Kebab Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Bara för att ge en rätt bild ska jag rätta till lite. Ja de gick i min förra klass. Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Det viktigaste i hennes fall för att se bra ut på kort är att hålla andan. Bara så ni vet är det två olika personer. Och det är inte riktiga tatueringar. Duger inte något annat än att bli knullad. Tro mig det har väldigt många gjort också. Redigerad 23 juli, 2007 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Det viktigaste i hennes fall för att se bra ut på kort är att hålla andan. Bara så ni vet är det två olika personer. Och det är inte riktiga tatueringar. Jahaaaaa. Fan jag kollade jättenoga men kunde ändå inte se din markering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Duger inte något annat än att bli knullad. Söt och snygg var hon iaf. Typiskt inte okej! Lär dig lite hyfs pojk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Bara för att ge en rätt bild ska jag rätta till lite. Ja de gick i min förra klass. Vad fan snackar du om? Det är en person! >.< Redigerad 23 juli, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Vad fan snackar du om? Det är en person! >.< ' Han ritade till en mage på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Vad fan snackar du om? Det är en person! >.< Aaa fan du har rätt. Bilden till höger är otroligt likt en annan tjej. Redigerad 23 juli, 2007 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Haha. Kommer ihåg när jag gick i 5:an då min polare var helt otroligt kär i henne. Han tittade på Harry Potter filmerna bara för att hon var med. Han hatade filmerna för övrigt. Han är mysko. Schyst kvinnosmak han har. Och mysko är bra. Du borde uppmuntra honom och alla dina vänner att öka sin mysko-mätare. Det är tack vare de mysko som människan inte bor i grottor och inte åker i hästvagnar. Redigerad 23 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nepp jag lovar att det är två.Båda två gick i min klass.Är helt säker. Men dra något gammalt över dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Muuuuurda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Aaa fan du har rätt. Bilden till höger är otroligt likt en annan tjej. Du bajs va? Kolla på "tatueringarna" på båda, hur ofta tatuerar 2 personer sig helt lika.... Och hur ofta brukar 2 st som inte ens är släkt vara så lika.... och.... ärligt talat så tror jag inte nån bryr sig om "yay dom/hon/det/bajs gick i min klass *PROUD*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Du bajs va? Kolla på "tatueringarna" på båda, hur ofta tatuerar 2 personer sig helt lika.... Och hur ofta brukar 2 st som inte ens är släkt vara så lika.... och.... ärligt talat så tror jag inte nån bryr sig om "yay dom/hon/det/bajs gick i min klass *PROUD*" Visste inte att en kille som är 12 kunde ha kiss och bajs humor än. Min brorsas dotter har det. Hon är 3. Redigerad 25 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Muuuuurda Mer än " " behöver jag nog inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Muuuuurda Hm, ta det här inte fel, men är du en utlänning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Hm, ta det här inte fel, men är du en utlänning? Ja, han är! Enligt vad han innan har sagt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Hm, ta det här inte fel, men är du en utlänning? Andra generationens invandrare kallas det väl med fina ord? Dömma från vilka guzzar du skickat in bilder på så är du inte rätt man att tala, inte du heller Lajnux. Redigerad 25 juli, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Edit: nvm.. Redigerad 25 juli, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Andra generationens invandrare kallas det väl med fina ord? Dömma från vilka guzzar du skickat in bilder på så är du inte rätt man att tala, inte du heller Lajnux. Öhm... Jag måste väl få säga vad jag tycker om tjejen på bilden även fast jag inte tycker att hon är snygg. Men vem vet, du kanske tycker att det är diskriminerande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 (redigerad) Andra generationens invandrare kallas det väl med fina ord? Dömma från vilka guzzar du skickat in bilder på så är du inte rätt man att tala, inte du heller Lajnux. Öhm... jag menade absolut inget illa, undrade bara om du var det eftersom jag hört det från nån hade jag för mig. edit: @Lajnux: W0rd Redigerad 26 juli, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts