Tweak Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Vilket skryt. Hon ser ju ut som vilken bajsfjortis som helst. Tror det är rätt många forumiter som känner en snygg tjej, vad skröt jag om? Och att du tycker hon är ful är ju bara din åsikt, jag skryter inte för det Redigerad 16 juni, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tror det är rätt många forumiter som känner en snygg tjej, vad skröt jag om? Och att du tycker hon är ful är ju bara din åsikt, jag skryter inte för det "lite emo också kanske, men det är hon inte egentligen " Just det kändes lite skrytsamt. Jag menar inte på något sätt att hon är ful, syftade mer på kläderna - som inte är emo alls utan väldigt väldigt fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Raica Oliveira e riktigt söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Raica Oliveira e riktigt söt! EEEEEEEWW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Nu blev ja lite sur o var tvungen att posta en ny tjej, ja tycker inte att hon e så het, men vissa här gör d och den här bilden är hon ändå helt ok på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 http://i10.tinypic.com/33aqslg.jpg Who doesnt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Hon ser ut som en bebis i ansiktet ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Hon ser ut som en bebis i ansiktet ju. Du sej ut som bejbis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Hon ser ut som en bebis i ansiktet ju. Exakt vad jag menar. ^^ Gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag tycker inte riktigt hon ser ut som en bäbis. Var även det jag menade ovan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jag tycker inte riktigt hon ser ut som en bäbis. Var även det jag menade ovan! Nej, egentligen inte... inte med den vackra kroppen. Om hon var en bebis borde hon vara ganska mycket mindre i storlek. Hon skulle vara mindre om hon var en bebis... hon har ett vackert ansikte också tycker jag... för att inte nämna att det är så otroligt gulligt. Mmmmmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Visst snygg kropp, men bebisansiktet, tycker inte ja e så snyggt, visst lite söt e hon allt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Elisha Cuthbert som är med i filmen Girl next door ser inte helt fel ut. Filmen går atm på 5:an. http://gfx.download-by.net/screen/19/19810...screensaver.jpg Redigerad 16 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 http://i93.photobucket.com/albums/l80/Church_DW/Babes/1.jpg Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Mja. Eller jo. Hon var söt, men om man först kollar på högersidan av ansiktet och sen på vänstersidan så ser de helt annorlunda ut. Håll för ena delen med handen så får du se. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 http://i93.photobucket.com/albums/l80/Church_DW/Babes/1.jpg Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Mja. Average porrbrud imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Mja. Eller jo. Hon var söt, men om man först kollar på högersidan av ansiktet och sen på vänstersidan så ser de helt annorlunda ut. Håll för ena delen med handen så får du se. :'( Jo, så är det på alla, testa i spegel på dig själv. Tycker att hennes vänstra halva ser mycket mognare ut än hennes högra. För övrigt helt OK Redigerad 16 juni, 2007 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Jo, så är det på alla, testa i spegel på dig själv. Tycker att hennes vänstra halva ser mycket mognare ut än hennes högra. För övrigt helt OK Jo, jag vet. Har hört att de allra bästa fotomodellerna är de med de bäst symmetriska ansiktena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Det här gillar jag. Speciellt hennes ansikte. Antagligen från en porrsajt, Teendreams xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts