Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Det är...det är...det är...ruffsigt! Det är...det är...det är...vackert! Jodu, något speciellt är det! Jasså, det speciella är att du känner henne? Huh? HUH? huh?!?1 :P http://ww2.beffo.se/upload/pic~/U7Cm5wK1AONz.png Personligen tycker jag det ser ut som fjortis-knullruffs. Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Håret... :P Det är...det är...det är...vackert! Det är...det är...det är...sexigt Redigerad 14 juli, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 OMG en riktig söting ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Do not want tjejer som gulnar och ser ut som ett chips pga av allt för många lager brun utan sol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Do not want tjejer som gulnar och ser ut som ett chips pga av allt för många lager brun utan sol... Så sant. Men efter att ha sett det här: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img491/JosephineOlsson.PNG ..så känns inte såna där tjejer så farliga längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Men chips är ju rätt gott, så det kan ju inte vara så farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 OMG en riktig söting ^^ AMAGAD MUSARM! AMAGAD SEXI PAPA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Så sant. Men efter att ha sett det här: ..så känns inte såna där tjejer så farliga längre.. PS? Redigerad 14 juli, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Personligen tycker jag det ser ut som fjortis-knullruffs. Ja... är det inte det som är sexigt? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Ja... är det inte det som är sexigt? ^^ Jag föredrar emo-frilla. Handlar bara om vad man tycker om för typ av tjejer. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag föredrar emo-frilla. Handlar bara om vad man tycker om för typ av tjejer. :] Amen to that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 PS? Tror jag inte. Det där var dock det äckligaste jag sett, fyfan.. Jag föredrar brudar med långt svart hår bara, tunnt o rakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Amen to that! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/0uz31d5t7s39.jpg Sexiga trosor i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 OMG en riktig söting ^^ Håret...? Skägget..? Så sant. Men efter att ha sett det här: ..så känns inte såna där tjejer så farliga längre.. "jag har mycket smink här, det vet jag om! så att kommentera att jag har mycket smink sårar inte mig, det känns som en upprepning och en bekräftelse" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Håret...? Skägget..? Trillade av på midsommar afton Skägget på på tillväxt igen. AMAGAD MUSARM! AMAGAD SEXI PAPA! Brukar inte ha musen där, men hade ställt massa grejjer där den brukar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Trillade av på midsommar afton Skägget på på tillväxt igen. Brukar inte ha musen där, men hade ställt massa grejjer där den brukar vara Nu ser du ju ut som folk iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 PS? Nej, hon ser ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 En ytterst stilig man är utan tvekan... ...Kurt Cobain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 En ytterst stilig man är utan tvekan... ...Kurt Cobain Man är inte stilig med ett hål i skallen. Lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts