Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Peka ut vart jag skrev att det var skitfult på alla kvinnor, inga undantag. För såvitt jag vet har jag till och med lagt upp bilder på kvinnor med större bröst. Två stycken faktiskt.

Varför ska jag leta upp vad du skrev när det verkar vara du som är osäker på vad du skrivit(då du frågar om jag kan leta upp posten), men jag är säker på vad du skrev? Och sen är det ganska självklart att det kommer ta ett jävla bra tag att leta igenom hela din posthög, den är ju hur lång som helst.

Omänskligt. Och med tanke på hur låg kvalité majoriteten av dina posts håller, så kan jag lika gärna ge upp innan jag börjar, för ingen orkar läsa en hög med skit. Som att sitta läsa papper efter papper som någon unge bara kladdat något på som ska föreställa bokstäver, och förstå vad det står.

Och ändå så kommer du ihåg att jag har gjort något sådant. Hm.

Läs brukar. Det kan hända att det stannar där inne ibland, om det är så extremt idiotiskt att det är oförglömligt, så som något att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska jag leta upp vad du skrev när det verkar vara du som är osäker på vad du skrivit(då du frågar om jag kan leta upp posten), men jag är säker på vad du skrev? Och sen är det ganska självklart att det kommer ta ett jävla bra tag att leta igenom hela din posthög, den är ju hur lång som helst.

Det är 4 sidor i den här tråden. 4 sidor är inte mycket med tanke på hur lång tråden är. Du ska leta upp den, om du nu ska påstå att jag har skrivit den, om inte då skiter du bara i att påstå saker som du inte ens tänker bevisa.

Omänskligt. Och med tanke på hur låg kvalité majoriteten av dina posts håller, så kan jag lika gärna ge upp innan jag börjar, för ingen orkar läsa en hög med skit. Som att sitta läsa papper efter papper som någon unge bara kladdat något på som ska föreställa bokstäver, och förstå vad det står.

Vad har låg kvalité med saken att göra? Det är väl en specifik post du ska leta efter, inte läsa igenom varje inlägg? "Man måste läsa igenom varje post för att hitta posten?" inte sa nicke. CTRL + F, "alla tjejer utan stora bröst är skitfula." tror inte du hittar något men värt ett försök. Med tanke på att du är nu så säker på att den posten finns.

Läs brukar. Det kan hända att det stannar där inne ibland, om det är så extremt idiotiskt att det är oförglömligt, så som något att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula.

Jag har till 100% aldrig skrivit att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula. Om något så har jag påpekat att jag föredrar mindre bröst. Men aldrig att det ska vara småbröst annars blir det nackskott. Och eftersom du inte har bevisat något, inte tänker hitta posten, och posten verkar inte finnas över huvudtaget.. Betyder det då att du har hittat på den? Mysigt att jag finns med i din ljuvligt kreativa hjärna.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Liu Yun, igen -_-

me_generation_0806_913544_0.jpg

Haha, hon ser ut som en bortskämd tjej som inte har fått som hon vill. (På nåt sätt ;) )

För övrigt så tycker jag att Anine Bing är ganska ljuvlig. -_-

http://www.parlonsfoot.com/images/user/aninebing.jpg

Psst, http://www.moore.se/data/toosexy/large/2007141459815.jpg

----------

*börjar känna mig grabbig :) *

Länk till kommentar
Dela på andra sidor