Mark Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Gaah! Sjukt snygg <3 Tilde Fröling heter hon, inte de Paula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 . http://www.fuskbugg.se/pub/misc/_DSC00426.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Tilde Fröling heter hon, inte de Paula Haha, my bad! Förväxlar alltid dom två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 . http://www.fuskbugg.se/pub/misc/_DSC00426.JPG Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Erkänn bara att du är en jävla hycklare. Eller så tycker jag så. Det är ju så svårt att förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Eller så tycker jag så. Det är ju så svårt att förstå. H-Y-C-K-L-A-R-E. Jag tycker så. Och jag har rätt. Kom igen nu, du är ju så tuff och stolt över det, borde inte vara något problem för dig att erkänna vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 H-Y-C-K-L-A-R-E. Jag tycker så. Och jag har rätt. Kom igen nu, du är ju så tuff och stolt över det, borde inte vara något problem för dig att erkänna vad du är. .. Va? Större bröst passar på vissa människor. Alltid tyckt så, kommer alltid göra det. Jag har aldrig sagt något annat. Jag föredrar bara något annat. Därför förlorar du din rätt att kalla mig hycklare, för att du har ingenting som kan kalla mig hycklare för. Därför är du ett kukskaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 ärför är du ett kukskaft.It keeps going... And going... And going... And going... And going... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) .. Va? Större bröst passar på vissa människor. Alltid tyckt så, kommer alltid göra det. Jag har aldrig sagt något annat. Jag föredrar bara något annat. Därför förlorar du din rätt att kalla mig hycklare, för att du har ingenting som kan kalla mig hycklare för. Därför är du ett kukskaft. Ja... det är inte vad du skrev i en tidigare post i denna tråd. Du pekade inte ut att större bröst passar på vissa människor. Nej, du skrev att det var skitfult på alla kvinnor. Inga undantag. Med andra ord, så är du en H-Y-C-K-L-A-R-E. Du borde sätta det i din signatur så att alla vet det. I alla fall för de nya medlemmarna om inte de äldre, för de lär redan veta om vad du är. Så jag har inte förlorat den rätten. Jag har en anledning att kalla dig hycklare. Finns säkert mer saker och händelser att referera till, men jag brukar inte lägga idioters handlingar på minnet. Det är inte värt det. Vad är ett kukskaft? Är det ens ett ord eller hittade du på det själv för att verka smartare? Inget vidare i vilket fall som helst. Och du är en H-Y-C-K-L-A-R-E. Upprepningar hjälper folk att komma ihåg saker, så tänkte hjälpa dig lite där. Lite till. Snart kommer du nog ihåg det för alltid. En livstjänst. Redigerad 3 augusti, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 H-Y-C-K-L-A-R-E - Oh well. http://www.slitz.se/images/slitz/Models/Expo/AnitaLindvall/DesktopPic/1280_1024.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Haha Cortez alltså, nog har man saknat dig Du ger dig inte i första taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Vad är ett kukskaft? Är det ens ett ord eller hittade du på det själv för att verka smartare? Inget vidare i vilket fall som helst. Först tänkte jag leta fram en riktig bild och visa. Men jag kom på att det är emot reglerna. Så det fick bli den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Först tänkte jag leta fram en riktig bild och visa. Men jag kom på att det är emot reglerna. Så det fick bli den här. En sån där röv vill jag ha! @Vicke: Helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 En sån där röv vill jag ha! @Vicke: Helt okej. Här ser hon ännu bättre ut, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Ja... det är inte vad du skrev i en tidigare post i denna tråd. Du pekade inte ut att större bröst passar på vissa människor. Nej, du skrev att det var skitfult på alla kvinnor. Inga undantag. Peka ut vart jag skrev att det var skitfult på alla kvinnor, inga undantag. För såvitt jag vet har jag till och med lagt upp bilder på kvinnor med större bröst. Två stycken faktiskt. Så jag har inte förlorat den rätten. Jag har något att kalla dig hycklare. Finns säkert mer saker och händelser att referera till, Än igen, peka ut vart. men jag brukar inte lägga idioters handlingar på minnet. Det är inte värt det. Och ändå så kommer du ihåg att jag har gjort något sådant. Hm. Vad är ett kukskaft? Är det ens ett ord eller hittade du på det själv för att verka smartare? Inget vidare i vilket fall som helst. Om jag ska vara exakt så är kukskaft slang för svällkroppen på penisen. Vilket är den delen som växer under en erektion. Kan användas om man inte vill skriva svällkroppen eller penisen. Kan även användas som ett öknamn till en annan person. Syftar på att personen är ett dumhuvud. Och du är en H-Y-C-K-L-A-R-E. Upprepningar hjälper folk att komma ihåg det, så tänkte hjälpa dig lite där. Lite till. Snart kommer du nog ihåg det för alltid. En livstjänst. Upprepningar är även för de som har slut på argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Lås tråden, vi har en vinnare! http://www.pixhosting.info/show_image/eb79...darinAsia03.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Lås tråden, vi har en vinnare! http://www.pixhosting.info/show_image/eb79...darinAsia03.jpg Kan vara jag som ser annorlunda, men hennes kropp ser konstig ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Kan vara jag som ser annorlunda, men hennes kropp ser konstig ut? Tyckte också den kändes skev på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 (redigerad) Kan vara jag som ser annorlunda, men hennes kropp ser konstig ut? Make that three then. Skit knepig kropp. -- Tweak,ugga gå o göm dig i en gråtta. (grotta+grå+råtta=gråtta) Redigerad 3 augusti, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Hon kanske poserar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts