Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

H-Y-C-K-L-A-R-E. Jag tycker så. Och jag har rätt. Kom igen nu, du är ju så tuff och stolt över det, borde inte vara något problem för dig att erkänna vad du är.

.. Va? Större bröst passar på vissa människor. Alltid tyckt så, kommer alltid göra det. Jag har aldrig sagt något annat. Jag föredrar bara något annat.

Därför förlorar du din rätt att kalla mig hycklare, för att du har ingenting som kan kalla mig hycklare för. Därför är du ett kukskaft.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.. Va? Större bröst passar på vissa människor. Alltid tyckt så, kommer alltid göra det. Jag har aldrig sagt något annat. Jag föredrar bara något annat.

Därför förlorar du din rätt att kalla mig hycklare, för att du har ingenting som kan kalla mig hycklare för. Därför är du ett kukskaft.

Ja... det är inte vad du skrev i en tidigare post i denna tråd. Du pekade inte ut att större bröst passar på vissa människor. Nej, du skrev att det var skitfult på alla kvinnor. Inga undantag. Med andra ord, så är du en H-Y-C-K-L-A-R-E. Du borde sätta det i din signatur så att alla vet det. I alla fall för de nya medlemmarna om inte de äldre, för de lär redan veta om vad du är.

Så jag har inte förlorat den rätten. Jag har en anledning att kalla dig hycklare. Finns säkert mer saker och händelser att referera till, men jag brukar inte lägga idioters handlingar på minnet. Det är inte värt det. Vad är ett kukskaft? Är det ens ett ord eller hittade du på det själv för att verka smartare? Inget vidare i vilket fall som helst.

Och du är en H-Y-C-K-L-A-R-E. Upprepningar hjälper folk att komma ihåg saker, så tänkte hjälpa dig lite där. Lite till. Snart kommer du nog ihåg det för alltid. En livstjänst.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja... det är inte vad du skrev i en tidigare post i denna tråd. Du pekade inte ut att större bröst passar på vissa människor. Nej, du skrev att det var skitfult på alla kvinnor. Inga undantag.

Peka ut vart jag skrev att det var skitfult på alla kvinnor, inga undantag. För såvitt jag vet har jag till och med lagt upp bilder på kvinnor med större bröst. Två stycken faktiskt.

Så jag har inte förlorat den rätten. Jag har något att kalla dig hycklare. Finns säkert mer saker och händelser att referera till,

Än igen, peka ut vart.

men jag brukar inte lägga idioters handlingar på minnet. Det är inte värt det.

Och ändå så kommer du ihåg att jag har gjort något sådant. Hm.

Vad är ett kukskaft? Är det ens ett ord eller hittade du på det själv för att verka smartare? Inget vidare i vilket fall som helst.

Om jag ska vara exakt så är kukskaft slang för svällkroppen på penisen. Vilket är den delen som växer under en erektion. Kan användas om man inte vill skriva svällkroppen eller penisen. Kan även användas som ett öknamn till en annan person. Syftar på att personen är ett dumhuvud.

Och du är en H-Y-C-K-L-A-R-E. Upprepningar hjälper folk att komma ihåg det, så tänkte hjälpa dig lite där. Lite till. Snart kommer du nog ihåg det för alltid. En livstjänst.

Upprepningar är även för de som har slut på argument.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor