Lajnux Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Låg uppe på fragbite i nån tråd. Okej. Man blev lite förvånad när man såg att en polares tjej postas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 (redigerad) Vart fick du bilden ifrån? Låt mig gissa - hon går i din skola? Jag tycker hon ser ut som en i min skola.. Påminner lite om en kompis tjejs systers kompis med! Fan vad världen är liten! EDIT: Vad i helvete! Jag hade inte läst det senaste inlägget i tråden! Jag bara flummade eftersom det ofta är någon som känner någon som 'nästan' känner tjejen på bilden. Vafan.. Är du allvarlig? .. Redigerad 12 juli, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Låt mig gissa - hon går i din skola? Jag tycker hon ser ut som en i min skola.. Påminner lite om en kompis tjejs systers kompis med! Fan vad världen är liten! Det där skämtet är en aning uttjatat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Är du allvarlig? .. Yes, jag är seriös. Och jag förstår fortfarande inte vart folk har fått bilden ifrån eftersom att hon verkligen inte vill att bilder på sig ska spridas på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Yes, jag är seriös. Och jag förstår fortfarande inte vart folk har fått bilden ifrån eftersom att hon verkligen inte vill att bilder på sig ska spridas på nätet. Ni hörde honom killar! Dra till lunarstorm & snyggast på momangen och börja jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Det där skämtet är en aning uttjatat nu... Jao, själva grejen är ju att det är just Lajnux som ofta drar det skämtet. Skulle driva lite med honom bara. (Och jag är medveten om att jag inte lyckades något vidare) Men..Snacka om min förvåning när det visade sig att han faktiskt kände tjejen! (Hade som sagt inte läst sista inlägget) Yes, jag är seriös. Och jag förstår fortfarande inte vart folk har fått bilden ifrån eftersom att hon verkligen inte vill att bilder på sig ska spridas på nätet. Det kanske är din kompis själv som har lagt upp den på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Jao, själva grejen är ju att det är just Lajnux som ofta drar det skämtet. Skulle driva lite med honom bara. (Och jag är medveten om att jag inte lyckades något vidare) Men..Snacka om min förvåning när det visade sig att han faktiskt kände tjejen! (Hade som sagt inte läst sista inlägget) Det kanske är din kompis själv som har lagt upp den på internet? Jodå, jag är medveten om att jag brukar dra det där skämtet, kanske för ofta. Skulle bli ganska förvånad om det visar sig att det är han som har lagt upp den på internet efter att hon sagt ifrån om det. But who knows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Lars Jensen från Myrkgrav. http://myrkgrav.com/images/gallery/jensen280806_5.jpg http://myrkgrav.com/images/gallery/jensen280806_3.jpg http://myrkgrav.com/images/gallery/jensen280806_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Liknar för fan Natasa Peyré! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img130/-kkelly.PNG Regular fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Liknar för fan Natasa Peyré! ..för att hon är blond? Regular fjortis. Men hennes hår är något alldeles speciellt (Ja, håret är ju det enda men ser iof) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Jodå, jag är medveten om att jag brukar dra det där skämtet, kanske för ofta. Skulle bli ganska förvånad om det visar sig att det är han som har lagt upp den på internet efter att hon sagt ifrån om det. But who knows? Jag kan länka till tråden och kommentaren, om du känner igen hans nickname från något Tråden hette bild på din flickvän iaf. Editerar även bort bilden eftersom hon inte ville ha bilder på sig på internet. http://www.fragbite.com/?threadID=412771&a...Page=1#comments kommentar #55. Såg även att han editerat bort bilden. Redigerad 13 juli, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Men hennes hår är något alldeles speciellt Det är...det är...det är...ruffsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Det är...det är...det är...ruffsigt! Jäpp så blir det när man tvättar håret i biltvätten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 ..för att hon är blond? Men hennes hår är något alldeles speciellt (Ja, håret är ju det enda men ser iof) Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alikiller Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 den snyggaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 den snyggaste Inte ens roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jodu, något speciellt är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Men hennes hår är något alldeles speciellt Personligen tycker jag det ser ut som fjortis-knullruffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts