Mr.Magic Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Öhm... Jag måste väl få säga vad jag tycker om tjejen på bilden även fast jag inte tycker att hon är snygg. Men vem vet, du kanske tycker att det är diskriminerande? Vad skulle vara diskriminering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) inget.. Redigerad 26 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Heidi Klum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jaja, dina posta-bilder-på-killar-och-lura-i-folk-att-det-är-tjejer- skämt börjar bli tråkiga nu. Vi alla vet att det är du på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jaja, dina posta-bilder-på-killar-och-lura-i-folk-att-det-är-tjejer- skämt börjar bli tråkiga nu. Vi alla vet att det är du på bilden. Fan också Idomin på läpparna och grejjor ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Fan också Idomin på läpparna och grejjor ju Även om du såg lite brudig ut så har du alltid haft den där frisyren på dina bilder, posen känns bekant med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Även om du såg lite brudig ut så har du alltid haft den där frisyren på dina bilder, posen känns bekant med. Trodde aldrig det var en tjej på bilden. =P Tänkte snarare, även innan jag såg vem som postat bilden, "åh nej VaXXoR är igång igen, *altF4*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Nämen, nu ska jag faktiskt posta lite bar hud! http://www.moore.se/data/models/large/20074312326796.jpg Mer bilder finns här (Fast de är inte lika fina) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Nämen, nu ska jag faktiskt posta lite bar hud! *bild* Bara jag som tyckte hon såg lite.... ehhh.... skabbig ut? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Alla andra bilder var ju så mycket finare än den där. Kolla bröstpartiet, man ser ju hur de har photoshoppat emellan. Och det är ju förfan 10 cm mellan brösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Alla andra bilder var ju så mycket finare än den där. Kolla bröstpartiet, man ser ju hur de har photoshoppat emellan. Och det är ju förfan 10 cm mellan brösten. Jag kollar bara på ansiktet, serru. Men nu när du lägger fram det på det där viset.. Nåja. http://www.moore.se/data/models/large/200743123216671.jpg Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Jag kollar bara på ansiktet, serru. *bild* Way much better Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Vad skulle vara diskriminering? För du verkade bli sur över att vi tyckte den där bruden var skitful. Redigerad 27 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 För du verkade bli sur över att vi tyckte den där bruden var skitful. Så diskriminering mot mig för att jag tycker hon är snygg? Eller Diskriminering mot kvinnor för att ni tycker att hon är "skitful"? Diskriminering mot svarta för att ni tycker att hon är "skitful"? :s Diskriminering är knappast ordet du söker lajjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) *Borta* edir: @Kebab: Fina trosor där. Redigerad 27 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Snygga? Redigerad 27 juli, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Visst, fint med kort-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Snygga? Från din gamla klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Från din gamla klass? Biggest mistake in your life.... GIRLS GONE WILD!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts