Lajnux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Är nöjd med mig själv, men om jag fick välja en kändis som jag vill ha så är det utan tvekan: Stacy Kiebler Ber om ursäkt om den är för lättklädd eller för stor Hon såg imo helt okej ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Är nöjd med mig själv, men om jag fick välja en kändis som jag vill ha så är det utan tvekan: Stacy Kiebler Ber om ursäkt om den är för lättklädd eller för stor Not bad at all!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Brukar inte posta här men; http://images1.bilddagboken.se/12/_u2/_u0/..._1181833602.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Brukar inte posta här men; http://images1.bilddagboken.se/12/_u2/_u0/..._1181833602.jpg Som vanligt när det gäller BDB så funkar inte bilden/bilderna. Xersize: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Som vanligt när det gäller BDB så funkar inte bilden/bilderna. Xersize: Ugh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Är nöjd med mig själv, men om jag fick välja en kändis som jag vill ha så är det utan tvekan: Stacy Kiebler Ber om ursäkt om den är för lättklädd eller för stor Är det hon som är wrestler? Hon var jävligt het iallafall! Redigerad 24 juni, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Stefani Bingham http://pici.se/pictures/SskAaczzc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Stefani Bingham God, she's cute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Den0m: Jo, wrestling-diva, även med i någon musikal, b.la känd för sina långa ben P-C: Ärligt talat, skulle hellre lägga henne i "Personer du inte vill möta i en mörk gränd"-tråden Redigerad 25 juni, 2007 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 P-C: Ärligt talat, skulle hellre lägga henne i "Personer du inte vill möta i en mörk gränd"-tråden Är du bög eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Är du bög eller? Jag måste nog vara det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Är du bög eller? Nej, men hon ser mycket ut som min kusin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Stefani Bingham Håller itne riktigt med dig där, hon ser ut som någon skära-handled-ätstörning-emo tjej. Edit: Kanske bara är så på den bilden.... btw.. stora ögon Redigerad 25 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Nej, men hon ser mycket ut som min kusin Varför vill du inte träffa din kusin i en mörk gränd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) http://pici.se/pictures/SskAaczzc.jpg Ögonbryn Redigerad 25 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Ögonbryn Vad är det för fel på dom? Är det för lite spikar och blod på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Vad är det för fel på dom? Är det för lite spikar och blod på dom? Sluta vara så jävla spydig hela tiden din dumma jävel, jag menade bara att det var för mycket ögonbryn för min smak helt enkelt Redigerad 25 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Är det för lite spikar och blod på dom? Blir du aldrig trött på den där skiten eller? Otroligt jävla drygt att du klagar på Xemtoth hela jävla tiden. Förövrigt så håller jag med Xemtoth om ögonbrynen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Sluta vara så jävla spydig hela tiden din dumma jävel, jag menade bara att det var för mycket ögonbryn för min smak helt enkelt I'm a baaad kid. Blir du aldrig trött på den där skiten eller? Otroligt jävla drygt att du klagar på Xemtoth hela jävla tiden. Förövrigt så håller jag med Xemtoth om ögonbrynen. Nej, tröttnar aldrig på det. Det roliga är att han blåser upp allting varje gång man säger någonting i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts