VaXXoR Skrivet 22 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 StellHell? Ansikts formen är faktiskt lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Schluta mobbaz, han är faktiskt med i Fab 5. :) Fan, är det han? Han är extremt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Kicken snackar med snygga människor på Lunar btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Kicken snackar med snygga människor på Lunar btw. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) ? Han tycker att han är snygg. Du pratar med honom. Och han är shcizofren, därav människor. Duh. Redigerad 23 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Han tycker att han är snygg. Du pratar med honom. Och han är shcizofren, därav människor. Duh. Nu förstog jag absolut ingenting Han (Mordos) tycker att han (vem?) är snygg. Jag pratar med (vem?). (Vem?) är shcizofren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nu förstog jag absolut ingenting Han (Mordos) tycker att han (vem?) är snygg. Jag pratar med (vem?). (Vem?) är shcizofren? Han(Mordos) tycker att han (Mordos) är snygg. Du pratar med (Mordos). (Mordos) är schizofren. Allt i humorns slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Han(Mordos) tycker att han (Mordos) är snygg. Du pratar med (Mordos). (Mordos) är schizofren. Allt i humorns slag. Jaha, men jag pratar ej med Mordos ? Och inte på lunar. Men det var väl också humor då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Jaha, men jag pratar ej med Mordos ? Och inte på lunar. Men det var väl också humor då :/ Jaha.. öhm.. okej. *backar ut ur tråden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Yaya, tillbaka till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Yaya, tillbaka till tråden. Bild 1 - Sådär Bild 2 - Översminkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Han tycker att han är snygg. Du pratar med honom. Och han är shcizofren, därav människor. Duh. Tycker du inte ska nämna psykiska sjukdomar förrens du faktiskt vet något om dem ditt keff. Och jag kikade runt, var inte samma Kicken. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Tycker du inte ska nämna psykiska sjukdomar förrens du faktiskt vet något om dem ditt keff. Och jag kikade runt, var inte samma Kicken. Skitsamma. Rofl, om det inte var samma kicken så är allt ditt fel... och sluta leka arab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Duger inte något annat än att bli knullad. Söt och snygg var hon iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 *bild* Är det Holly? Rofl, om det inte var samma kicken så är allt ditt fel... och sluta leka arab. Leka arab? Wtf? Nu har det slagit slint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Är det Holly? Leka arab? Wtf? Nu har det slagit slint. Tror nog att han syftar på "ditt keff". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Fin tatuering hade hon i alla fall. Föll mig inte i smaken i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Haha. Kommer ihåg när jag gick i 5:an då min polare var helt otroligt kär i henne. Han tittade på Harry Potter filmerna bara för att hon var med. Han hatade filmerna för övrigt. Han är mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Bara för att ge en rätt bild ska jag rätta till lite. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/7n1zilht.JPG Redigerad 24 juli, 2007 av Rasken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts