VickeX Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 YOU DON'T SAY! Nej han skrev! På gränsen (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! http://xs320.xs.to/xs320/07422/susan-ward_20.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Nej, men tydligen snyggare för att de klär av sig. Det är en intressant fråga! Vad tycker folk? Jag tycker tjejer är betydligt snyggare när lite lämnas åt fantasin, helt naket är.. nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Det är en intressant fråga! Vad tycker folk? Jag tycker tjejer är betydligt snyggare när lite lämnas åt fantasin, helt naket är.. nä. Bilden ovan din post är enligt mig artistiskt vacker. Hon har en fin kropp och ett fint ansikte. Sedan tycker jag också det är roligt att fantisera lite. Vist kanske man "tänk om alla vore nakna för en dag eller hela tiden". Men om det vore så så vore ju den nakna kroppen ingenting speciellt. Så därför är kläder bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Bilden ovan din post är enligt mig artistiskt vacker. Hon har en fin kropp och ett fint ansikte. Sedan tycker jag också det är roligt att fantisera lite. Vist kanske man "tänk om alla vore nakna för en dag eller hela tiden". Men om det vore så så vore ju den nakna kroppen ingenting speciellt. Så därför är kläder bra! Den nakna kroppen är ju rätt äcklig hursomhelst. I alla fall i porrfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Den nakna kroppen är ju rätt äcklig hursomhelst. I alla fall i porrfilmer. Vad är det som är så äckligt med den nakna kroppen i en porrfilm? Den är väl som vilken annan naken kropp som helst? Väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Vad är det som är så äckligt med den nakna kroppen i en porrfilm? Den är väl som vilken annan naken kropp som helst? Väx upp. Nej, det tycker inte jag. Om du är kär i en tjej lär du ju tycka hennes kropp är jäkligt mycket finare? Plus att man har i bakhuvudet att de haft sex med 1000 pers och gör det som sitt jobb. Jag tycker det är rätt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Nej, det tycker inte jag. Om du är kär i en tjej lär du ju tycka hennes kropp är jäkligt mycket finare? Plus att man har i bakhuvudet att de haft sex med 1000 pers och gör det som sitt jobb. Jag tycker det är rätt äckligt.Sant, men då är det väl inte kroppen du tycker är äcklig, då är det väl porren? Editerade bort lite små söta stavfel. Redigerad 17 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Sant, men då är det inte kroppen du tycker är äcklig, då är det väll porren? Jo så skulle man väl kunna sa det, jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Sant, men då är det väl inte kroppen du tycker är äcklig, då är det väl porren? Editerade bort lite små söta stavfel. Så skulle jag vilja hävda att det är, fast viss porr kan ju tilltalande detta till trots, beror ju på hur bra den är. Men iallafall: den kvinnliga och den manliga kroppen är estetiskt tilltalande, och så enkelt är det. Kan man inte neka om man inte är asexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Så skulle jag vilja hävda att det är, fast viss porr kan ju tilltalande detta till trots, beror ju på hur bra den är. Men iallafall: den kvinnliga och den manliga kroppen är estetiskt tilltalande, och så enkelt är det. Kan man inte neka om man inte är asexuell. Ja alltså, själva filmen kan ju vara tilltalande men tänker jag efter tycker jag egentligen det är äckligt. På något sätt. Och efteråt tycker man ju definitivt det, men det är, efter vad jag har förstått, ingenting jag är ensam om? Redigerad 17 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Ja alltså, själva filmen kan ju vara tilltalande men tänker jag efter tycker jag egentligen det är äckligt. På något sätt. Och efteråt tycker man ju definitivt det, men det är, efter vad jag har förstått, ingenting jag är ensam om? Nix pix : ) Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Det är en intressant fråga! Vad tycker folk? Jag tycker tjejer är betydligt snyggare när lite lämnas åt fantasin, helt naket är.. nä. Finns ingen vackrare syn än flickan jag älskar i bara underkläder Underkläder > Helnaket. Jag säger inte att helnaket är avtändande direkt men lite mysiga underkläder är mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Underkläder > Helnaket. Jag säger inte att helnaket är avtändande direkt men lite mysiga underkläder är mums I second that! Jag väljjer allttttid undRklädr som tändande i teh sims 2 för det är typ coolt! :wub: Redigerad 18 oktober, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Ja alltså, själva filmen kan ju vara tilltalande men tänker jag efter tycker jag egentligen det är äckligt. På något sätt. Och efteråt tycker man ju definitivt det, men det är, efter vad jag har förstått, ingenting jag är ensam om? Nej. Kan inte begripa hur du äcklas av porrfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag tycker tjejer är betydligt snyggare när lite lämnas åt fantasin, helt naket är.. nä. Jag håller med dig grymt mycket. Helt naket är helt enkelt bara.. Tråkigt. Fantasin måste få sin lilla del i det hela också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Haha, jag kan inte låta bli att asgarva åt fjortisfest-bilderna Nej han skrev! På gränsen (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! http://xs320.xs.to/xs320/07422/susan-ward_20.jpg Hmm, det är ju hon! Vem är det nu igen? Det är en intressant fråga! Vad tycker folk? Jag tycker tjejer är betydligt snyggare när lite lämnas åt fantasin, helt naket är.. nä. Skulle svara här, men sen kom den där nedrans Mordos och snodde orden ur skallen på mig. Jag håller med dig grymt mycket. Helt naket är helt enkelt bara.. Tråkigt. Fantasin måste få sin lilla del i det hela också. Vad är det som är så äckligt med den nakna kroppen i en porrfilm? Den är väl som vilken annan naken kropp som helst? Väx upp. Porr i överlag är rätt äckligt. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Porr kan vara äckligt. Men sen finns det ju porrfilmer som är jävligt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Porr kan vara äckligt. Men sen finns det ju porrfilmer som är jävligt bra också. Agree, en film där man ser en tjej få en 30 cm nertryckt i halsen och bli tagen både i ettan och tvåan samtidigt är inte så trevligt. Keep it simple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Agree, en film där man ser en tjej få en 30 cm nertryckt i halsen och bli tagen både i ettan och tvåan samtidigt är inte så trevligt. Keep it simple. Säger han som har 10 GB på datorn. Redigerad 18 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Jag håller med dig grymt mycket. Helt naket är helt enkelt bara.. Tråkigt. Fantasin måste få sin lilla del i det hela också. Ja, snälla. ITS A TRAP! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/zo7eh05zdmw8.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts