R2D2 Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Man är inte stilig med ett hål i skallen. Lol. Jag trodde att det blev två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jag trodde att det blev två. Enda som kan bli värre är väl 50 Cent. Men den jäveln lever ju fortfarande så han räknas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Typ, normal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Typ, normal. Onda ögon. Fin kropp. I'd hit it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Typ, normal. Ser slampig ut. Typisk östeuropeisk hora. Nej, fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. http://img406.imageshack.us/img406/1717/1184043397454ne0.jpg Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. http://img406.imageshack.us/img406/1717/1184043397454ne0.jpg Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. Jag gillar piercingen, men inte läpparna! Redigerad 15 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Kickens bild ser ut som en prostituerad från Turkiet. Den andra ser ut som en attention-whore. Borde göra som jag gjorde förr och dra fram en trehundrasjuttioelva bilder på samma gång. EDIT: Fixade namn. Redigerad 15 juli, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kickens bild ser ut som en prostituerad från Turkiet. Den andra ser ut som en attention-whore. Borde göra som jag gjorde förr och dra fram en trehundrasjuttioelva bilder på samma gång. EDIT: Fixade namn. Vad sägs om att du visar en bild på vad du finner attraktivt? Ah? Good idea? Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ser slampig ut. Typisk östeuropeisk hora. Nej, fyfan. Och du vet hur en östeuropeisk hora ser ut? Undrar vart du sett dom. Kickens bild ser ut som en prostituerad från Turkiet. Den andra ser ut som en attention-whore. Borde göra som jag gjorde förr och dra fram en trehundrasjuttioelva bilder på samma gång. EDIT: Fixade namn. Samma sak med dig. Om det är den uppfattningen man får från filmer, spel etc. så är jag mållös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Och du vet hur en östeuropeisk hora ser ut? Undrar vart du sett dom. Samma sak med dig. Om det är den uppfattningen man får från filmer, spel etc. så är jag mållös. Hm, jadu. Förrutom att jag tycker att kvinnan har ett tämligen östeuropeiskt utseende så är själva hor-looken uppenbar - slampiga kläder, push-up behå i ett risigt sovrum som ser ut och tillhöra något Park-Inn motell där en natt kostar 150 spänn i exempelvis Ukraina. Därav slutsatsen en östeuropeisk hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Hm, jadu. Förrutom att jag tycker att kvinnan har ett tämligen östeuropeiskt utseende så är själva hor-looken uppenbar - slampiga kläder, push-up behå i ett risigt sovrum som ser ut och tillhöra något Park-Inn motell där en natt kostar 150 spänn i exempelvis Ukraina. Därav slutsatsen en östeuropeisk hora. "Slampiga kläder"? "Push-up behå"? 80% av alla brudar i tråden är horor då, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Ni får ju tänka på att både Mordos och samuelszon har en image att hålla koll på. Mordos ska vara anti-allt som inte han gillar, och försöker värja anhängare som ska tycka precis som honom. samuelszon ger ut sig för att vara allmänbildad och vet allt om tjejer/mode/sport/whatever. Inte lätt att få dom att tycka om samma sortes tjejer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. Omajgod, vad heter hon? Redigerad 15 juli, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Vad sägs om att du visar en bild på vad du finner attraktivt? Ah? Good idea? Yes. There you go. Och du vet hur en östeuropeisk hora ser ut? Undrar vart du sett dom. Samma sak med dig. Vara utomhus sent i Istanbul så ser man såna. :] Ni får ju tänka på att både Mordos och samuelszon har en image att hålla koll på. Mordos ska vara anti-allt som inte han gillar, och försöker värja anhängare som ska tycka precis som honom. samuelszon ger ut sig för att vara allmänbildad och vet allt om tjejer/mode/sport/whatever. Inte lätt att få dom att tycka om samma sortes tjejer då. Skulle inte precis kalla det image, meen du har rätt. På den första delen, anhängare är inte balla om man inte är admin/mod. Jag är rätt trångsynt när det kommer till smaker på saker och ting. Ligger i blodet. Envis och näsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 *bild* There you go. Vara utomhus sent i Istanbul så ser man såna. :] Skulle inte precis kalla det image, meen du har rätt. På den första delen, anhängare är inte balla om man inte är admin/mod. Jag är rätt trångsynt när det kommer till smaker på saker och ting. Ligger i blodet. Envis och näsvis. lol, du gillar också emos. Nu har vi samma smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. bild.. Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. Mycket nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. HUBBABUBBA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Tycker inte att 'the rack' ser så fin ut, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Folk borde kommentera mindre på vad andra postar, och posta mer bilder. Kay. *bild* Om man bortser från piercingen, så gillar jag vad jag ser. Den där tycker man ju bara om för att hon visar så mycket hud, annars ser hon ut som vilken fjortis som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts