numera, och det är Allmänt som folk reggar sig för (Nu snackar vi inte om horungarna som reggar sig och skriver en post i gtaforumen och sen sticker). Detta är inte samma forum längre. Detta är där alla vi inåtvridna och idiotiska nissar sittar dag ut och dag in för vi inte har något bättre för sig. Detta är våran undanflykt då dagarna är tråkiga och det är här vi har båda vänner och fiender. Våra regler finns för att det inte ska urarta i en kaskad av porr/rasism/nazism och annat trams. Det finns här, och det finns inget vi kan göra åt det. Bara det håller sig i ordnade former ser jag inget fel med det längre. Detta forumet har nått botten av sitt forna jag, och kommer förbli där. Lev med det. Väldigt ot men: Jag håller delvis med, delvis inte. Forumet har växt ur gta-delen och blivit ett mer allmänt diskussionsforum och det är inte nödvändigtvis en dålig sak - problemet är bara att "The root of all evil" (pardon the pun) aka Hultenius (pga sin eviga frånvaro) inte har utvecklat forumet i samma takt som det har utvecklat sig självt. Det börjar kanske vara dags att helt överge gta-delen, nu när sidan är nere och allt, och istället övergå till att BLI ett spelforum eller allmänt diskussionsforum? Sajtens forum! How's about that? Orsaken att åtminstone jag hänger här beror i stor grad på den halvfamiljära stämningen. Här kan man ha en "identitet" och man känner igen de flesta andra forumiter, medan man på många andra forum (t.ex. FB) drunknar i mängden av alla medlemmar och inlägg. Om FB är Arsenal-Liverpool så är gtasajten en bakgårdsmatch med polarna. Jag håller inte med om att forumet är på sin absoluta botten just nu. Visst, det har varit bättre men det har också imho varit sämre och då tänker jag speciellt på åren ca 04-05 då det var allmän barn- och töntstämning på forumet. Nu har forumet iaf fått mer cojones! Personligen ser jag absolut inget problem med att det är lite friare regler så länge det inte utmynnar i en massa spam. Redigerad 19 oktober, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Finns mer om ni vill ha, fast det är mer naket och jag vågar inte posta här. PM eller nåt sånt shiznit då. Fort, tiden är knapp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Väldigt ot men: Jag håller delvis med, delvis inte. Forumet har växt ur gta-delen och blivit ett mer allmänt diskussionsforum och det är inte nödvändigtvis en dålig sak - problemet är bara att "The root of all evil" (pardon the pun) aka Hultenius (pga sin eviga frånvaro) inte har utvecklat forumet i samma takt som det har utvecklat sig självt. Det börjar kanske vara dags att helt överge gta-delen, nu när sidan är nere och allt, och istället övergå till att BLI ett spelforum eller allmänt diskussionsforum? Sajtens forum! How's about that? Orsaken att åtminstone jag hänger här beror i stor grad på den halvfamiljära stämningen. Här kan man ha en "identitet" och man känner igen de flesta andra forumiter, medan man på många andra forum (t.ex. FB) drunknar i mängden av alla medlemmar och inlägg. Om FB är Arsenal-Liverpool så är gtasajten en bakgårdsmatch med polarna. Jag håller inte med om att forumet är på sin absoluta botten just nu. Visst, det har varit bättre men det har också imho varit sämre och då tänker jag speciellt på åren ca 04-05 då det var allmän barn- och töntstämning på forumet. Nu har forumet iaf fått mer cojones! Personligen ser jag absolut inget problem med att det är lite friare regler så länge det inte utmynnar i en massa spam. Som sagt. Jag är inte blyg på idén att skippa GTAforumen. Jag är aldrig inne i dom om jag inte absolut måste, och GTA i sig har jag mer eller mindre växt ifrån. Har inte rört SA än. Detta är ett allmänt forum med en ganska aktiv spelundergrupp just nu. Och ja, detta forumet är alldeles lagom stort för att man ska veta i princip vilka alla är med en postcount över 100. Familjärt som du säger, absolut. Folk sticker hit innan skolan/jobbet, på raster, efter skolan/jobbet. Jag vill få det till att forumet är lite av ett ställe att hänga på på nätet istället för IRL. Se det som en uhm, Fritidsgård (För dom som har vart på en sådan). Menade absolut inte att det hade nått botten som i att det är på G att dö ut. Menar mer att det har nått botten på vad som är rätt och fel. Detta forumet är absolut inte det forumet som startades. Själv tycker jag om detta forumet mer än just 2002 forumet, då det helt enkelt har mognat (och även övermognat en hel del). Reglernas tyglar har lossats gång på gång, och jag ser faktist inte något fel på detta heller, så länge det inte som du säger urartar i spam. Spam kommer aldrig accepteras här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 PM eller nåt sånt shiznit då. Fort, tiden är knapp! Vill också ha PM om det där . MyStiC, we need ya'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vill också ha PM om det där . MyStiC, we need ya'. Ni är inte ensamma MyStiC, hallåå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Ni är inte ensamma MyStiC, hallåå?? Han verkar ha dött. Har skickat två PM's och sett att han varit inloggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 (redigerad) Han verkar ha dött. Har skickat två PM's och sett att han varit inloggad. I'm here boyos, däremot så kan ni inte fåtag i dom där bilderna förrens på söndag, lördag om ni har tur. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Redigerad 19 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Såvida det inte handlar om nakenbilder. Då vill vi ha dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Såvida det inte handlar om nakenbilder. Då vill vi ha dem nu. Haha -- Vad är det egentligen MyStiC har lovat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Vad är det egentligen MyStiC har lovat? Finns mer om ni vill ha, fast det är mer naket och jag vågar inte posta här. Glöm inte bort mig på listan över människor du ska PM:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts