Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Dom är gränsfall, men funkar helt klart, bara dom är fasta.

Bröst ska vara i precis rätt storlek för att du ska kunna hålla dom i en hand. Då är det perfa, för smått blir jobbigt och mer nypigt, och stora blir för svällande och man blir tvungen att använda båda händerna för att hålla i dom.:)

Vad har du för dasslock till händer? <_<

Det där med handen stämmer bra dock >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle självklart skriva brösten, men det kändes verkligen inte som något som jag skulle säga. <_< Inte 'tuttar' heller. Så jag fick improvisera lite. >_<

Jag vet att du inte gillar att använda grova uttryck, ord eller beskrivningar, men nog är brösten relativt harmlöst? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öst hit och öst dit, det är fan inte Sverige.

Öst är alltid åt samma håll och kommer alltid att vara åt samma håll. Och nej? Ingen har sagt att sverige tillhör Östeuropa.

Rättar dig bara för att du inte skall se Turkar som östeuropéer.

Och Istanbul (Turkiet) hör till både sydeuropa och västasien, så jag förstår inte var du såg dina Östeuropéer där. :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öst är alltid åt samma håll och kommer alltid att vara åt samma håll. Och nej? Ingen har sagt att sverige tillhör Östeuropa.

Rättar dig bara för att du inte skall se Turkar som östeuropéer.

Och Istanbul (Turkiet) hör till både sydeuropa och västasien, så jag förstår inte var du såg dina Östeuropéer där. :)

Har det någon betydelse vilket håll Turkiet ligger åt? Prostituerade som prostituerade. Kan finnas turkiska horor i Polen.

/care

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ 13, Yes.

:teehee:

Hatar kvinnor som ska se äldre ut än va dom är. Jag menar, va fan!

Om man ser en sån där tjej så hade ja direkt tänk "oj jävlar" och det hade blivit trångt i byxan.

Sen får man reda på att hon är 13, då skämms man och blir skit förvånad. Tjejer borde ha sin ålder i pannan så att man ser hur gammla dom är!

And that really grinds my gears

tmyg829sj2mv.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar kvinnor som ska se äldre ut än va dom är. Jag menar, va fan!

Om man ser en sån där tjej så hade ja direkt tänk "oj jävlar" och det hade blivit trångt i byxan.

Sen får man reda på att hon är 13, då skämms man och blir skit förvånad. Tjejer borde ha sin ålder i pannan så att man ser hur gammla dom är!

And that really grinds my gears

tmyg829sj2mv.jpg

Jag tippade på 12-13 när jag först såg bilden. Visade sig att jag hade ganska rätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ska vi se, det är skillnad på snygg och snygg:

Sexig, inte så vacker, söt osv. Men sexig.

artist_fergie_908065_0.jpg

Söt, men inte sexig.

Annat exempel på söt:

Men perfekt blir det när man kommer till en som är både och:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor