Frenzy Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Nej, tröttnar aldrig på det. Det roliga är att han blåser upp allting varje gång man säger någonting i den stilen. Ser inte det roliga i det. Bara jävligt omoget, men ajja whatever floats your boat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 I'm a baaad kid. Nej, tröttnar aldrig på det. Det roliga är att han blåser upp allting varje gång man säger någonting i den stilen. Ja jag blir grinig över det, so? ge bara fan i att hålla på för helvete ,e det så jävla svårt? jag sitter inte o klagar och e spydig mot dig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ja jag blir grinig över det, so? ge bara fan i att hålla på för helvete ,e det så jävla svårt? jag sitter inte o klagar och e spydig mot dig hela tiden Du sitter och klagar och är spydig just nu men jag förstår vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ja jag blir grinig över det, so? ge bara fan i att hålla på för helvete ,e det så jävla svårt? jag sitter inte o klagar och e spydig mot dig hela tiden Ja, det är svårt att sluta. Känns så skönt när man slängt iväg en kommentar som sitter fin fint. Men personangrepp är det inte. Du kan ta och slänga iväg ett PM om du vill fortsätta, för här tar snacket slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Stefani Bingham [http://pici.se/pictures/SskAaczzc.jpg Jag skulle kunna hålla med, men piercingen förstör allting. Fy fan. Är hon så där blek också? Eller är hon bara ordentligt sminkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Jag skulle kunna hålla med, men piercingen förstör allting. Fy fan. Är hon så där blek också? Eller är hon bara ordentligt sminkad? Piercingen är ju porrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 stfu spajdermän pwnz Why, thank you. ---------------- Ang. "P-C's tjej": På den här bilden var hon väldigt lik en av de där tvillingarna Olsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Lajnux, ibland måste jag hålla med Xemtoth (eller vem som nu skrev det): Du ÄR en dryg jävel. Och ibland blåser han upp saker, men kan vara för att han, och säkert flera, börjar tröttna. Tagga ner, ta en Cola, eller något med alkohol, och sätt dig och var glad och trevlig på forum så har du kul EDIT: Min kusin är konstig, därför Redigerad 26 juni, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Ang. "P-C's tjej": På den här bilden var hon väldigt lik en av de där tvillingarna Olsen. Håller med, snygg var hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad tycker ni? En f.d. klasskamrat btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad tycker ni? En f.d. klasskamrat btw. Nej men, hon var faktiskt inte alls snygg, eller söt, eller någonting. Hon såg konstig ut, på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad tycker ni? En f.d. klasskamrat btw. usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad tycker ni? En f.d. klasskamrat btw. Häng inte ut dina klasskompisar på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Häng inte ut dina klasskompisar på nätet. Hon har själv lagt ut den på lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Hon har själv lagt ut den på lunar På LUNAR? Herregud, förlåt mig - då är det såklart helt okej att lägga upp hennes nuna på ett GTAforum utan hennes vetskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 På LUNAR? Herregud, förlåt mig - då är det såklart helt okej att lägga upp hennes nuna på ett GTAforum utan hennes vetskap. Jaja, jag tar väl bort den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Vad är det för fel på dom? Är det för lite spikar och blod på dom? Tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Har visserligen inte läst igenom alla 133 sidor, men verkar inte osm att folk postar bilder på "killar dom vill va'", bara på tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Sluta vara så jävla spydig hela tiden din dumma jävel Internet is serious business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Har visserligen inte läst igenom alla 133 sidor, men verkar inte osm att folk postar bilder på "killar dom vill va'", bara på tjejer Vissa sidor är det nästan bara männ, det blir bara ibland ett ryck med män. Men det är väl för att det är så tråkigt med män och så är tjejerna snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts