I lol Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Vara utomhus sent i Istanbul så ser man såna. :] Så du vet så är Turkiet mer i Syd europa, elle rättare sagt Sydöst europa. Det här är östeuropa. Här har ni ett exempel på en Östeuropeisk kvinna, en snygg en då (klicka för att förstora) Redigerad 15 juli, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Så du vet så är Turkiet mer i Syd europa, elle rättare sagt Sydöst europa. Det här är östeuropa. Här har ni ett exempel på en Östeuropeisk kvinna, en snygg en då (klicka för att förstora) Anna Kournikova... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Är det bara jag som inte tycker att Anna Kournikova är speciellt snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Är det bara jag som inte tycker att Anna Kournikova är speciellt snygg? Jag tycker inte heller hon är speciellt snygg. Men ful är hon inte. Samma sak med Jessica Alba, alla verkar tycka att hon är as het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Är det bara jag som inte tycker att Anna Kournikova är speciellt snygg? Ja antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Är det bara jag som inte tycker att Anna Kournikova är speciellt snygg? Snygg är hon, men hennes utseende har blivit lite överskattat imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ja antagligen... Haha, jag hade nånstans långt i bakhuvudet att du avgudade henne, så jag visste att ditt svar skulle vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/0yh57z3jeajj.jpg Tycker inte att 'the rack' ser så fin ut, men.. Brooke Burke? Sweet. Redigerad 15 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Brooke Burke? Sweet. Undrar ändå hur många gånger Kebab har postat bilder på henne nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Undrar ändå hur många gånger Kebab har postat bilder på henne nu Hon är ju vacker - i alla fall på de bilder jag sett - så han får gärna posta fler bilder på henne. Speciellt senaste bilden så är hon väldigt fin på... Redigerad 15 juli, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Hon är ju vacker - i alla fall på de bilder jag sett - så han får gärna posta fler bilder på henne. Speciellt senaste bilden så är hon väldigt fin på... Du gillar stora bröst vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Hon är ju vacker - i alla fall på de bilder jag sett - så han får gärna posta fler bilder på henne. Speciellt senaste bilden så är hon väldigt fin på... Ja absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Du gillar stora bröst vah? Vem gör inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Vem gör inte. Allt för stora är faktiskt inte snyggt, enligt mig. En brud ska ha normalstora, och inte vara planka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Allt för stora är faktiskt inte snyggt, enligt mig. En brud ska ha normalstora, och inte vara planka. Amen to that. Lagom är alltid bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Är det bara jag som inte tycker att Anna Kournikova är speciellt snygg? Nepp Allt för stora är faktiskt inte snyggt, enligt mig. En brud ska ha normalstora, och inte vara planka. Sant! Något sånt här räcker gått och väl: http://images.modern-store.de/img1/wb/wonderbra-rebell-black-bh.jpg Såhär: Är varken mysigt eller snyggt. Redigerad 15 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Så du vet så är Turkiet mer i Syd europa, elle rättare sagt Sydöst europa. Det här är östeuropa. Öst hit och öst dit, det är fan inte Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Såhär: Är varken mysigt eller snyggt. Dom är gränsfall, men funkar helt klart, bara dom är fasta. Bröst ska vara i precis rätt storlek för att du ska kunna hålla dom i en hand. Då är det perfa, för smått blir jobbigt och mer nypigt, och stora blir för svällande och man blir tvungen att använda båda händerna för att hålla i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) för smått blir jobbigt och mer nypigt, och stora blir för svällande och man blir tvungen att använda båda händerna för att hålla i dom. http://static.pici.se/pictures/QrcgNXKhF.png Redigerad 15 juli, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tycker inte att 'the rack' ser så fin ut, men.. Blä, skriv brösten istället för 'the rack'. Det ser bara fult ut @ StellHell: Du är en vis man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts