RavenE Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) #3, Me like Håller med. Det är något speciellt med henne. Måste hålla med dig om att Hayden Panettiere är söt, Everest. -- Shakira är rätt okej. Redigerad 17 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 #3, Me like Rätt ålder dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Shakira är rätt okej. Jodå, men inte på den där bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Tycker Hayden är otroligt söt faktiskt, gillar hennes hår och hennes längd är perfekt, dessutom har hon ett fint ansikte. It's not all about tits and ass you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 M-m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Håller med. Det är något speciellt med henne. Inte för gammal, och inte för fake, mycket bra . Rätt ålder dessutom Precis och inte har hon för mycket skit i ansiktet heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Haha, hon har gått i samma klass som min syrra 4-9 typ. En jävla CP-fjortis är hon faktiskt . Hon har varit "punkare" också . Min syrra har kvar gamla webcamfilmer från hennes punkarperiod. Fan alltså, hon ser 5 år äldre ut på den där bilden. Klassfoto: http://img172.imagevenue.com/img.php?image...za_122_71lo.jpg Redigerad 18 juli, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 M-m. Hon ser ledsen ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Hon ser ledsen ut Det är för att hon saknar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Klassfoto: http://img172.imagevenue.com/img.php?image...za_122_71lo.jpg Jävla dräggfjortis, alltså. Fy i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jävla dräggfjortis, alltså. Fy i helvete. På vissa syns det inte att de är fjortis förän man talar och diskuterar med dem. Redigerad 18 juli, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 På vissa syns det inte att de är fjortis förän man talar och diskuterar med dem. "Gör en insändare. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 "Gör en insändare. ^_^ " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Jävla dräggfjortis, alltså. Fy i helvete. Pretty much. Förresten uttalas hennes namn "Kinsa" för er som bryr er. "Gör en insändare. " Haha, funderade seriöst på att göra det bara för ditt inlägg. I ironins namn såklart. Redigerad 18 juli, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 "Gör en insändare. " ''Fyndigt '' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 ''Fyndigt '' Japp. Det verkade gå hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Kan man få en förklaring av skämtet? Vad är det jag har missat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Kan man få en förklaring av skämtet? Vad är det jag har missat nu? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=908649 KalleR hämnades bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Haha, hon har gått i samma klass som min syrra 4-9 typ. En jävla CP-fjortis är hon faktiskt . Hon har varit "punkare" också . Min syrra har kvar gamla webcamfilmer från hennes punkarperiod. Fan alltså, hon ser 5 år äldre ut på den där bilden. Klassfoto: http://img172.imagevenue.com/img.php?image...za_122_71lo.jpg Henne skulle jag gärna stoppa snoppen i. Både i ettan och tvåan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Visst, men inte skaffa barn med, aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts