Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Peka ut vart jag skrev att det var skitfult på alla kvinnor, inga undantag. För såvitt jag vet har jag till och med lagt upp bilder på kvinnor med större bröst. Två stycken faktiskt. Varför ska jag leta upp vad du skrev när det verkar vara du som är osäker på vad du skrivit(då du frågar om jag kan leta upp posten), men jag är säker på vad du skrev? Och sen är det ganska självklart att det kommer ta ett jävla bra tag att leta igenom hela din posthög, den är ju hur lång som helst. Omänskligt. Och med tanke på hur låg kvalité majoriteten av dina posts håller, så kan jag lika gärna ge upp innan jag börjar, för ingen orkar läsa en hög med skit. Som att sitta läsa papper efter papper som någon unge bara kladdat något på som ska föreställa bokstäver, och förstå vad det står. Och ändå så kommer du ihåg att jag har gjort något sådant. Hm. Läs brukar. Det kan hända att det stannar där inne ibland, om det är så extremt idiotiskt att det är oförglömligt, så som något att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Varför ska jag leta upp vad du skrev när det verkar vara du som är osäker på vad du skrivit(då du frågar om jag kan leta upp posten), men jag är säker på vad du skrev? Och sen är det ganska självklart att det kommer ta ett jävla bra tag att leta igenom hela din posthög, den är ju hur lång som helst. Det är 4 sidor i den här tråden. 4 sidor är inte mycket med tanke på hur lång tråden är. Du ska leta upp den, om du nu ska påstå att jag har skrivit den, om inte då skiter du bara i att påstå saker som du inte ens tänker bevisa. Omänskligt. Och med tanke på hur låg kvalité majoriteten av dina posts håller, så kan jag lika gärna ge upp innan jag börjar, för ingen orkar läsa en hög med skit. Som att sitta läsa papper efter papper som någon unge bara kladdat något på som ska föreställa bokstäver, och förstå vad det står. Vad har låg kvalité med saken att göra? Det är väl en specifik post du ska leta efter, inte läsa igenom varje inlägg? "Man måste läsa igenom varje post för att hitta posten?" inte sa nicke. CTRL + F, "alla tjejer utan stora bröst är skitfula." tror inte du hittar något men värt ett försök. Med tanke på att du är nu så säker på att den posten finns. Läs brukar. Det kan hända att det stannar där inne ibland, om det är så extremt idiotiskt att det är oförglömligt, så som något att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula. Jag har till 100% aldrig skrivit att alla kvinnor som inte har små bröst är skitfula. Om något så har jag påpekat att jag föredrar mindre bröst. Men aldrig att det ska vara småbröst annars blir det nackskott. Och eftersom du inte har bevisat något, inte tänker hitta posten, och posten verkar inte finnas över huvudtaget.. Betyder det då att du har hittat på den? Mysigt att jag finns med i din ljuvligt kreativa hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Liu Yun, igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Tilde är fräsch. Men finns alltför många bilder på henne som är retuscherade. Hon är ju snygg som hon är imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Fan vad jag är trött på diskussioner som inte har med trådtiteln och göra. I detta fall hurvida någon är en "hycklare" eller inte. För övrigt så tycker jag att Anine Bing är ganska ljuvlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Jade Raymond på UbiSoft: http://www.mercextra.com/blogs/aei/wp-content/photos/Jade___Ubidays.jpg Det finns inte så många snygga kvinnor inom spelbranschen. Här har vi däremot en Redigerad 4 augusti, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Jade Raymond på UbiSoft: http://www.mercextra.com/blogs/aei/wp-content/photos/Jade___Ubidays.jpg Det finns inte så många snygga kvinnor inom spelbranschen. Här har vi däremot en Hon ser trevlig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Meh. Mmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Fan vad jag är trött på diskussioner som inte har med trådtiteln och göra. I detta fall hurvida någon är en "hycklare" eller inte. För övrigt så tycker jag att Anine Bing är ganska ljuvlig. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 JLH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 JLH Tycker hon ser förjävligt bra ut i Ghost Whisperer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Tycker hon ser förjävligt bra ut i Ghost Whisperer. Usch, håller inte alls med! Ser ut som en apa tycker jag. Såg en film med henne igår på TV3, hade varit bättre film utan henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hon är snygg men hennes öron är skitfula. De har en tendens att synas ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Hon är snygg men hennes öron är skitfula. De har en tendens att synas ibland. Sant. Och så har hon en tendens att nästan alltid ha samma frisyrjävel. Den där luggen blir lite väl mycket ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 JLH Inte snygg på något sätt. Hon ser ut att vara typ 35! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 ...Hon ser ut att vara typ 35! Vilket gör dom till motbjudande gammelkärringar! Nej, nej. Jag tycker JLH är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Vilket gör dom till motbjudande gammelkärringar! Nej, nej. Jag tycker JLH är fin. Hon är en fin rackare ja =D. Men ACK. Heidi Klum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 Liu Yun, igen Haha, hon ser ut som en bortskämd tjej som inte har fått som hon vill. (På nåt sätt ) För övrigt så tycker jag att Anine Bing är ganska ljuvlig. http://www.parlonsfoot.com/images/user/aninebing.jpg Psst, http://www.moore.se/data/toosexy/large/2007141459815.jpg ---------- http://www.moore.se/data/bubbles/normal/2007611624578.jpg *börjar känna mig grabbig * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 http://www.moore.se/data/bubbles/normal/2007611624578.jpg *börjar känna mig grabbig * Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 http://www.moore.se/data/bubbles/normal/20075412222878.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts