Jump to content

Snygga tjejer och killar!

VickeX
 Share

Recommended Posts

Vart fick du bilden ifrån?

Låt mig gissa - hon går i din skola? :lol:

Jag tycker hon ser ut som en i min skola.. :D

Påminner lite om en kompis tjejs systers kompis med! ;):wub:

Fan vad världen är liten! :wub:

EDIT:

Vad i helvete! :lol:

Jag hade inte läst det senaste inlägget i tråden! Jag bara flummade eftersom det ofta är någon som känner någon som 'nästan' känner tjejen på bilden. Vafan.. Är du allvarlig? :lol:

.. :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där skämtet är en aning uttjatat nu...

Jao, själva grejen är ju att det är just Lajnux som ofta drar det skämtet. Skulle driva lite med honom bara. (Och jag är medveten om att jag inte lyckades något vidare)

Men..Snacka om min förvåning när det visade sig att han faktiskt kände tjejen! :lol: (Hade som sagt inte läst sista inlägget)

Yes, jag är seriös. Och jag förstår fortfarande inte vart folk har fått bilden ifrån eftersom att hon verkligen inte vill att bilder på sig ska spridas på nätet. :lol:

Det kanske är din kompis själv som har lagt upp den på internet? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, själva grejen är ju att det är just Lajnux som ofta drar det skämtet. Skulle driva lite med honom bara. (Och jag är medveten om att jag inte lyckades något vidare)

Men..Snacka om min förvåning när det visade sig att han faktiskt kände tjejen! :lol: (Hade som sagt inte läst sista inlägget)

Det kanske är din kompis själv som har lagt upp den på internet? :D

Jodå, jag är medveten om att jag brukar dra det där skämtet, kanske för ofta. :lol:

Skulle bli ganska förvånad om det visar sig att det är han som har lagt upp den på internet efter att hon sagt ifrån om det. But who knows?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, jag är medveten om att jag brukar dra det där skämtet, kanske för ofta. -_-

Skulle bli ganska förvånad om det visar sig att det är han som har lagt upp den på internet efter att hon sagt ifrån om det. But who knows?

Jag kan länka till tråden och kommentaren, om du känner igen hans nickname från något :lol: Tråden hette bild på din flickvän iaf.

Editerar även bort bilden eftersom hon inte ville ha bilder på sig på internet.

http://www.fragbite.com/?threadID=412771&a...Page=1#comments kommentar #55. Såg även att han editerat bort bilden.

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor