Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Kickens bild ser ut som en prostituerad från Turkiet. Den andra ser ut som en attention-whore.

Borde göra som jag gjorde förr och dra fram en trehundrasjuttioelva bilder på samma gång.

EDIT: Fixade namn.

Vad sägs om att du visar en bild på vad du finner attraktivt? Ah? Good idea? Yes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser slampig ut. Typisk östeuropeisk hora.

Nej, fyfan. icon8_700622_0.gif

Och du vet hur en östeuropeisk hora ser ut? Undrar vart du sett dom.

Kickens bild ser ut som en prostituerad från Turkiet. Den andra ser ut som en attention-whore.

Borde göra som jag gjorde förr och dra fram en trehundrasjuttioelva bilder på samma gång.

EDIT: Fixade namn.

Samma sak med dig.

Om det är den uppfattningen man får från filmer, spel etc. så är jag mållös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma sak med dig.

Om det är den uppfattningen man får från filmer, spel etc. så är jag mållös.

Hm, jadu.

Förrutom att jag tycker att kvinnan har ett tämligen östeuropeiskt utseende så är själva hor-looken uppenbar - slampiga kläder, push-up behå i ett risigt sovrum som ser ut och tillhöra något Park-Inn motell där en natt kostar 150 spänn i exempelvis Ukraina.

Därav slutsatsen en östeuropeisk hora.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jadu.

Förrutom att jag tycker att kvinnan har ett tämligen östeuropeiskt utseende så är själva hor-looken uppenbar - slampiga kläder, push-up behå i ett risigt sovrum som ser ut och tillhöra något Park-Inn motell där en natt kostar 150 spänn i exempelvis Ukraina.

Därav slutsatsen en östeuropeisk hora.

"Slampiga kläder"?

"Push-up behå"?

80% av alla brudar i tråden är horor då, antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får ju tänka på att både Mordos och samuelszon har en image att hålla koll på.

Mordos ska vara anti-allt som inte han gillar, och försöker värja anhängare som ska tycka precis som honom.

samuelszon ger ut sig för att vara allmänbildad och vet allt om tjejer/mode/sport/whatever.

Inte lätt att få dom att tycka om samma sortes tjejer då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sägs om att du visar en bild på vad du finner attraktivt? Ah? Good idea? Yes.

gpyqf42en38z.jpg

There you go.

Samma sak med dig.

Vara utomhus sent i Istanbul så ser man såna. :]

Ni får ju tänka på att både Mordos och samuelszon har en image att hålla koll på.

Mordos ska vara anti-allt som inte han gillar, och försöker värja anhängare som ska tycka precis som honom.

samuelszon ger ut sig för att vara allmänbildad och vet allt om tjejer/mode/sport/whatever.

Inte lätt att få dom att tycka om samma sortes tjejer då.

Skulle inte precis kalla det image, meen du har rätt. På den första delen, anhängare är inte balla om man inte är admin/mod. Jag är rätt trångsynt när det kommer till smaker på saker och ting. Ligger i blodet. Envis och näsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*bild*

There you go.

Vara utomhus sent i Istanbul så ser man såna. :]

Skulle inte precis kalla det image, meen du har rätt. På den första delen, anhängare är inte balla om man inte är admin/mod. Jag är rätt trångsynt när det kommer till smaker på saker och ting. Ligger i blodet. Envis och näsvis.

lol, du gillar också emos.

Nu har vi samma smak :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor