Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Det viktigaste i hennes fall för att se bra ut på kort är att hålla andan. Bara så ni vet är det två olika personer. Och det är inte riktiga tatueringar.

Duger inte något annat än att bli knullad.

Tro mig det har väldigt många gjort också.

Redigerad av Rasken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Kommer ihåg när jag gick i 5:an då min polare var helt otroligt kär i henne. (w00t)

Han tittade på Harry Potter filmerna bara för att hon var med. Han hatade filmerna för övrigt.

Han är mysko. (w00t)

Schyst kvinnosmak han har. Och mysko är bra. Du borde uppmuntra honom och alla dina vänner att öka sin mysko-mätare. Det är tack vare de mysko som människan inte bor i grottor och inte åker i hästvagnar.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa fan du har rätt. Bilden till höger är otroligt likt en annan tjej.

Du bajs va?

Kolla på "tatueringarna" på båda, hur ofta tatuerar 2 personer sig helt lika....

Och hur ofta brukar 2 st som inte ens är släkt vara så lika....

och.... ärligt talat så tror jag inte nån bryr sig om "yay dom/hon/det/bajs gick i min klass *PROUD*"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du bajs va?

Kolla på "tatueringarna" på båda, hur ofta tatuerar 2 personer sig helt lika....

Och hur ofta brukar 2 st som inte ens är släkt vara så lika....

och.... ärligt talat så tror jag inte nån bryr sig om "yay dom/hon/det/bajs gick i min klass *PROUD*"

Visste inte att en kille som är 12 kunde ha kiss och bajs humor än. Min brorsas dotter har det. Hon är 3.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andra generationens invandrare kallas det väl med fina ord?

Dömma från vilka guzzar du skickat in bilder på så är du inte rätt man att tala, inte du heller Lajnux.

Öhm... Jag måste väl få säga vad jag tycker om tjejen på bilden även fast jag inte tycker att hon är snygg. Men vem vet, du kanske tycker att det är diskriminerande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andra generationens invandrare kallas det väl med fina ord?

Dömma från vilka guzzar du skickat in bilder på så är du inte rätt man att tala, inte du heller Lajnux.

Öhm... jag menade absolut inget illa, undrade bara om du var det eftersom jag hört det från nån hade jag för mig.

edit: @Lajnux: W0rd

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor